Indlæg af Niessau

    Hej
    Jeg skal af med disse hardware som bare ligger og samler støv. Alt hardwaren er lidt brugt. Det kan afhentes i København eller på sydsjælland (bor på sydsjælland arbejder i København).


    Det kan også sendes med posten på egen regning (og ansvar). Hvis varen skal sendes, sker det med forudbetaling til bank konto. Den kan selvfølgelig afhentes mod kontant betaling.


    Bundkort:Acer FC51GM Chipset GeForce 6100
    Pris: Byd


    CPU: AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200) 3200+
    Pris: Byd


    Grafikkort: Albatron 6600GT 512MB, PCI-E x 16
    Pris: Byd


    Byd løs, jeg er åben overfor seriøse bud!

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Dylmer
    Til Vista anbefales det vist at have 4GB ram... Køb evt. corsair XMS2 2x2GB.. Fås til billige penge...


    Ellers har de på http://www.komplett.dk har de lige nu 2x1GB Crucial Ballistix PC8500 CL5 til 550kr... De skulle være vildt gode, især til OC, men ved ikk om han har planer om det..


    Tak for infoen, corsair XMS2 2x2GB, skal lige høre om det er dem her du mener:
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=393166


    Han har en gang lavet OC på et grafikkort, som efter kort tid gik dødt. Så tror han er en smule bange for at gøre det igen, hvis nu også rammene ville gå døde.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af puma99dk|
    Niessau et ASUS P5N-E SLI har et nForce 650i chipset og den køre kun SLi x8 på begge korts, ska du ha x16 ska du ha 680i el. 780i


    Tak for infoen, den skal så lige tages til revurdering, om det skal være kortet større han skal have. Det var lige lækkert med en ekspert på det område. Tak!

    Okay tak for infoen, jeg havde bare læst et sted at på nogen bundkort og ram, ville de ikke køre så godt i VISTA, disse kommentarer ér inden fra EDBpriser, men godt du bekræfter mig i det intet har med det at gøre.

    Jeg har sendt en mail til jer begge, omkring hvordan og hvorledes. Hvis der er nogen andre som vil byde på rammene, så er det ved at være sidste frist.

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    Ja, mit bud er 200 dask incl forsendelse for 2x512 mb ram, hvis du pakker dem forsvarligt ind ;).


    Quote

    Oprindeligt indlæg af TaHL
    jamen, så smider jeg da også 200kr incl forsendelse for de 2 sidste 2x512, med samme vilkår :D


    Når i gerne vil have incl. forsendelse, så skal jeg lige vide hvilken forsendelse det er?? Pr. brev eller?

    Det er lækkert med nogen tilbage meldinger, tak skal I have, jeg har taget det med den større CPU til eftertanke, det er jo kun en hundrede mand mere så har man den :o)


    hvis der skal køres SLi tror jeg der skal en 600W til. Men ellers ikke.


    Tror I at bundkortet, Cpu'en og rammene vil køre godt til VISTA??

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Rafal Pyszko
    er ram dual channel sæt og sælger du parvis hvis det er, skal bruge 1024 mb


    Jah det er ram dual channel sæt, og ja vi kan sagens finde ud af at sælge parvis, så byd endelig!



    Quote

    Oprindeligt indlæg af TaHL
    kan være jeg er interessert i de andre 1024mb, hvis det er.. går an på pris..


    Du skal være så velkommen til at give et bud. Så kan vi finde ud af om det er en fair pris.



    Undskyld det sene svar, men har ikke været ved en computer.
    ***
    Vh.
    Niessau

    Hej


    Min bror skal bruge nye dele til sin computer, og er ikke den stærkeste til det, jeg har for noget tid siden opgraderet min, men min computerven er rejst til udlandet, og herinde får man altid gode tips.
    Han skal bruge nyt Bundkort, CPU og RAM. Budgettet lyder på 2000-2500 kr. Den skal kunne spille de nyeste spil (blandt andet Crysis).


    Han har kigget på:
    Bundkort:
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=260632


    CPU:
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=419450


    RAM:
    http://edbpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=158887


    Det skal lige nævnes han har et grafikkort Asus 8800GT 512MB SLi. Så bundkortet skal kunne tage SLi, da han vil erhverve sig et til 8800GT på senere tidspunkt.


    Han kører forresten med VISTA, så dele skal passe hertil.


    På forhånd tak for hjælpen!


    ++++++++++
    Ovenstående er kun forslag. Alle andre forslag eller forbedringer vil være kanon.

    Hej
    Jeg skal af med disse hardware som bare ligger og samler støv. Alt hardwaren er lidt brugt. Det kan afhentes i København eller på sydsjælland (bor på sydsjælland arbejder i København).


    Det kan også sendes med posten på egen regning (og ansvar). Hvis varen skal sendes, sker det med forudbetaling til bank konto. Den kan selvfølgelig afhentes mod kontant betaling.


    Bundkort:Acer FC51GM Chipset GeForce 6100
    Pris: Byd


    CPU: AMD Sempron, 1800 MHz (9 x 200) 3200+
    Pris: Byd


    RAM: 4x512MB PC3200 DDR 400mhz, Nanya Technology
    Pris: Byd


    Byd løs, jeg er åben overfor seriøse bud!


    ***
    Vh.
    Niessau

    Tak for jeres svar.


    Ligeså snart jeg kommer hjem vil jeg prøve at lave en cpu-z scan og se præcis dem som sidder i, og håber jeg vil kunne finde dem i højere MB/GB.


    Ja det kan være der er 512 MB onboard, ved det ikke, har desværre ikke så meget forstand på bærbar computer.


    Vil da gerne have flere muligheder?? :o)

    Tak for det hurtige svar.


    Ved du så hvad "uDIMM 512MB + SODIMM 512MB" skal betyde??? Jeg havde nemlig en som var ved at hjælpe mig med at finde ram til mig, men da han så den lille betegnelse ville han ikke hjælpe mere, da man helst skal bruge 2 stk ens typer, og det virker som om det er 2 forskellige typer.


    Kan se dem du har linket til er SODIMM, hvad er det UDIMM for en???


    Vh.
    Niessau

    Hej
    Jeg sidder i den situation, jeg gerne vil udvide min bærbar LG T1 expresse (T1-32JDV3) med flere ram, jeg ved det er 2 blok 512MB der sidder i, og har via LG's hjemmeside fundet frem til denne specikation over memoryen: "1GB (uDIMM 512MB + SODIMM 512MB) DDR II (667MHz, Dual Channel Support, Up to 4GB)".


    Nogen der kan hjælpe mig med at finde nogle nye RAM, så jeg får 2 x 2GB = 4GB i den, sådan at de vil fungere optimalt??


    Vh.
    Niessau

    Hej
    Jeg har ikke den fjerneste forstand på hardware til bærbar. Jeg skal bruge en ny harddisk og ram, vil gerne have en 120GB harddisk 7200 RPM, og 2GB ram hvis det er muligt, til en LG T1 express.


    Hvor finder jeg dette henne??


    Venlig hilsen
    Niessau

    Ja hvis jeg vidste hvordan jeg ændre harddisken til slave mode og master, og tilbage igen. Jeg er ikke så god til computer igen når det kommer til hardware. Men vil da prøve mig frem, så vender jeg tilbage om det virkede.

    Hej
    Jeg har lidt problemer med min bærbar, det startede for ca. 1 måned siden. Her kom den første blå skærm, efterfølgende er de kommet oftere og oftere, min computer mister filer så den ikke kan starte op, så laver tit chkdsk for at få filerne tilbage. Nu er min lyd også begyndt at skratte, så hvad kan det være, harddisken eller rammene??


    Når den blå skærm kommer, ser det således ud:


    "Technical information:


    *** STOP: 0x000000F4 (0x00000003, 0x853C2DA0, 0x853C2F14, 0x80604418)


    Beginning dump of physical memory
    Physical memory dump complete."


    Håber nogen kan hjælpe!
    Niessau