CoD4 any good?

  • Mjello Folks.


    Er der nogen her der spiller CoD4 MP? i så fald er det et fedt MP spil eller?

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Jeg er blevet forelsket i det, så meget kan jeg sige :D Synes det er super nice at kunne udvikle sin "character", til at få bedre våben, udstyr og forskellige evner. Og så holder gameplayet 100% !

  • Det er et rigtig fedt spil, men så gerne man havde et lidt større udvalg af våben, og at man kunne modde dem lidt mere.

    zepto 6224w \ 14.1''
    c2d 1.66ghz \ 8600m gt

    dfi lanparty 915p-t12 ut \ intel p4 3.0ghz
    geil value 2*512 mb pc3200 [2,5-4-4-8]
    leadtek 6600GT pci-e \ seagate 120gb
    chieftec 410w \ lg flatron l1915s 19'' tft

    http://www.kidsmythology.com

  • Jeg blev lvl 55 igår, og jeg har brugt ca 30 timer på multiplayer, og alle de timer har været sindsygt actionpacked.. mangler stadig en del challanges at klare, så har massere at spille for endnu selvom jeg har unlocked alle våben og sådan.. Super fedt spil, tror det kan komme op og blive en ligeså stor klassiker som cs var det i sin tid.. Man kan sige det en blanding af det bedste fra cs og bf2.. super fedt spil..


    Alle de modes der er, og heraf forskellige opsætninger.. det er super gennemført.. mange maps.. oplever stadig nye sniperspots og sådan på forskelligemaps selvom jeg har spillet det så meget..


    og singleplayeren er som den fedeste actionfilm du endnu har set..


    //Out - EcoPa

  • Spilelr dagligt på div MP servere som Hardstyler :D det spil er en tan for fedt :D er pt kun rank 28 eller sådan, ska ud og ha fundet mig en clan :D

  • får det i julegave...kan være vi skal have lavet en lille tweak clan indenfor cod4 ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Det ser brand godt ud, var lige inde og snuse til det på Boomtown her forleden.
    Mon ikke min spand kan køre det? For så skal jeg da helt sikkert tage del i løjerne. :D


    EDIT: Er der lige en som kunne uddybe det med ranks/levels lidt mere?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Maleficus
    Det ser brand godt ud, var lige inde og snuse til det på Boomtown her forleden.
    Mon ikke min spand kan køre det? For så skal jeg da helt sikkert tage del i løjerne. :D


    EDIT: Er der lige en som kunne uddybe det med ranks/levels lidt mere?


    Det er såmen meget simpelt, du får XP for at dræbe modstandere og ved at udføre nogle challenges (fx. Dræb 5 i træk uden at dø, Kald på luftassistance osv.) Når man så stiger i lvl's for man flere våben og skills. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SeePee


    Det er såmen meget simpelt, du får XP for at dræbe modstandere og ved at udføre nogle challenges (fx. Dræb 5 i træk uden at dø, Kald på luftassistance osv.) Når man så stiger i lvl's for man flere våben og skills. :)


    Så det er i samme boldgade som BF 2142 kan jeg høre. :)