Xbox 360 spil..

Oprindeligt indlæg af fhqwhgad

Ja så vidt jeg har forstået kan man jo springe alle side missionerne over, hvilket resulterer i et meget kort spil.
    Desuden skulle der jo være masser af muligheder for at udforske områder, hvilket altid er spændende.

Men de fleste spil idag er altså ret hurtig gennemført. Det er intet problem at gennemføre Halo3 på legendary på en enkelt dag, og gears of war havde heller ikke mange timer. Fordelen ved de spil er jo at der så er en kæmpe online del, hvilket AC jo så ikke har.

Har hørt at Assasins Creed fungerer lidt lige som GTA, dvs. at du kan bevæge dig frit rundt.
    Ved ikke om det er rigtigt, men hvis det er, så er der vist en hel del at udforske.

Oprindeligt indlæg af Flindt_DK
    Så fik jeg købt en Xbox 360. Uhm Og Assasin's Creed. alle pengene værd, det er bare så gennemført det spil. Kan jeg godt anbefale :)

Jeg må se og få taget en smut om til en ven som ejer AC. Der ser sørme lækkert ud.

God fornøjelse. :)

• Har også selv lige købt en 360'er med Gears of War, Forza Motorsport og Viva Pinata til...

GoW kendte jeg, Forza er okay.. minder mig om Sega GT til xbox. Og så er der Viva Pinata.... Folk der kan lide de der Harvest Moon, vil sikkert elske Viva Pinata.. Men ikke lige min type...

Skal desværre vente med AC, Halo 3, Mass effect, NFS Prostreet, Bioshock, CoD4, MOH Airborne, BF2, Kameo, Dead Rising og Lost planet... Til engang efter jul... -.-

Og Sonic, C&C3 og timeshift skal jeg har engang når jeg har for mange penge.. Hvilket vil være omkring om mange år...

• Tja.. af spil vil jeg da anbefale:

Halo 3.
    Forge er godt, en slags lille map-editor, hvor man kan lave masser af vanvittige ting. Musikken er heeeeeeelt i top. Genialt soundtrack. Og det er ikke Halo 2 grafik ( http://www.gamespot.com/features/6179901/index.html )

Flatout UC og DiRT og Forza og PGR 4 er alle glimrende bilspil. Selv er jeg mest til DiRT eller Flatout UC. Der er demoer af alle spil på Xlive, så prøv dem, hvis du leder efter et bilspil.

Overstående er kun min mening. Især Halo 3 skal man være opmærksom på, da man enten hader eller elsker spillet.. :P Og at der ikke er en demo af Halo 3.

The Orange Box kunne også være et valg. 5 spil i en pakke. Et fantastisk køb. Der er i grunden en demo af Orange Box på X-live.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet en gang, sidst af chili ().

• Tak for ideerne indtil videre =)

Har kigget lidt på Virtua Fighter 5 - Er der nogle som kan sige noget godt om den serie?
    Har også haft et kig på Bioshock, og Juiced 2. Kender i noget til dem?

Grunden til at jeg ikke kan downloade demoerne er at jeg ikke har råd til trådløst internet, og jeg gider ikke trække et lan kabel ned i vores stue :)

• IKKE køb juiced 2 det er et lorte spil, det er alt for tegneserie agtigt og lever slet ikke op til mine forventninger om den slags bil spil, bare mine ord. :D

Og du bliver hurtigt træt af det for du vinder penge men dem kan du kun købe biler for og alt hvad der hedder opgradering af NOS, turbo osv. skal man vinde løb for at få :P

Og det syntes jeg IMO er noget lort .

System:
    Asrock Dual Sata2
    AMD Athlon 64 3500+ @ 2500 Mhz
    Asus EN7600 GT
    Maxtor Maxline 3 250 GB
    Chill Innovation 450 Watt
    2x512 PC3200 Kingston Value Ram
    Logitech G11
    QcK Heavy
    Logitech MX518
    Lacie 320 Gb Ekstern HD

• Okay :) Kan så høre at det ikke er nær så godt osm dets forgænger :)
    Argh - Håber snart min løn bliver sat ind :P Så kan jeg få Halo 3 og en Extra controller, og måske trådløst internet :D

Okay :) Kan så høre at det ikke er nær så godt osm dets forgænger :)
    Argh - Håber snart min løn bliver sat ind :P Så kan jeg få Halo 3 og en Extra controller, og måske trådløst internet :D

Hvor mange spil er du så oppe på nu? Kun Assassins Creed?

Får du ikke løn den sidste hverdag i måneden eller den 1. ?

Oprindeligt indlæg af Bllets

Hvor mange spil er du så oppe på nu? Kun Assassins Creed?

Får du ikke løn den sidste hverdag i måneden eller den 1. ?

Er oppe på 1 spil :) Har snart gennemført Assasin's Creed - Så skal have noget nyt :) Lige nu venter jeg på nogle penge for at gå som afløser med aviser - går aldrig ud med det lort igen X(

Er oppe på 1 spil :) Har snart gennemført Assasin's Creed - Så skal have noget nyt :) Lige nu venter jeg på nogle penge for at gå som afløser med aviser - går aldrig ud med det lort igen X(

haha... Sidst jeg gik med aviser var midt i den sidste store orkan i Danmark for nogle år siden.. Og selvfølgelig var det ude i ingenmandsland...
    Hjalp dog en ven, men kan sige så meget... Vi skulle gå 2mand for at kunne rykke cyklen :crazyeyes:

Jeg er selv oppe på 5spil... Men kunne vildt godt tænke mig CoD4.. men det er december måned... :rolleyes:

• Undre mig over der slet ikke er nogen der har anbefalet spillet Crackdown..

[Blocked Image: http://img.tesco.com/pi/entert…t/MM/LF/754785_GS_L_F.jpg]

Det er ved at være et halvgammelt spil til 360'eren..
    Men synes bestemt det er et kig hver..

Synes selv det er et spil med rigtig god holbarhed..
    Synes også det er en rigtig fed måde spillet er lavet på..

Det er lidt á la GTA..
    Og så alligevel ikke..
    Meget mere action..

http://www.spilpriser.dk/Products/Listprices.asp?ID=403178

http://xbox360.ign.com/objects/773/773714.html

Dansk anmeldelse af spillet:
    http://www.gamereactor.dk/grtv…php?cat=Anmeldelse&id=594

Oprindeligt indlæg af rasmusvn
    Du bør stadig se på Mass Effect. Halo 3 er imo en gang opreklameret bras.

Du er nr. 1 UNO spiller :)

Men af hvad jeg kan se, har du selv spillet Halo 3 en godt sjat? Hvis det er så ringe, hvorfor har du så spillet det?

• Fordi man er nødt til gennemføre Sp-kampagnen, når man har spillet de forrige. Uheldigvis er Halo 3 mere blevet et Halo 2.5 med en afslutning på trilogien, men også en middelmådig grafik.

Desuden appellerer dets mp ikke til mig, men på det punkt er det så noget der er lodret uenige.r

Oprindeligt indlæg af Bllets

Du er nr. 1 UNO spiller :)

Men af hvad jeg kan se, har du selv spillet Halo 3 en godt sjat? Hvis det er så ringe, hvorfor har du så spillet det?

• Hvad med noget FIFA 08 eller NBA Live 08 / NBA 2k8? :)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

• Jeg kan også kun sige at cod4 er for fedt, Det spil der har imponeret mig mest på xbox 360, ud af de lidt over 40 stk jeg har. Havde ikke troet en konsol kunne lave sådan en grafik.
    Men kunne da være jeg skulle tage mig sammen til at smide Assasin's Creed i maskinen, Fik det sammen med cod4, Men kan ikke forstille mig det slår cod4.

Gav forresten kun 270kr for det på gamehubs.com

Asus P6X58D Premium--i7 920@3.8Ghz--24GB Kingston HyperX--2xGTX 570 Twin Frozr III SLI--Corsair HX1000W--Creative X-Fi Titanium Fatality Pro--Logitech Z-5400--Logitech G930--G13--G19--G700--Samsung P2770HD