Billederne uge 46 - Vand

  • | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • |Henrik|
    Godt billede, kan godt li de sorte baggrund til den hvide blomst...


    Men er der en grund til vandet skulle være rødt? :)


    Lahnet
    Rigtigt fedt billede! kanone farver der er på billede... :9xo


    Mikkel
    Et godt efterårs billede, skulle måske lige ha været igennem PS for at rette op på farverne, det ville nok ha hjulpet lidt, men godt billede :)


    _WHAT_
    Også et riogtig godt billede, de mørkeblå vand passer godt til træets farve... nice :)

  • |Henrik| Lækkert billede og en fin ide. Jeg kan godt lide det, så mine kommentarer er kun detaljer. Jeg ville gerne have set lidt mere af stilken. Det ville have givet et mere helstøbt billede. Den røde farve skulle have været mørkere.


    Mikkel Idyllisk spot du har fundet der. Synd at himlen er så grå, hvis bare der havde været et par detaljer ville billedet være meget bedre. Mangler kontrast efter min mening. Motivet er rigtigt godt.


    What Stilrent og lækkert billede. Ingen kritik herfra. Det kunne måske være sjovt at have kastet en sten i vandet for at skabe lidt liv, men som sagt fungere det fint som det er.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

    Rettet 2 gange, sidst af Lahnet ().

  • |Henrik|


    Som Lahmet også påpeger, så syntes jeg det kunne være dejligt hvis man fik lidt mere af stilken at se, og vandet/blodet var en anelse mørkere. Ellers er det en rigtig god idé som din hustru kom med, og et flot skud af dig.


    Lahnet


    Flot billede Lahnet. Det har fået et gammelt look, og det passer perfekt til billedet. Også en fed detalje at der er lidt affald i vandet, så kan man rigtig se at vi befinder os ved en havn.


    Mikkel


    Dit billede kunne godt ha' brugt en omgang i PS, men ellers er det er flot billede. Det passer perfekt til årstiden, og så ser det dejlig fredeligt ud.


    WHAT


    Kanon billede. Farverne passer enormt godt sammen, og vandet har en dejlig mørk farve.
    Som Lahnet også var inde på, så kunne det have set fedt ud hvis du havde smidt en sten i vandet.
    ________________


    Nogle fede billeder i alle har fået taget, flot arbejde.


    :9xo

  • Tak til dig også Izaka. :)




    Lahnet


    Godt billede med masser af vand, eneste lille minus er at det hælder lidt.



    Mikkel


    Du kan jo godt, du kan evt. kikke forbi Fotostart som du også er bruger på, og ta' et kik på de mange guider med bla. photoshop - placering af motivet i billedet o.s.v



    _WHAT_


    Godt enkelt billede, for at det havde helt perfekt havde du flyttet dig 5-10 cm mod højre, du ved sikkert hvad jeg mener med det'.

  • Nu begynder jeg snart at føle at jeg bliver mobbet og ikke må lege med :boxed:



    Hvorfor er mit billede ikke med den her uge Igen?


    Det kan ikke være Exif for det fixede jeg 20 minutter efter jeg blev gjort opmærksom på det manglede, og jeg skrev også i posten at det var ordnet.
    Men du (WHAT) har vel bare regnet med at jeg ikke havde oploadet et nyt billede med Exif, men som sagt så skrev jeg altså i posten at det ER blevet ordnet.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().


  • jeg synes nu ellers dit billede så Klasse ud.... Mon ikke der er en forklaring?? :(


  • Jeg forsøger skam ikke at træde nogen over fusserne. Jeg tjekker alle billeder inkl. mit eget før jeg linker dem over i den her tråd for både dato og exif. Dit billede manglede exif derfor tog jeg det ikke med over.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Ja det manglede Exif da Henrik og dig selv påpegede det, men 20 minutter efter havde jeg uploadet et nyt billede med Exif, og som jeg skrev i posten: "Så nu er det fixet"


    Du kan ikke have chekket for Exif og Dato da du lavede denne tråd, for der har mit billede MED exif været uploadet i næsten en uge.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Ja det manglede Exif da Henrik og dig selv påpegede det, men 20 minutter efter havde jeg uploadet et nyt billede med Exif, og som jeg skrev i posten: "Så nu er det fixet"


    Du kan ikke have chekket for Exif og Dato da du lavede denne tråd, for der har mit billede MED exif været uploadet i næsten en uge.


    Jeg TJEKKEDE det kan du være 458234759247895782489524% sikker på og gider slet ikke tvivl om det. Jeg tror det er imageshack ting der fucker i det for dig.


    Nu har jeg smidt den ind.

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Jeg tror det er noget hos dig der har fucket op :)


    11-12-2007 15:27. er den dato og tidspunkt jeg uploadede billedet med Exif :)


    Man kan jo se hvilken dato posten sidst er blevet editet, og det er den dato jeg poster her.
    Det må da være 100% bevis for at jeg taler sandt, der kan jo ikke fuskes med Imageshack URL´s eller Tweak.dks edit/dato funktion.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

    Rettet en gang, sidst af Malk ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Malk
    Jeg tror det er noget hos dig der har fucket op :)


    11-12-2007 15:27. er den dato og tidspunkt jeg uploadede billedet med Exif :)


    Man kan jo se hvilken dato posten sidst er blevet editet, og det er den dato jeg poster her.
    Det må da være 100% bevis for at jeg taler sandt, der kan jo ikke fuskes med Imageshack URL´s eller Tweak.dks edit/dato funktion.


    Nu skal du på ingen måde undervurdere hvad imageskuret kan lave af sjove ting....


    Det er sådan lidt random om jeg for den der eller exif data med billeder fra dem af.



    http://imageshack.us/


    Bad JPEG file head, SOI marker not found: 0xa 0x3c
    Status = -1


    Unable to extract some or all of the Exif data

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy


  • Underligt. Jeg har slet ingen problemer med at se EXIF på hans billede, hverken når jeg gemmer filen og tjekker egenskaberne, eller ved at tjekke billedet's EXIF direkte i browseren med FxIF.

    Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af engel


    Underligt. Jeg har slet ingen problemer med at se EXIF på hans billede, hverken når jeg gemmer filen og tjekker egenskaberne, eller ved at tjekke billedet's EXIF direkte i browseren med FxIF.


    Jeg kan også nogen gange men nogen gange failer den.


    Nå også lige meget :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Der kommer lige lidt kritik til dig også Malk. :)


    Som du selv kan se er der nogle forstyrene elementer i billeder, bla. nede i venstre hjørne og så er det en smugle uskarpt.
    Ellers er det godt fanget, jeg har selv taget masser af sådanne billeder og det er ikke helt nemt.


    Hvis du lyster kan du kikke på et jeg har taget, kunne være det kunne gi dig lidt inspiration. > http://imageshack.dk//viewimag…=/imagesfree/wMr49701.jpg Ikke fordi mit er perfekt, men ok synes jeg selv. :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af |Henrik|
    Der kommer lige lidt kritik til dig også Malk. :)


    Som du selv kan se er der nogle forstyrene elementer i billeder, bla. nede i højre hjørne og så er det en smugle uskarpt.
    Ellers er det godt fanget, jeg har selv taget masser af sådanne billeder og det er ikke helt nemt.


    Hvis du lyster kan du kikke på et jeg har taget, kunne være det kunne gi dig lidt inspiration. > http://imageshack.dk//viewimag…=/imagesfree/wMr49701.jpg Ikke fordi mit er perfekt, men ok synes jeg selv. :)


    Super flot Henrik, jeg kan godt se hvad du mener med at der er lidt forstyrrende elementer i mit billede, jeg kunne F.eks godt have tænkt mig en mere ensartet baggrund :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Exif er helt tydelige, ingen problemer der.


    Jeg syntes derimod det er synd at en tråd som er beregnet til kommentarer og genneral snak om ugens billeder drukner i bagatel problemer. Ikke et ondt ord til Malk, men måske kunne moderator have flyttet denne for os andre uvedkomne snak til en mere privat form.


    Nogle uger har det hele en tendens til at drukne i denne slags støj, hvilket er synd for et ellers super initiativ.
    Tonen fra moderator til de som uploader efter bedste evne bør MÅSKE også revideres. Jeg bryder mig fx. ikke særlig meget om sætninger som :
    I skal udfordres hvis I vil blive bedre. Det er muligt at moderator er bedre end alle andre, men selv hvis det var tilfællet burde man skrive "VI kan blive bedre".. Måske bare en åndssvag detalje, men der er bare efterhånden så mange af den slags eksempler.


    Måske bare lidt brok, men nu har jeg da sagt det :D

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G

    Rettet en gang, sidst af Lahnet ().