Nu er det endelig bevist.. Øl er sundt..!

• Ahh den evige diskussion, og snart ser vi blot endnu et forsøg blandt masser af andre der konkludere at øl ikke er så sundt igen, hvorefter der kommer et forsøg til som viser at øl er sundt og sådan vil det sikkert fortsætte :crazyeyes:

Det eneste jeg bider mærke i er at den kun er udført på 25 sportsudøvere, det synes jeg er lige lovligt få til at give en pålidelig (videnskabelig) konklusion.

Men hvis det kun er pga. er mineralerne så er der jo mange andre ting der også er sunde, og smartere at drikke efter træning. Mælk måske? Vitamin juice etc.

For af hvad jeg ved, så vil en omgang alkohol efter træning kun gøre en person meget meget meget fuld. (hehe jeg husker tydeligt min ven og hans tricks den aften :crazyeyes:), men det er jo lidt afhængigt af hvor meget folk kan tåle.

• hehe ja der kommer hele tiden nye undersøgelse, men vi skal holde fast i dem vi selv kan lide :D :clap:

• Det kræver jo at vi får sved på panden!!! :boxed:

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

• Der står ikke et ord om at det er sundt. Det er noget journalisten lægger i nedestående markering:

"Det videnskabelige grundlag for undersøgelsen er test af 25 sportsudøvere og hvilken drik, der bedst gav dem nye kræfter efter anstrengelserne"

Iøvrigt er 25 sportudøvere et dårligt sammenligningsgrundlag for en generalisering.
    Vi får ikke at vide hvad manden er professor i.
    Vi får ikke at vide hvordan de er testet.
    Vi får ingen oplysninger om resultaterne andet end en konklusion der siger at øl giver kræfter efter træning.

Jeg føler mig også vældig stærk efter en flok bajere. Men videnskab er det ikke! Fuldskab er nok mere korrekt.

• Sådan! :cheers:

Oprindeligt indlæg af dna
    Det kræver jo at vi får sved på panden!!! :boxed:

- Anders

LØB NED TIL SUPERMARKEDET FOR ØL! :D