Hejsa,
Jeg har lige lavet et lille program, som kan scanne for hvad der er inde i din PC. Har du ikke lyst til at prøve det, og give mig din mening?
Hejsa,
Jeg har lige lavet et lille program, som kan scanne for hvad der er inde i din PC. Har du ikke lyst til at prøve det, og give mig din mening?
Downloadet og testet
Virker ganske udemærket her på min bærbar hehe.
QuoteOprindeligt indlæg af svedel77
Hejsa,
Testet og virker helt fint, både scanningen, print funktionen og gemfunktionen
Why jeg kan lide det her meget mere en eks. Sisoft? :
Det er et dejligt light et program, og kommer med den relevante info hurtigt, hvor sisoft er tungere og tidsspilde i mine øjne
Foreslag:
Mulighed for at skanne Lydkort og Netkort (også Wireless) ville være rigtigt godt. Så har man næsten et super smart tool når man går rundt og fixer en pc, men ikke lige altid gider/ har mulighed for at åbne op og se hvad der er derinde fysisk.
Evt. også at kunne se clock frekvensen for cpu, ram og senere hen måske også Gpu og Gram
Et sidste indtil videre ville være hvis man kunne bruge programmet, uden at installere det, så det bare er en fil man starter, det ville være ekstra fikst
Det var da et lækkert lille program
Nice det må jeg gi' dig det er utrolig enkelt
For den almindelige vil det være ganske godt, kender rigtig mange som ikke ved hvad der er i deres computer og hvis de bare kan download og installere og få de informationer vil det spare mig for meget tid
Men altså jeg kommer ikke til at bruge det Kender alt mit hardware og det er ikke spcifikt nok
Hejsa
hvadså har du så nu modtaget alle vores adgangskoder og netbank filer ???
nej bare gas det ser jo ganske fint ud og som andre skriver så mangler der lige for lydkort og netkort så har man de mest basale ting for at finde drivere osv. til en maskine.
QuoteOprindeligt indlæg af Brumbassen
Hejsa
hvadså har du så nu modtaget alle vores adgangskoder og netbank filer ???
nej bare gas det ser jo ganske fint ud og som andre skriver så mangler der lige for lydkort og netkort så har man de mest basale ting for at finde drivere osv. til en maskine.
Hehe rør ikke mig noget det eneste han vil komme til at få af oplysninger vil være min tweak bruger og min bruger på andre fora
Mange tak for de pæne ord. Vil prøve at arbejde med lydkort + netkort som du foreslår. Tror det er en god idé
Det virker helt efter hensigten
Eneste lille øjebæ er skrifttypen i selve vinduet med resultaterne.
(Bundkort:
CPU:
Grafikkort:
etc.)
Den giver programmet et lidt "hjemmelavet"udseende:
MVH Humpeligimp
Super nemt program - rart man kan se mange ting på en gang, men der er et par fejl.
Under harddiske skriver den ikke det rigtige interface.
Skriver ikke den rigtige clock frekvens for en CPU
Men ellers ser det rigtigt fint ud.
Mvh Stubkier
QuoteOprindeligt indlæg af Stubkier
Under harddiske skriver den ikke det rigtige interface.
Skriver ikke den rigtige clock frekvens for en CPU
Mvh Stubkier
Det er faktisk rigtigt. Min SATA disk står som IDE ?
Klockfrekvensen skriver det ikke noget om, men at det er en Athlon 3200+ er rigtigt nok.
Det med forkert interface på harddiske, og clockfrekvens på CPU'en, er desværre ikke noget jeg kan gøre noget ved, da hardwareoplysninger stammer fra Windows WMI
Men i den nye version jeg har lagt på hjemmesiden, er der nu også info om netværk + lydkort
- Søren
ja det kunne nu være dejligt hvis den nu viste ens nøjagtige clockfrekvens
Super enkelt godt program til dem der ik har styr på hvad der er i deres pc. Så thumbs up
Hejsa
ja det var en forbedring vil så også lige sige at det er lidt sparsom med oplysninger om ram
og udsenet kan man jo altid lave om på når alt det man virkelig skal bruge til noget er i orden, men ellers kanon program
QuoteOprindeligt indlæg af svedel77
Det med forkert interface på harddiske, og clockfrekvens på CPU'en, er desværre ikke noget jeg kan gøre noget ved, da hardwareoplysninger stammer fra Windows WMI
Men i den nye version jeg har lagt på hjemmesiden, er der nu også info om netværk + lydkort
- Søren
Men nu har du jo bare fjernet den.
Den fik ellers rigtigt fat i USB diske, det var kun IDE/SATA der var problemet.
Men resultatvinduet har fået et pænere design
Super dejligt program, og som der allerede er blevet sagt, nemt at bruge hvilket bestemt er et plus.
Flot arbejde
nu har jeg prøvet det.. og min den dør bare.. den har nu stået i 10 min tjekket, den kommer ikke videre end Netwærk..