Men blokaden på storebælt er forhåbentlig opløst, så der er håb endnu.
Er pakker sendt med postdanmark berørt af blokaden???
-
-
Hmmm måske er det derfor, min X360 ikke er kommet til tiden..
Kunne også bare være en normal forsinkelse..
-
-
Personligt synes jeg squ egentlig det er ok. Det er et virkelig trængt fag med regler og lovgivning der slet ikke stor i proportion med lovgivning indenfor mange andre ting.
Som eksempel kan nævnes at en lastbilchauffør har temmelig strenge køre/hviletidsbestemmelser, mens en taxichauffør kan køre 100 timer i streg hvis han/hun har lyst.
At man så må vente på en pakke kan jeg squ ikke tage så tungt. Det er selvfølgelig lidt irriterende, men ens liv går squ ikkei hundene af den grund.
- Anders
-
Det er selvfølgelig rigtig nok, set i det lys burde man jo lave samme regler for taxachauffører.
Nej, at vente på en pakke er jo i bund og grund ikke andet en en kilde til irritation, men jeg har brug for pakken til en event på fredag, og ellers er det penge ud af vinduet.
-
Oprindeligt indlæg af -Sandman-
Det er selvfølgelig rigtig nok, set i det lys burde man jo lave samme regler for taxachauffører.Nej, at vente på en pakke er jo i bund og grund ikke andet en en kilde til irritation, men jeg har brug for pakken til en event på fredag, og ellers er det penge ud af vinduet.
Jeg ved ikke om de leverer til kastrup eller billund, men jeg købte min bilnavigation på en webshop i portugal, en mandag formiddag. Jeg modtog den tirsdag eftermiddag..En dags transporttid hele vejen fra portugal og til danmark, det må siges at være imponerende, ifgl deres track and trace så blev den sq sendt af med det samme, og om natten fløjet til danmark.. Så jeg vil umiddelbart tro det var billund den blev sendt til..
-
Min blev sendt den 10/10, og er ikke ankommet endnu, de siger man skal forvente 4-6 ugers leveringstid, men det må da kunne gøres hurtigere.