Sælges : Inno3D 8800GT 512mb *SOLGT*

  • Det er modtaget fra shg onsdag, så der er returretten tilbage i 13 dage endnu. Det er i realiteten et impulskøb, som er den primære grund til jeg skal af med det igen.


    Det sælges for 2000 afhentet i Roskilde eller plus porto.


    Byttes evt med Radeon 2900XT meller 2900Pro - de nærmere omstændigheder kan vi snakke om.


    Samme tråd er postet på hwt.dk

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

    Rettet 2 gange, sidst af Sajmon ().

  • Intet - forskellen er bare at jeg har et - det har shg ikke.


    Kortet er nyt og med returret - så hvis en eller anden mangler et lige her og nu, ville det være dumt at smide det retur til shg når ingen webbutikker har kortet på lager..


    Der er ingen fidus - andet end jeg vil gøre folk en tjeneste.

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • Byder 2200 kr.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Som sagt er det desværre solgt...

    ********************************************


    AMD og Intel styrer(!!!) - hvis den ene ikke var her, var den anden ikke så billig....

  • så ikke det var solgt.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe