Billederne uge 43 - Bil/biler

  • Jeg lægger gerne ud.


    WHAT - Super fedt, rigtig vellykkedet panorering. Går det nedad i virkeligheden eller har du holdt dit kamera skævt. Ligemeget hvad - Fedt effekt.


    Angelus - Klassisk messebillede. Findt nok bare synd der er en person i baggrunden. En god ide at tænke lidt over, om man ikke lige skulle vendte 10 sek, inden man trykker på knappen.


    Måske var emnet lige smalt nok, fx. gider jeg ikke tage billeder af biler.

    AMD 4000+ / Notura NH-U12
    Abit KN8 SLI
    XFX 7900GT / Zalman VF900
    Kingston value 2 x 1G
    Tagan TG480-U15[
    Barracuda 7200.10 250G


  • Jeg har bevist panoreret skråt for at give lidt mere dynamik i billedet, vejen er meget lidt og uden bakker i virkeligheden :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • tro mig.. jeg sagde direkte til de skide tysker, at jeg ville ha de flyttede sig.. men debelv barestående.. skide irreterne...


    Men ja tak forkommentar :)


    WHAT
    Lækkert billede. hvordan fik du den så skarp mens der var fart på, kunne jeg sq ikke.

  • What: meget vellykket billede må jeg sige :) farverne er lige i skabet og panoreringen er veludført.


    Angelus: Billedet siger mig ikke vildt meget. Det er, som Lahnet siger, et re almindeligt messebillede. Dog er det ret veludført. Det som irriterer mig er så ikke tyskere i baggrunden, men at jeg føler at hende der pigens ansigt er alt for uskarpt. Det kan dog godt være det er nedskaleringen der har gjort det.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Angelus
    tro mig.. jeg sagde direkte til de skide tysker, at jeg ville ha de flyttede sig.. men debelv barestående.. skide irreterne...


    Men ja tak forkommentar :)


    WHAT
    Lækkert billede. hvordan fik du den så skarp mens der var fart på, kunne jeg sq ikke.


    Tjaa stille og rolig panorering så gik det, selvom jeg må indrømme at jeg savnede lidt hastighed. 3fps er sgu ikke meget når man laver sådan noget der.


    Men rolig hånd og god teknik så kan meget lade sig gøre :)

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy