Bøvl med at hente TF2

• G'aften Tweakere

Jeg har lige købt Team Fortress 2 over Steam, og er nu i fuld gang med at downloade det, har dog et lille problem. Jeg henter det med 135kb/s, og den svinger enormt meget, og hvad søren laver den?
    Jeg betaler for en 2mbit/s forbindelser, så hvorfor i al verden henter den spillet så skide langsomt?
    Andre der har haft bøvl med at hente TF2, eller er jeg den eneste som henter det med en ualmindelig ringe fart?

Oprindeligt indlæg af Izaka
    G'aften Tweakere

Jeg har lige købt Team Fortress 2 over Steam, og er nu i fuld gang med at downloade det, har dog et lille problem. Jeg henter det med 135kb/s, og den svinger enormt meget, og hvad søren laver den?
    Jeg betaler for en 2mbit/s forbindelser, så hvorfor i al verden henter den spillet så skide langsomt?
    Andre der har haft bøvl med at hente TF2, eller er jeg den eneste som henter det med en ualmindelig ringe fart?

Argh ringe fart og ringe fart når du har 2mbit er 135 ikke lavt jo som sådan, men det er rigtig at steam har det med at svinge noget...

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    da jeg hentede gik der 6 timer før den blev færdig, og da svingede den fra 50kb til 200kb hele tiden.

nu henter du vel kun 1 spil ad gangen ik?

Jeg henter skam kun et spil af gangen ;)

Jeg må vel bare væbne mig med tålmodighed, eller sætte den til at hente det i nat. Tror jeg nupper løsning nr.2 :))

Jeg henter skam kun et spil af gangen ;)

Jeg må vel bare væbne mig med tålmodighed, eller sætte den til at hente det i nat. Tror jeg nupper løsning nr.2 :))

det er vel orange box, for så når du først har hentet hele tf2, så går det stærkt med de andre da der er mange shared filer

• Mit svingede også men det var mest mellem 200 og 370, med 4mbit.

BTW; glæd dig det er fedt :D

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

• Er glad for at høre det er Steams servere, så er der i det mindste intet galt med min forbindelse.
    Jeg glæder mig monster meget, regner med at få gamet en del i weekenden sammen med vennerne ;)

• Ikke for at slå din begejstring ned, men forvent ikke at spille i gode video settings....

Med mit system spiller jeg med alle settings på low i 1440x900 og jeg får stadig under 40fps i gennemsnit...
    IMO pisse irriterende at de har bygget tf2, ep2, portal, og fremtidige spil på den nye opdaterede steam engine. Den kræver simpelthen mere end tidligere men den visuelle forskel er sku svær at se.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Det kommer an på hvilken server man connecter til.
    Altid værd lige at genstarte steam et par gange indtil man når en god hastighed.

Core i7 930 @ 3600mhz @ 180x20
    Noctua NH-U12P Special Edition 1366 cpu cooler
    Asrock x58 Extreme
    OCZ3B2000C9LV6GK @ 9-9-9-30-1T@900mhz
    MSI N560GTX-TI Twin Frozr II 2GB GDDR5
    Kingston SSDNow V+ 128 GB (200mb R/W)
    Cooler Master 690 Kabinet | Seasonic X-650w PSU

• Nu har jeg haft min maskine slukket hele natten stort set, og min download er nu på 0%? Var ellers på omkring 82% før jeg slukkede. Den bad mig også om at opdatere mine drivers.
    Kan ikke helt se hvorfor fanden den nu er tilbage på 0%..?

Nu har jeg haft min maskine slukket hele natten stort set, og min download er nu på 0%? Var ellers på omkring 82% før jeg slukkede. Den bad mig også om at opdatere mine drivers.
    Kan ikke helt se hvorfor fanden den nu er tilbage på 0%..?

Det kan være den er begyndt at downloade bug fixes.

Oprindeligt indlæg af JuiCe
    Ikke for at slå din begejstring ned, men forvent ikke at spille i gode video settings....

Med mit system spiller jeg med alle settings på low i 1440x900 og jeg får stadig under 40fps i gennemsnit...
    IMO pisse irriterende at de har bygget tf2, ep2, portal, og fremtidige spil på den nye opdaterede steam engine. Den kræver simpelthen mere end tidligere men den visuelle forskel er sku svær at se.

Nu skal du jo så heller ikke regne med at dit grafikkort kan køre de fleste nye spil flydende :roller: Udkom 6600GT ikke for 3 år siden?

For snart to år siden skiftede jeg mit 6600GT ud med et 7900GT, da det også var ret crappy dengang.

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Rettet en gang, sidst af Nice2u ().

• Nej nej rolig nu, det en bug :)

Du skal bare starte spillet op...Så finder den ud af at du mangler noget af spillet og begynder på at hente videre :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Sådan der, nu er den igang med at hente resten af spillet. Fik lige spurgt en ven til råds, og han fortalte det samme som dig JuiCe, man skal bare starte spillet op igen :)

Tusind tak for hjælpen gutter :cheers: