Crysis demo idag

Oprindeligt indlæg af Marquis
    Er jeg den eneste der synes at tanks, jeeps osv virker lidt klodsede i det miljø der. Altså, jeg har oplevet at lave en salto med en tank, bare fordi jeg kørte over en væltet palme, og man kan næsten sidde fast med en tank i sådan en væltet palme også. Det virker bare ikke ret godt IMO. Og styringen af helikopteren er helt til grin, det er slet ikke sjovt når styringen ikke er ordentlig.

Nu er det jo kun en demo, og ikke meningen man skal kunne bruge tanks+heli, det er jo kun pga sandboxen.
    Så det skal nok blive rettet, om ikk andet i en patch.
    De "fejl" har været oppe på MP Beta forummet, og de skriver næsten alle fejl/forbedringer er blevet rettet til den fulde version.

Oprindeligt indlæg af noxon

Nu er det jo kun en demo, og ikke meningen man skal kunne bruge tanks+heli, det er jo kun pga sandboxen.
    Så det skal nok blive rettet, om ikk andet i en patch.
    De "fejl" har været oppe på MP Beta forummet, og de skriver næsten alle fejl/forbedringer er blevet rettet til den fulde version.

Nå godtnok, ku heller ikke forstå det :) Men ja, havde også lidt på fornemmelsen det ku være fordi det kun var demo. Har de nævnt noget om om styring af helikopter, om man kan bruge joystick fx ?

Oprindeligt indlæg af Rolis
    Nøørj hvor er det egentligt lækkert :cheers: :clap:

Tror jeg har gennemført den 15 gange nu :D

E8400 @ 4.05GHz 1.2V Lapped/Lapped TRUE Black 2xP12
    HD4850 512 @ 730/1075 HR03 GT B9

• Hehe jeps jeg er lidt sent ude at prøve det, men alligevel :P

Oprindeligt indlæg af Svan

hehe ja det er det :D

hehe der er en som har skiftet navn på tweak var? :D

Ja tænkte nu må vi lige prøve noget andet ;-)

Oprindeligt indlæg af Rolis
    Hehe jeps jeg er lidt sent ude at prøve det, men alligevel :P

Ja tænkte nu må vi lige prøve noget andet ;-)

hehe skal der også være plads til :D

Når men jeg er lige gået i gang med at installere det igen... tror jeg laver tweaket så man kan kører med Very High Settings... :D

• Okay kører nogenlunde i 1920x1200 8xaa... Og skulle meget gerne have tweaket det til Very High settings... Dog kan jeg simpelthen ikke huske hvordan det så ud i high settings førhen... Men det ser sku godt ud nu :D

Okay kører nogenlunde i 1920x1200 8xaa... Og skulle meget gerne have tweaket det til Very High settings... Dog kan jeg simpelthen ikke huske hvordan det så ud i high settings førhen... Men det ser sku godt ud nu :D

Hvordan ser det ud med FPS?

Har lige kørt benchmarks'ne og de siger ca. 20FPS i AVG...

Som er 1920x1200 8xAA og skulle meget gerne være med tweaket hvis jeg har fået det til at virke... :D

Ok, det var også hvad jeg havde regnet med, forsatan det er altså en dræber (Crysis), men ok 1920x1200 8xAA :D

Oprindeligt indlæg af nano

Ok, det var også hvad jeg havde regnet med, forsatan det er altså en dræber (Crysis), men ok 1920x1200 8xAA :D

hehe ja fjerner man AA'en så plejer det at kører uden problemer :D

hehe ja fjerner man AA'en så plejer det at kører uden problemer :D

AA dræber mit 7900GS i 1680x1050 :D Den gamle 939 spand får nogle tæsk :D

AA dræber mit 7900GS i 1680x1050 :D Den gamle 939 spand får nogle tæsk :D

hehe ville ønske mit eVGA bundkort ville tage sig sammen engang... Jeg kan slet ikke OC min Q6600 G0 og det er ikke på grund af CPU'en :crazyeyes:

Så jeg er stuck på ca. 2700Mhz...

hehe ville ønske mit eVGA bundkort ville tage sig sammen engang... Jeg kan slet ikke OC min Q6600 G0 og det er ikke på grund af CPU'en :crazyeyes:

Så jeg er stuck på ca. 2700Mhz...

Ah trist, er det ikke bare at begynde at gætte på hvor der ikke er FSB-huller og så lave nogen random overclocks? :D

Ah trist, er det ikke bare at begynde at gætte på hvor der ikke er FSB-huller og så lave nogen random overclocks? :D

Jo men du begynder bare at gætte :D