PS3 spil. men hvilke?

• Hey, jeg overvejer lidt at få anskaffet mig en PS3 på en eller anden snedig måde, men så tænker jeg, hvilke spil ville være top nice at have til den?

Jeg har kigget lidt rundt omkring, men det eneste der RIGTIG har fanget mig, det er Lair, det ser mega fedt ud! :clap: så det var helt sikkert et spil jeg skulle have til.. Men kan jo ikke bare nøjes med 1 spil.
    Så er der nogen der ville kunne anbefale nogle andre spil måske? (Ikke sports-spil, det er nedern imo :P ) Har også kigget lidt på F.E.A.R. og Haze, meeen ved ikke helt om de 2 holder i længden
    Så, nogle forslag derude? :D

• Lair er vist blevet... sablet af anmelderne. Træg styring og framedrops skulle eftersigende være bare få af de mange problemer med spillet..

Haze ser ok ud, men det skiller sig bare ikke rigtig ud.. Det er dog flot og har 4 player-coop.

F.E.A.R. Holder absolut ikke i længden. Kedelig multiplayer, ringe optimering (kører skidt på PS3/X360), og min egen mening er, at banedesignet i FEAR er det værste nogensinde. (Not kidding). Det er virkelig superkedeligt i FEAR, men prøv da demoen.

Af gode spil (dem jeg synes ser fede ud self :)) ):

Haze (det ser jo fint ud)
    COD4
    Assasins Creed
    Ratchet & Clank Future
    Drakes Fortune

De kommer vist alle i år og ser da... gode ud.

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet 2 gange, sidst af chili ().

• Hvis du kan få fat på Stranglehold til PS3 så kunne det være nice, har lige gennemført det på PC, og jeg er STUNNED :D fedt spil der rækker skråt op til Ageia PhysX kortene :D

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Tekken 5 DR over ps3 shoppen 75kr er mega sjov sammen med nogle venner og nogle øl :D :D
    Ellers er Skate også fedt hvis man er til skateboardspil, har en fed måde at styre på.
    Og så kommer der jo NFS ProStreet snart

[i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

• Tja.. Prostreet er en mulighed, men DiRT er nu federe..

Der er desværre ikke en super-MP i DiRT. :rolleyes:

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

• hmm, er mere til de der action/adventure og de gode FPS spil :D

Men tjekker lige nogle af dem ud, har vidst også hørt noget om assasins creed, men skal lige tjekke det ud ;)
    Ellers har jeg også set Dead Space, som der er blevet kigget på i Gamereactor, og det ser nu også meget fedt ud :)

• Heavenly Sword
    Assassins Creed (Udkommer engang i november)
    Motorstorm
    Lair

For bare at nævne et par stykker, har ikke prøvet Lair og af gode grunde heller ikke AC. Der findes en del demoer på PS-Store der ligger til fri afbenyttelse så måske du kan finde lidt inspiration ved at kigge der ;)

Oprindeligt indlæg af Burger
    Det er godt nok i en noget anden boldgade, men Guitar Hero III har vist fået ganske gode anmeldelser og det kan da næsten kun være underholdende :D

det var sådan et spil jeg godt kunne finde på at spille til noget hyggeaften med venner måske :D men tror ikke det var noget jeg ville spille alene :P