Ny mobil + HTC Touch spørgsmål

  • Jeg har været så uheldig at tabe min SE W850i så højttaleren er gået i stykker, dvs. jeg ikke kan høre når den ringer eller bruge den til vækkeur - men resten af den virker perfekt.


    Jeg skal derfor have en ny mobil, men har følgende ønsker:


    • God skærm (min. 65K farver)
    • Edge eller 3G
    • SKAL kunne spille WMA (det kan min nuværende SE)
    • Skal kunne håndtere mail
    • Kamera på min. 2MP
    • Bluetooth 2.0 m. A2DP2 (eller hvad det nu hedder...)
    • Mulighed for stor hukommelse
    • IKKE en Nokia!


    Nogen gode bud??


    ----------


    Jeg har selv kigget på HTC Touch og overvejer at skifte fra Hi3G (teleselvskabet 3) til Telia hvor jeg kan købe den ret billigt med Express 2.0.
    -nogen kommentare til hvorfor jeg skal lade være med det?
    (ellers så gør jeg det sku'...)



    [Blocked Image: http://www.mobilbladet.dk/images/news/HTCTouch.jpg]

  • spændende producent der er ret ukendt..deres HTC TyTN II kunne nemt blive min næste tlf.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.


  • Vil sige det sådan, at du ikke skal købe HTC Touch Pga. menuerne, for det er ikke det, du kommer til at bruge tværtimod. Hvis du bygger din today-menu i windows Mobile korrekt op, så er den 100 gange lettere at håndtere.. så er det sagt. Du skal købe den pga. funktionerne i selve windows og dens specifikationer


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    spændende producent der er ret ukendt..deres HTC TyTN II kunne nemt blive min næste tlf.


    HTC har nu været på markedet siden 1997, så jeg vil ikke kalde producenten ukendt medmindre man ikke har været på pda-markedet indenfor de sidste 3-5 år.


  • HTC hed tidligere QTec på vores breddegrader - måske derfor den gode Fragman mener producenten er ukendt?
    ..det handler lidt om hvor meget man ved om pda markedet eller ej, men lad nu det ligge - HTC er et firma med orden i sagerne om ikke andet..


    Jeg har kigget på TyTN II og syntes da klart også den er lækker - bedre kamera, både 3g og wifi og en helt masse andet, men samtidig også både fysisk større og økonomisk dyrere i anskaffelse.


    Derimod syntes jeg også at Touch Dual er MEGET interessant!
    -kan ihvertfald godt lide det fact at den har alm. taster.
    Syntes dog bare jeg mangler Wi-Fi delen, da jeg helt sten sikkert vil bruge det når jeg er ude og rejse!
    Så umidelbart er det stadig Touch der er mest interessant...
    Man kan altid koble et BT tastatur på hvis man mangler taster - dét kunne jeg godt finde på!

  • Jamen halløj:D


    Jeg har selv touchen, og det er DEN bedste telefon jeg ever har haft! Den kan alt og den fungere bare. Til at skrive sms skal du bare installere et program der hedder phonepad. Der er et vildt godt forum som hedder xda developers, prøv og tjekke det ud. Touchen understøtter op til 32gb memory, men det største kort der findes sådan som jeg lige ved er et 8gb. Jeg er helt vild med min, jeg kan tage nogle billeder hvis det er?


    EDIT: Og hvis du er ægte geek, så kan den også clockes. Jeg har set folk clocke dem til 312mhz uden problemer selv køre jeg på 247 og det giver ca. 30% mere ydelse.


    EDIT 2: Med SPB mobile shell behøver du faktisk aldrig bruge din stylus mere, jeg bruger ALDRIG min stylelus mere så det kan kun anbefaldes. Det med menuerne er rodet syntes jeg absolut ikke, det er en yderst nem telefon at have med at gøre.


  • Det er jo lige præcist en som dig jeg gerne ville se her i min tråd! :finger:
    -om jeg er geek?
    Jeg bygger mine computere selv inside n out og vandkøler dem for at kunne clocke, samt at jeg er freelance betatester for microsoft i vista 64-bit, så det vil jeg mene..


    Forum - link?
    Clock - link?
    Shell - link?


    ..jaja jeg ved det sikkert kan findes på google, det her er bare nemmere :razz:


    Vil være dig evigt taknemmelig (eller noget i den dur)


  • Det er super! Jeg kigger på det..
    -pssst, du må meget gerne tage lidt billeder af din Touch hvis du gider, jeg har ikke set en fra danmark (selvom de sikkert ligner hinanden i andre lande også)

  • Altså spb giver nogle mere finger venlige menuer, det gør telefonen meget nemmere at bruge samt den giver mulighed for lave nogle flere tabs i home menuen.


  • var nu mere fordi jeg betragter dem som mobil producent og ikke PDA som sådan, men det er jo en ret blandet affære med mange nye..de såkaldte smartphones.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af FlowingLil
    Altså spb giver nogle mere finger venlige menuer, det gør telefonen meget nemmere at bruge samt den giver mulighed for lave nogle flere tabs i home menuen.


    Hmm når jeg kigger lidt nærmere så har SPB jo også et fingervenligt tastatur man kan hente og alt muligt andet godt software - og så er det ovenikøbet ret billigt taget i betragtning af den brugsværdi det kan have!
    Wuhuu jeg har fået tiltusket mig en fridag imorgen, så der tager jeg ned til Telia og høre hvad de siger.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CM Stacker 830
    Hvad er der galt med Nokia? :roller:


    Når man har haft både en Nokia 5110, 5210, 3410 og 5140i - alle med mere end 80 software fejl tilsammen (3410 importeret fra England var klart værst!) så gider jeg simpelthend ikke det mere!


    Siden da havde jeg nogle forskellige Samsung modeller, men bryder mig ikke om deres nye design i bling bling sort glans lak og spejl overflader.


    Pt. har jeg en Sony Ericsson som er det bedste jeg endnu har haft - problemet er bare at de nye SE også er lidt småkedelige..
    Eneste interessante for mig er deres W960i der udkommer meget snart!


    -dem der er HELT i skabet hos mig er dog HTC Touch, B&O Serenata eller den nye Armani phone fra Samsung.. Derfor jagter jeg en Touch lige nu (de andre findes jo ikke pt...)

  • Du får ikke noget beder end Nokia N-XX. Men vis du har så mange penge på en ny mobil du kan købe en B&O mobil så har det har nogle bud fra Nokia. som er blandt de beste mobiler PT.


    N73: For og have en mobil som kan lidt af vært.


    N81: Hvis du kan lide og spille og se film.


    N81 8GB: samme som N81 bare med 8GB.


    N800: Den største skærm du kan så på en mobil. TS.


    N95: Hvis du vil det hele.


    E90: For det fulde tastatur og 2 store skærme.


    Og som kommer snart...


    N95 8GB: Som kan det hele og mere til. Og de 8GB.


    N810 Den samme store skærm bare med fuld tastatur. Stadig med TS.



    Alle mobilern "undtaget N800 og N810" kører med Symbian hvor du kan lave alt om som du vil og samt merer til.


    N800 og N810 køre et andet system jeg ved hvad heder.


    Håber det kan hjælpe dig til og se at nokia Nye N-XX. Ikke er som "Nokia 5110, 5210, 3410 og 5140i"