Ny mobil + HTC Touch spørgsmål

  • Jeg har brugt QTEC/HTC i et godt stykke tid nu... Min første var en QTEC 9100, den var ikke meget værd og der var altid et eller andet galt med den... Så skiftede jeg til en HTC Mteor, men den gik også i stykker efter kort tid, så har jeg skiftet til en HTC S620, men den kunne jeg ikke li knapperne på, så nu kører jeg med en S710, og den rykker bare... det spiller sgu


    Jeg har så også haft en TyTN II på prøve og det samme med en HTC Touch...


    TyTN II er en vildt fed mobil, den er godt nok noget stor, men den er hurtigere en de andre da den har en hastighed på 400Mhz, så skærmen er hurtigere til at vende, og så er der installeret powerpoint, word og excel hvor man kan redigere i stedet for kun at kunne læse dokumenterne. Men man skal så bare lige tage det med at den er ret stor


    HTC Touch er noget værre lort, det der med at dreje med ikonerne og sådan noget virker ikke særlig hurtigt og telefonen fremstår generelt ikke som at være af god kvalitet


    Så hvis jeg skulle vælge en HTC sådan pt. så ville valget falde på en S710, helt klart!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af CM Stacker 830
    Håber det kan hjælpe dig til og se at nokia Nye N-XX. Ikke er som "Nokia 5110, 5210, 3410 og 5140i"


    Jeg ved godt at Nokia har udviklet sig ekstremt det seneste års tid med deres N-series.
    Designet og de ting Nokia syntes er unikke er bare ikke noget der falder i min smag.
    Jeg kan sagtens undvære 5MP kamera, GPS, bløde former, farvede fronter osv.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Hellm@n
    TyTN II er en vildt fed mobil, den er godt nok noget stor, men den er hurtigere en de andre da den har en hastighed på 400Mhz, så skærmen er hurtigere til at vende, og så er der installeret powerpoint, word og excel hvor man kan redigere i stedet for kun at kunne læse dokumenterne. Men man skal så bare lige tage det med at den er ret stor


    Det er lige præcist derfor jeg ikke vil have en TyTN - den har super fede features, men er det også rent fysisk, den fylder simpelthend for meget i lommen.
    Hmm er det mig der har misforstået noget eller står der ikke alle steder at man får Windows Mobile Office med i en Touch - dvs. man kan redigere i dokumenter...?!?
    Jeg kan ihvertfald ikke finde noget sted med at Mobile Office skulle findes i en ikke-redigerbar udgave.


    Touch Dual kommer jo faktisk med samme processor som TyTN - men igen, den bliver større fordi der skal taster på også...
    Derudover mister man Wi-Fi som jeg super gerne vil have.


    En Touch med TouchFLO 2 der udkommer samtidig med Dual og med måske en clocket processor så den kører måske 230 MHz istedet 201, det er vel ikke helt dumt?


  • Du kan installere et meget simpelt patch på alle de andre WM6 mobiler, som giver dig muligheden for at oprette office dokumenter på telefonen.


    Jeg har ingen erfaring med Touch modellen, men HTC laver nogle rigtige fede smartphones og pocketpc'er og de plejer at være rigtig gode.
    Til det med at de er ukendt er bestemt ikke rigtig. Bare fordi man ikke selv har hørt om dem før betyder det jo ikke at firmaet er ukendt.

  • Quote

    HTC Touch er noget værre lort, det der med at dreje med ikonerne og sådan noget virker ikke særlig hurtigt og telefonen fremstår generelt ikke som at være af god kvalitet


    Det syntes jeg er noget fis, jeg syntes netop touchen virker af en virkelig god kvalitet og det er en lækker ppc at bruge. Biocuben fungerer mega godt IMO, jeg har clocket min så den køre sq fint nok nu.


    Word, powerpoint og excel fungerer sq fint nok syntes jeg. Så ingen probs der.


    Jeg har prøvet et par andre telefoner med MW på, og hver gang bliver jeg bare mere og mere glad touchen:D

  • til gengæld synes jeg der er mange der må sende dem ind fordi de går alt for nemt i stykker.....en tlf skal kunne holde til nogle tærsk også.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Jeg fik min HTC i onsdags, men da jeg dagen efter skiftede job har jeg sku'tte nået at kigge ret meget på den endnu..
    Jeg har fået indstalleret tastaturet fra Cootek.com - som virker overraskende godt!


    Det jeg vil spørge om i denne omgang er 2 ting:


    Hvor ser jeg hvor meget trafik jeg har på gprs/edge (altså hvor mange MB jeg har sendt/modtaget)??
    ..
    Hvordan får jeg den til at synkronisere mine kontakt oplysninger med Outlook 2003 under Vista 64-bit??


  • Hent en gprs monitor (SPB laver vist en).


    Sync er vandvittig nemt. Bare åben activesync og sæt det op. Det er ligetil. Det står også i din manual hvordan man gør.