mistet key?

  • aaaarrhh !
    Så stor fjols som mig har glemt at en CD-key er låst til en OEM licens.


    Jeg har købt nyt kabinet for 2 år siden til min server (hightower) og som standart sidder licens nøglen på siden af kabinettet.
    Nu har jeg så lavet en format C: af min gamle server.
    nu står jeg så med mit dejlige skærmbillede hvor der står Product key.
    Shiit.


    Det gamle kabinet er smidt for lossepladsen for 2 år siden, så nogen ider?
    Jeg har endda prøvet med en anden cdkey uden held.


    Findes der et program der kan finde CDkeyen på CDen ? :boxed:
    shit.


    Der tale om windows server 2003 Standart Editon - family :ph34r:

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • Ka man ikk bar ringe til MS og sige det som det er?


    Det ved jeg da en af mine venner har gjort da hans xp key blev væk...

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • tja.. det et forslag..
    men jeg tror kun det er når man har et installitions ID man kan ringe til MS og få hjælp.
    Jeg står jo med et skærmbillede hvor den vil have CD keyen, og da jeg kun kan fortælle hvilken server udgave det er, så tror jeg næppe de kan.


    Desuden så vidt jeg ved, så kan de ikke se CDkeys ved MS, kun installitions IDer...
    så nej, tror næppe

    Intel Core I7-4770 3.40GHz
    16GB Ram
    256 SSD HDD
    Nvidia GeForce GTX 660, 2GB

  • ah ja ok...ved nærmere efter tanke tror jeg faktisk os at det han ringede ind om var det der genuine validation noget....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Hvis du har formatere kan du intet stille op... :boxed: Alle recovery programmer går bare ind og læser din key, men det er kun når windows kører.. Derfor skulle du ha' recovered din key inden formateringen..


    Så det er en dyr tanketorsk desværre.. :ohmy:

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Jeg har også lige formateret min Dell og skal have aktiveret XP hvor jeg skal bruge nøglen også som sidder på siden af kabinettet. Og kabinettet har jeg solgt... :P Jeg har fået at vide at jeg kan ringe ind til Dell og få den af vide på en eller anden måde. Har ikke fået det gjort endnu men prøver nok om noget tid når jeg kommer hjem igen..
    Men prøv at ring ind og så hør :)

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spixe
    Jeg har også lige formateret min Dell og skal have aktiveret XP hvor jeg skal bruge nøglen også som sidder på siden af kabinettet. Og kabinettet har jeg solgt... :P Jeg har fået at vide at jeg kan ringe ind til Dell og få den af vide på en eller anden måde. Har ikke fået det gjort endnu men prøver nok om noget tid når jeg kommer hjem igen..
    Men prøv at ring ind og så hør :)


    Hmm lyder usandsynligt... :S for ham der har købt dit kabinet har jo så fået din licens med i købet... Microsoft (eller Dell for den sags skyld) vil jo ikke uddele 2 licenser når du faktisk kun har købt en, som du har solgt med dit kabinet :boxed:

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Hmm lyder usandsynligt... :S for ham der har købt dit kabinet har jo så fået din licens med i købet... Microsoft (eller Dell for den sags skyld) vil jo ikke uddele 2 licenser når du faktisk kun har købt en, som du har solgt med dit kabinet :boxed:


    Jeg tror nu ikk lige jeg får en ny licens men nærmere at jeg kan få licens nøglen at vide igen på en eller anden måde.. Jeg ved ikke om det passer men det har jeg fået at vide..

    Vision S-Series S3768
    Intel Core i7-3610QM 4x2,30GHz (Turbo 3.30GHz)
    17.3” LED AntiGlare 1920x1080
    Kingston 8GB DDR3-1600

    Nvidia GeForce GTX660m 2GB GDDR5
    Samsung 830-Series 256GB
    WD Scorpio Blue 640GB