TDC kabel tv skifter navn til "Yousee"

  • Nu har de godt nok været ude med det et stykke tid :D


    Men jeg har bestemt ikke noget imod, det fordi jeg har fået 1Mbit mere i Dl efter de skiftede navn :D


    Jeg kalder det dog stadig webspeed og TDC kabeltv etc. som altid syntes yousee lyder lamt... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Nu har de godt nok været ude med det et stykke tid :D


    Men jeg har bestemt ikke noget imod, det fordi jeg har fået 1Mbit mere i Dl efter de skiftede navn :D


    Jeg kalder det dog stadig webspeed og TDC kabeltv etc. som altid syntes yousee lyder lamt... :crazyeyes:


    Nå okay, opdagede det bare i dag da jeg modtog regningen :crazyeyes:

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake


    Nå okay, opdagede det bare i dag da jeg modtog regningen :crazyeyes:


    Så længe er det da heller ikke, men der har bare rullet reklamer konstant med det syntes jeg :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Så længe er det da heller ikke, men der har bare rullet reklamer konstant med det syntes jeg :D


    Dem er jeg åbenbart gået glip af :D

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ^Genzo^
    ahhh I see!


    No yousee :D


    Btw jeg er ved at blive sindssyg over den elmåler der er i bunden af tweak.dk den bliver ved med klikke når jeg kommer til at køre hen over den... :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af hightower
    Jeg synes også det er åndsvagt. Hvorfor distancere sig fra at hedde TDC?


    Selve logoet ligner noget Fætter BR kunne ha brugt og Yousee lyder som et stykke legetøj fra kina.


    Fordi det giver et dårligt image? :D


    ej har ikke haft andet end problemer med tdc, men umiddelbart så påstår de jo det er fordi der er en stor konkunrrence nemlig mod elselskaber, og nu vil de så ud og erobre verden (danmark) med digital tv etc. etc. Mener det var det, men helt enig i at det ser amatør agtig ud...

  • Lamt navn, men er temmelig ligeglad...desuden blev min UL boosted fra 256 til 512 da den linie jeg havde ikke eksistere mere, så det da fint.


    *Men tdc har ingen chance mod elselskaberne...*

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Pvt.P.Nutz
    De er fortsat på min sorte liste


    Sorte liste der dækker hvad og hvordan?


    Sytes servicen er ringe, men en klippestabil linie, med en hastighed som er lidt højere end jeg betaler for...

  • tror kun jeg har set den reklame en enkelt gang :P men syntes ærligt talt det er et mega grimt navn :finger: Nogen der kender en grund til navneskift?


    Jeg hader når sådan nogle ting skifter navn efter de har haft det samme navn i jeg ved ikke hvor længe :P Dansk Tipstjeneste = Danske Spil... wtf :P
    TDC Kabeltv = Yousee... what? :P
    Hvorfor?! Kan godt forstå hvis de laver nyt logo, men ligefrem navn, det irreterer mig bare :T

  • Sikker fordi "tdc kabeltv" osv lyder for tørt...Sku ikk undre mig at det fordi de vil lyde mere hipt og moderne....

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    tror kun jeg har set den reklame en enkelt gang :P men syntes ærligt talt det er et mega grimt navn :finger: Nogen der kender en grund til navneskift?


    Jeg hader når sådan nogle ting skifter navn efter de har haft det samme navn i jeg ved ikke hvor længe :P Dansk Tipstjeneste = Danske Spil... wtf :P
    TDC Kabeltv = Yousee... what? :P
    Hvorfor?! Kan godt forstå hvis de laver nyt logo, men ligefrem navn, det irreterer mig bare :T


    Man går alligevel og kalder det, det gamle navn. Hvis en shawarma skifter navn til youeat vil man jo heller ikke begynde at sige det ord i stedet.. Måske en lidt sindssyg sammenligning :))

    (\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

    Rettet en gang, sidst af TheSnake ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af TheSnake


    Man går alligevel og kalder det, det gamle navn. Hvis en shawarma skifter navn til youeat vil man jo heller ikke begynde at sige det ord i stedet.. Sindssyg sammenligning :))


    forstår ikke lige hvad du mener champ.. hvilken syg sammenligning? :P

  • Er egentlig ligeglad. Nu er jeg ikke selve kunde hos dem, men hvis jeg var, ville jeg kun være interesseret i, hvor godt et produkt de havde. Er ligeglad med navnet.

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless