Alternativ til WoW

• Hey gutter

Jeg har gamet wow lige siden US beta og har endelig taget beslutning med at stoppe for good..

Jeg ville gerne prøve et alternativ til WoW .. noget i samme genre som er lige så fedt.

Har kigget på LOTR Online og guildwars, nogen der kan anbefale disse eller nogen andre MMORPG's ?

pft

// Pollux

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

• Kan ikke anbefale nogen af de to du nævner. LOTRO synes jeg er kedeligt og GW har jeg ikke rigtig prøvet.

Men ellers er der en masse upcoming.

Bl.a. Age of Conan eller Warhammer Online.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• Spillede en del Starwars Galaxies, synes det er federe end WOW. Dog længe siden jeg spillede det sidst, de har vist lavet nogle gameplay ændringer siden dengang. Men tjek det ud :)

Alternativt; en samling gode bøger :P

• Kan anbefale guidwars, men uden expansions er spillet ret tyndt (max lvl. 20)

LOTR online kan jeg dog ik sige så meget om, da jeg aldrig har prøvet det.

Ellers er der Final Fantasy XI som foregår online. Her skal du dog vælger server med omhu, da nogle af dem er befolkede med ret mange idioter (read: N00bs) Desuden er de lavere levels meget ensformige. Desuden går det rimeligt langsomt med at level up, især efter lvl. 5-6 stykker medmindre du er med i et party, desuden får man ikke xp af quests.

Husk på inden du går ud af byerne, at få et signet. Så kan man nemlig finde forskellige krystaller rundt omkring som man skal bruge til crafting. Fire crystals var der meget mangel på da jeg spillede, og jeg tjente ellers heftigt med penge på at sælge dem på auktion. Signet holder ca. 3-4 timer IRL

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200

• Hvis du er tidligere spiller af Diablo, så vil jeg anbefale Hellgate: London, det burde være et spil for dig, for så har du spillet WoW og diablo, og Hellgate er en blanding af begge hvis man skal sige det kort :D

• Jeg prøvede LOTRO et kort stykke tid. Det virker som et solid spil, men det fangede mig ikke rigtigt. Jeg foretrækker den tegneserie-agtige grafik i WoW frem for den mere seriøse grafikstil i f.eks. LOTRO. Jeg savnede også en DPS spellcaster klasse, men som sagt virkede det som et godt solidt spil.

Du kan vist prøve det gratis i øjeblikket.

Oprindeligt indlæg af DKTiger

Du kan vist prøve det gratis i øjeblikket.

Okay lyder da spændende, hvor kan man finde det ?

Intel Core2 Extreme QX9650
    Asus Rampage Formula
    Mushkin 4GB DDR2-8500
    Inno3d 8800GT
    Corsair HX620W

• Noget der måske ikke er samme genre, men som har en del eks. WoW spillere (desværre os dem man helst er fri for) er eve-online..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• Kig evt. på den europæiske LOTRO trial istedet for den amerikanske som der hidtil er linket til:
    http://www.lotro-europe.com/trialkey.php

Bare i tilfælde af at du måtte beslutte dig for at blive hængende. ;)

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
    ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
    Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
    Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
    Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
    Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Hvis du er tidligere spiller af Diablo, så vil jeg anbefale Hellgate: London, det burde være et spil for dig, for så har du spillet WoW og diablo, og Hellgate er en blanding af begge hvis man skal sige det kort :D

Er det kommet?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Izaka

Ikke endnu så vidt jeg ved.

Næ, mener jeg heller ikke..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

Oprindeligt indlæg af Claes

Det udkommer altså d. 02 november :) Jeg er med i betaen, jeg ved det.

Okay tror jeg skal i seng der står den 2. november på coolshop.dk :crazyeyes: :crazyeyes: