EN Q6600 G0 tråd

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Martin.v.r
    det er rigtig hot_fifty ;) også et p5k premium


    Et gigabyte dq6 p35 eller p38 oc'er da også OK :clap:

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af BUGz
    X38 bliver erstatted af X48 meget snart, der er enda snak om at X38 "er" sat ud af produktion


    har skam seriøst også overvejet at droppe X38 og vente det ekstra og så købe X48, da der tilsydeladende er for lang tid til at jeg får mit Maximus...

  • hvornår skulle X48 så komme?
    hvis man ikke køber noget fordi man kigger på nye ting hele tiden ja så får man aldrig købt noget.

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj
    hvornår skulle X48 så komme?
    hvis man ikke køber noget fordi man kigger på nye ting hele tiden ja så får man aldrig købt noget.


    Nej men jeg kan nok overleve med det jeg har pt :D


    Hvis rygterne med at vi allerede ser X48 bundkort i år så afbestiller jeg nok og venter på X48... og ser om der er kommet 2GHz DDR3 ram på det tidspunk...

  • Lige meget hvornår du køber så vil dit udstyr altid være "gammelt" 1 mdr efter. Vi kan vente for evigt hvis vi lige skal vente på det nyeste ram, cpu, mb, gfx kort mm. der er på trapperne. Det er jo sjældent med mindre vi snakker vi en sjælen gang ser på gfx kort at der bliver taget kvantespring inden for ram, cpu eller mb. Så mit råd er at købe når man har brug for det og så ikke ærve sig over at der 1 mdr senere jo selvfølgelig er kommet noget der er lidt hurtigere og lidt smartere.


    Mvh.
    P.Viby

    Asus Blitz Extreme
    Q6600 2.4 Ghz Cooled by Asus silent knight
    XMS3 1333 2 Gb, MSI 8800GTX-OC
    2*150 Gb WD Raptor, 2*500 Gb SATA 3 Seagate Barracuda
    Antec 190
    Logitech G15 Keyboard and MX518 Gaming mouse

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af P.Viby
    Lige meget hvornår du køber så vil dit udstyr altid være "gammelt" 1 mdr efter. Vi kan vente for evigt hvis vi lige skal vente på det nyeste ram, cpu, mb, gfx kort mm. der er på trapperne. Det er jo sjældent med mindre vi snakker vi en sjælen gang ser på gfx kort at der bliver taget kvantespring inden for ram, cpu eller mb. Så mit råd er at købe når man har brug for det og så ikke ærve sig over at der 1 mdr senere jo selvfølgelig er kommet noget der er lidt hurtigere og lidt smartere.


    Mvh.
    P.Viby


    Nu ligger det hele i at X48 er så tæt på og endnu er X38 ikke at se nogen vegne...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Nu ligger det hele i at X48 er så tæt på og endnu er X38 ikke at se nogen vegne...


    Jeg kan sagtens følge dig. Jeg tror bare måske man kan ende i at når X48 er kommet så er der bare noget andet er "så tæt på" :D


    Held og lykke med din upgrade.

    Asus Blitz Extreme
    Q6600 2.4 Ghz Cooled by Asus silent knight
    XMS3 1333 2 Gb, MSI 8800GTX-OC
    2*150 Gb WD Raptor, 2*500 Gb SATA 3 Seagate Barracuda
    Antec 190
    Logitech G15 Keyboard and MX518 Gaming mouse

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af P.Viby


    Jeg kan sagtens følge dig. Jeg tror bare måske man kan ende i at når X48 er kommet så er der bare noget andet er "så tæt på" :D


    Held og lykke med din upgrade.


    hehe takker, men vi kan godt blive enige, hvis jeg ikke havde nogen pc havde jeg købt, men når jeg nu har en kan jeg godt vente lidt og få X48 tror jeg... :D


  • Hey Pederrs


    Nice oc men tænget på hvilke V er du oppe på der og hvad bruger du af køl
    Også hvad er din max oc med alle core enable med den cpu der ?


    Jeg har selv lige leget lidt med min Q6600 og ASUS Maximus men max stabil ind til vidre er 4.2Ghz/ 1.48v


    Mit problem PT er at jeg kan ikke komme over de 475x9 eller 475x6 uden lordet går ned :pokey:


    -:[CC]:-

  • jeg mener PLL skal ca: havde 1,8Xv når de kommer der op for meget volt på NB kan også stoppe dit OC ca:1.55/1.7 volt skal den havde


    du må ikke gå over 1,9v på PLL ? så dør dit bundkort langsomt ;)

  • Omg 4.7

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan


    Husk lige at det jo er på Dice... ;)


    Men stadig nice :D


    ja sådanne små ting glemmer man lige at skrive :) det var det første jeg tænkte på :)

    ASUS MAXIMUS VII HERO Z97
    Intel i7 4790K @ 4600Mhz
    gigabyte GTX 980TI
    Kingston HyperX Fury DDR3-1866 DC 16GB
    2x Samsung 850 EVO SSD - 250GB @ Raid 0
    Noctua NH-D15
    Corsair Obsidian 450D
    Asus PG278Q 144 Mhz

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af dMITIj


    ja sådanne små ting glemmer man lige at skrive :) det var det første jeg tænkte på :)


    hehe jeg regnede nu med det da jeg så resultatet, i det mindste kompressor...