Indlæg af -:[CC]:-

    Hey tænkte på at sælge mine 2 stk Asus Titan black, #Asus Titan Black# kvit haves, kom med bud. jeg henvender mig til folk der har brug for sådan kort og ikke bemærkninger med du kan få bedre ydelse i spil til billiger penge, så mangler du lige sådan et kort eller to er du velkommen til at byde


    Cc



    Vil du eventuelt bytte med 2x1gb HyperX PC2-8500 Sli rdy ram ? de er ca 1 uge gammel og spiller fint på mit ASUS Striker Extreme (680i) men de køre ikke så godt på mit ASUS Maximus (x38) da de er optimeret til Nforce og ikke intel ; /


    Hey Pederrs


    Nice oc men tænget på hvilke V er du oppe på der og hvad bruger du af køl
    Også hvad er din max oc med alle core enable med den cpu der ?


    Jeg har selv lige leget lidt med min Q6600 og ASUS Maximus men max stabil ind til vidre er 4.2Ghz/ 1.48v


    Mit problem PT er at jeg kan ikke komme over de 475x9 eller 475x6 uden lordet går ned :pokey:


    -:[CC]:-

    S/B 2x 1GB FBD PC2-5300 2x512MB


    Jeg har købt/byttet mig til 2 sæt 1GB FBD PC2-5300 2x512MB kit helt nye aldrig brugt
    som jeg ikke kan bruge til en dyt så sælger dem derfor biligt


    og ja jeg kan ikke levere dem tilbage da jeg byttede mig til dem med nogle andre ram
    med en kunde der købte/byttede med de Ram han skulle bruge i den foretning jeg står i


    disse ram er ikke helt nomale pc2 ram som jeg trode men fandt ud af det bagefter desvære
    men passer kun i maskiner der kan køre med PC2 FBD ram feks HP server Acer osv


    SÅ hvad vi snakker om er 4x512mb fordelt i 2x512 duel kit


    kender ikke prisen for 4x512mb men 2x1gb koster ca 3300kr


    men lad os starte på 600 kr + pp


    byd...

    Hej dav


    Jeg er på udkig efter nogle ældre RDRAM PC800
    Det skal minimum være 2*256mb men også gerne 2*512mb


    skriv hvad du har og en pris også ser vi om vi kan finde ud af noget

    så kom min nye cpu ind af døren 560J - SL7Q2 :))
    så bliver dte spændene at se hvad den yder på mit DFI 875P-T


    nu mangler jeg bare at mit LS kommer ind af døren så skulle det hele være på plas :T


    så nu kommer jeg efter dig DD :evil:

    Nice der DD ;)


    glæder mig for vildt til min 3.6 kommer sammen med mit LS frys ;D


    det ser sku ellers ud til at der er knald på dte mb næsten syndt mit bare ligger på stolen og vænter ;(


    nå men tilykke med det ser godt ud ;)

    de adata ram jeg har og har prøvet crasher hvis jeg giver dem over 2.8v også er det ligemeget om jeg køre 200 mhz på dem lidt underligt men tror der må være en V begranser i spd`en eller noget


    men er nu super glad for dem aligevæld ;)

    meningen med den her tråd var ikke at der skulle debateres meninger ang DD og bent, men at de folk der havede lyst, kunne give DD et tak med på vejen for den store indsats han har gjort med at hjælpe dem, og alle os andre, der har stået der hvor man ikke engang ved hvordan man formatere en diskette :))


    Jeg er da også sikker på at bent vil gøre sit, for at opfylde den plads han nu har fået, det håber jeg da


    jeg vil nu lukke tråden og sige tak for denne gang DD

    Quote

    Oprindeligt indlæg af RAC
    Hvordan tager man backup af en bios til grafikkortet?


    Nvflash overføres til en diskette sammen med den nye bios. HUSK at pakke det ud ;)


    Ydermere laves en BOOTdisk.


    der rebootes fra boot disken og disketten med nvflash puttes i


    Der skrives.


    "Nvflash -b backup.rom" (Der går 5-15 sek og biosen er gemt på disketten)


    for at flashe skrives der "NVflash -p -u -f ULTRA.rom"


    flasher man med en anden producents bios tilføjes -2 blot.


    Altså "nvflash -p -u -2 -f ULTRA.rom"


    håber du fik det ;)

    Quote

    Oprindeligt indlæg af DEVIL_DK
    Det er mig der vælger at gå
    næget at være med i et team hvor bentzin er med.



    Syntes det er surt at skulle miste dig her på siden som mod

    Et tab som dig er stort i forehold til hvad de får, men sådan er det nu bare engang !

    Håber nu stadig du kan komme med nogle gode tips engang imellem og takker for den hjælp du har givet siden og mig




    held og lykke DD



    Nej tak :))


    Har et mach1 pt så skal jeg skifte er jeg kun intreseret i et Lightspeed LS


    Men tak for tilbudet ;)

    Som overskriften siger købes
    Asetek Vapochill LIghtspeed LS [AC], Alu. box
    med skit / AMD S754/939/940 & Intel S478 og med Intel Socket T (LGA 775) hvis haves


    men til at starte med er det fint hvis det er med S478


    skriv hvis du har, en rimlig pris gives hvis alt er 100% ok og fint