Klag over værksted

  • Nu hvor der er gang i bilerne her i oftopic, tænkte jeg på om der er et sted man kan klage/advare andre om bilværksteder.
    Jeg har ikke lige kunne finde noget sted nemlig.
    Altså, lidt ala det vi har her på Tweak med forhandlerne.


    Fik nemlig lavet bremserør på min kære Toyota for et par uger siden, og nu hvor jeg har kigget det lidt efter, er det lavet værre end hva jeg selv kunne ha gjort det til. Bremserørene sidder op af hinanden, de ligger op af bunden af bilen, og er bøjet grimt.
    Desuden ødelagde han 2 hjul-cylindre da han skiftede rørene, hvilket gav en mer-udgift.


    Da der nok ikke er så mange fra Nordsjællands-området her inde, er der jo nok ikke mange der kan få gavn af den oplysning.
    Det er desuden Helsinge biler, i Skærød det handler om.

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

  • Nu skal jeg ikke gå og forsvare værkstedet. For hvis dine bremserør ligger så grimt er det noget sjusk.
    Men det med dine hjulcylindre, kan han muligvis ikke gøre for. Det ville ikke være første gang at en omløber kan rive grevinderne med ud.

    CPU: Athlon xp 64 3700+ San Diego@2750
    KØLER: Thermal Take Big Typhoon
    MOBO: Asus A8N32-SLI Deluxe
    RAM: 2GB kingston KVR400X64C3AK2/2G Dual channel@229mhz
    GFX: Inno 7800GT Pci
    GFXKØLER: Artic Cooling NV Silencer Rev 3
    SKÆRM: Medion 20.1 Widescreen TFT
    KABINET:Raidmax scorpio 668

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af skaaning
    Nu skal jeg ikke gå og forsvare værkstedet. For hvis dine bremserør ligger så grimt er det noget sjusk.
    Men det med dine hjulcylindre, kan han muligvis ikke gøre for. Det ville ikke være første gang at en omløber kan rive grevinderne med ud.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af TheOriginalTB
    Der er _mange_ biler hvor hjulcylindrene ikke holder til at man afmonterer de gamle rør - så det kan du ikke klandre ham for. At rørene ligger og gnaver imod bunden og imod hinanden - ind og klag over det!


    Nu er det ikke den første Carina E hvor jeg får gjort dette på. Det er dog den første Carina E, hvor jeg har fået et værksted til at gøre det for mig.. Og det er første gang det sker.. Og så på begge sider..
    Og det var skam mekanikeren selv der har lavet det. Går jeg stærkt ud fra, da jeg ikke menner de har lærlinge der henne. Har i hvert fald aldrig set nogen. Ved bare det er "Fætter 1", og "Fætter 2" som har det.


    Og tak for linkene Burger og Mikkel.


    EDIT: Mikkel, det firma jeg brugte er desværre ikke på den side..

    MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

    Rettet en gang, sidst af urbananen ().