Atmosfæren - kredsløb

  • Hey jeg sad her og tænkte over det noget her sidst dag..


    Og det jeg tænkte over er egentlig bare om at vis man nu har en raket , hvor langt ska den så sende op for at før man kan sende i kredsløb om jorden.
    Føler ik rigtigt at jeg kan finde nogle svar på nettet..


    På forhånd tak :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af lineal
    Hey jeg sad her og tænkte over det noget her sidst dag..


    Og det jeg tænkte over er egentlig bare om at vis man nu har en raket , hvor langt ska den så sende op for at før man kan sende i kredsløb om jorden.
    Føler ik rigtigt at jeg kan finde nogle svar på nettet..


    På forhånd tak :D


    Hmm, hvad skal du bruge den info til? :ph34r:
    Nu vil du vel ikke sende en dommedagskanon i kredløb? 8o
    EJ, hvorfor ville du vide det egentlig? ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar


    Hmm, hvad skal du bruge den info til? :ph34r:
    Nu vil du vel ikke sende en dommedagskanon i kredløb? 8o
    EJ, hvorfor ville du vide det egentlig? ;)


    Vel bare nysgerrighed? :)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka


    Vel bare nysgerrighed? :)


    Det tror jeg næppe :ph34r:
    Han er registreret idag, så bare nysgerrighed? Det tror jeg ikke :$

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Izaka
    Har du aldrig tænkt over noget, og så spurgt dit selv - hvordan kan det her lade sig gøre?
    Det var sådan set det jeg mente, glem alt om en dommedagskanon :))


    Nej, jeg har ikke siddet "Hey gad vide hvor langt op en raket skal før den kan komme i kredsløb om jorden?" > Derpå fundet et forum, lavet en bruger for at spørge om det ;)
    Det kan jeg desværre ikke sige jeg har :P
    Men skal nok glemme alt om dommedagskanoner, men hvis det sker, så er det din skyld :razz:


    Sry for OT
    :rules:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Prectar
    Nej, jeg har ikke siddet "Hey gad vide hvor langt op en raket skal før den kan komme i kredsløb om jorden?" > Derpå fundet et forum, lavet en bruger for at spørge om det ;)
    Det kan jeg desværre ikke sige jeg har :P
    Men skal nok glemme alt om dommedagskanoner, men hvis det sker, så er det din skyld :razz:


    Sry for OT
    :rules:


    Nej - ikke noget med at glemme dommedagskanoner. Du må hellere gå ud i haven og starte med at grave ud til en bunker :ph34r:


    /ask

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jacobask


    Nej - ikke noget med at glemme dommedagskanoner. Du må hellere gå ud i haven og starte med at grave ud til en bunker :ph34r:


    /ask


    Ja og der skal sku graves dybt nu hvor det er en dommedagskanon :razz:

  • :$Hvis du skyder noget halvvejs mod månen, så sørger månens tiltrækningskræft vist for resten af vejen.


    Er det egentlig ulovligt at springe månen i luften ? - der er jo ingen der ejer den :))


    Kunne være jeg skulle tage en uddannelse som raketingeniør og en som spængstofsekspert for derefter at sende en lille raket til månen med springstof nok til at springe det Amerikanske flag, som efter sigende skulle stå der oppe, i småstykker ... :$


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    Gad vide om PET kigger med når vi skriver dommedagskanon :D :crazyeyes:


    din intertrafik og telefonopkald er sikkert allerede aflyttet. takket være social-kammeraterne inde på borgen så er en dommerkendelse ikke nødvendig hvis de har "mistanke" om terror ... svarer lidt til politiets "mistanke" om snavs ? ... hmm


  • hehe der er vel ingen jurister inde på sitet vel? :D


    Men altså tror nu nok du vil blive upopulær, men helt præcist hvad der ville ske tror jeg ikke lige fremst er skrevet ned noget sted :crazyeyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    hehe der er vel ingen jurister inde på sitet vel? :D


    Men altså tror nu nok du vil blive upopulær, men helt præcist hvad der ville ske tror jeg ikke lige fremst er skrevet ned noget sted :crazyeyes:


    Nej det tætteste på en jurist her på sitet er de småkriminelle de henter warez og én af dagene vel får en regning på 100.000 kr ind af døren ... fra en jurist-ekspert ... aka advokat ... :))


    De fleste her inde er jo stadig en flok unger ;)


    Hvis månen ikke var der, så ville vi nok heller ikke være her ;) - Det må være det ultimative terrorangreb ? 8o


  • El selskaberne... Det giver mening, ingen måne intet lys overhovedet og vi skal bruge mere lys = Størrestrømforburg :ph34r: :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Svan
    El selskaberne... Det giver mening, ingen måne intet lys overhovedet og vi skal bruge mere lys = Størrestrømforburg :ph34r: :D


    Bruger du mindre lys indenfor når det er fuldmåne, end ellers ? ... Er du drukket af natpokken igen ? :))