Jagtvej 69 sælges!

Oprindeligt indlæg af -Sandman-
    Fordi hun er en religiøs galning. I hendes hjerne har hun sat de vantro og syndfulde unge på gaden. Og det er et skridt på vejen i hendes korstog.. :$

Jaja, hvis dit niveau ligger til den udtalelse så har jeg ondt af dig..

• Hun købte det jo nok fordi hun havde nogle planer med stedet, som tydeligvis ikke kunne føres ud i livet alligevel, fordi en flok sindsforvirrede og snotforkælede unger ikke vil lade grunden være.

• Er pænt ligeglad. Hun er vel i sin fine ret til at gøre med den grund hvad der passer hende.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af tunfisk
    NEEJ hvor det plat hvorfor skulle hun så købe det

bare for at irritere os :S

Tjaaa, måske var det meget godt at hun gjorde det... huset var gammelt og faldefærdigt, og på randen til at styrte sammen. :roller:

• De unge fatter tydeligvis ikke at hvis man vil have et hus køber man ikke hus, og at man ikke bare smadre nørrebro etc.

Hun ejer huset - hun bestemmer hvad fanden hun vil .. I øvrigt er grunden nok lettere at sælge end den klamme hippie borg der lå der.

Oprindeligt indlæg af tAshDa

Læs dog hvad han skriver?? :boxed:

i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

GIGABYTE GA-Z68AP-D3

Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

XFX Radeon HD 5850 BE

Corsair TX650 V2

Creative SB Audigy SE

Oprindeligt indlæg af tAshDa

Hvis du så havde sat dig ind i sagen vil du vide at hun rent faktisk ér en religiøst galning, som købte huset af én eneste grund, nemlig så hun kunne genere de "vantro". Hun har sagt det op til flere gange på TV, hvis du har undgået at se dét midt i debatten siger det vist mere om dit niveau end mit....

Ydermere sælger hun grunden 12,4 millioner mere end hvad hun købte den for, det taler vist for sig selv.

Den fløjtende smiley var i øvrigt henvendt til Ruth.

• Nej, det har du ret i! Den del af debatten har jeg aldrig fået fat i!

EDIT: Dejligt hvis du havde nogle kilder - en avis eller noget - for jeg kan simpelthen ikke finde noget om det! Og jeg synes da ellers jeg har fulgt godt med!

Oprindeligt indlæg af ^Genzo^

waaaah vi vil have alt gratis.

Så vil jeg sgu også have et hus

Ja det er vejen frem. Jeg vil sku have et klubhus til roklubben. Må nok hellere rende ned og smadre receptionisten på rådhuset i hovedet med en brosten - og iøvrigt derefter give samfundet skylden for den skade jeg har gjort, og kræve den gæld som kommunen skylder mig udbetalt.

http://www.humanisme.dk/logbog/log066.php

Ruth Evensen
    »Det er kun lykkedes, fordi der var en kvinde, en Guds kvinde, som turde stå fast. Kun fordi der var en Ruth Evensen, som ikke rokkede sig en millimeter, men hele vejen igennem holdt fast i det, som Gud havde pålagt hende - dvs. mig. Mange medier, og også Ritt Bjerregaard under mødet på Rådhuset, har spurgt mig, hvorfor jeg dog ikke bare sælger huset og høster gevinsten. Jeg griner af dem - hvor dumme er de? Vi har oplevet at Gud har pålagt os, at købe det hus, og fordi jeg har holdt fast i hans løfte, har vi nu sejret. Det er den magt vi har, når vi tilhører Gud.«

Se denne udsendelse:

http://www.dr.dk/DR1/Profilen/…lser/2006/11/28102005.htm

Læg især mærke til sekvensen 5:30 til 6:00

• So fucking what? Hun har da lov til at købe huset under benene fra de unge, rive lortet ned også sælge grunden hvis hun vil det.... Hvis huspriserene ikke var steget, kunne hun sagtens have tabt penge på det.

Nu kan de unge bare lave en indsamling gennem deres "massive" opbakning og købe grunden tilbage og bygge et nyt hus, som de selv kan indrette og designe.

• Bare en general kommentar, ikke kun til denne sag.

Man har lov til en masse, men hvis man gør noget udelukkende for at genere en gruppe mennesker, ligegyldigt hvem det er, så er det moralsk forkasteligt.

Oprindeligt indlæg af Yilar
    So fucking what? Hun har da lov til at købe huset under benene fra de unge, rive lortet ned også sælge grunden hvis hun vil det.... Hvis huspriserene ikke var steget, kunne hun sagtens have tabt penge på det.

Nu kan de unge bare lave en indsamling gennem deres "massive" opbakning og købe grunden tilbage og bygge et nyt hus, som de selv kan indrette og designe.

Jeg har aldrig sagt at hun ikke er i sin gode ret til at gøre hvad hun vil med huset eller grunden. For det ér hun, jeg forsøger bare at forklare hvorfor hun gør som hun gør!

Der er to parter i denne sag, det er nemt at kende godt fra dårligt, det svære består i at kende den dårlige fra den mindre dårlige.

Oprindeligt indlæg af Yilar

So fucking what? Hun har da lov til at købe huset under benene fra de unge, rive lortet ned også sælge grunden hvis hun vil det.... Hvis huspriserene ikke var steget, kunne hun sagtens have tabt penge på det.

Nej, for de vil have det gratis, det har de fortjent.... Eller noget...

Ruth er en sindsforvirret knaldhætte, der er der vist ikke mange der er enige i. Men det er nu en gang hende der ejer grunden, så hvis hun vil sætte sig i skovskiderstilling og lave en dej på grunden, tja så kan hun det.

Jeg skal da være den første til at sige at Ruth stinker, men det er trods alt et retssamfund vi lever i, og det er der visse individer med sort tøj, kæder og Dr. Martens støvler der ikke kan få øjnene op for! :oops: