Rich Kids

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af viro
    Først et klip fra den kommende film Rich Kids - http://relay.suddenly.dk/3/


    Hvad synes folk om filmen?


    Hvis du har flere klip fra filmen må du meget gerne poste dem her også :)


    Kommende? - Den er da vidst kommet.


    Jeg synes filmen er god, dog kan de sniffe rimelig meget skulle jeg hilse og sige.


    Ellers ganske god filem.

  • Filmen var da i biografen sidste år. Var inde og se den til forpremiere, hvor instruktøren efter filmen var inde i biograf salen for at interviewe folk :)
    Det er en rigtig god film, men nogle steder I filmen syntes jeg lige at de sniffer lovligt meget kokain. Så meget at det I virkeligheden ville give en forgiftning, medmindre det var virkelig virkelig virkelig dårlig kokain.


    Ellers en god film. Den bygger forresten på virkelig hændelser. Det hele er selvfølgelig ikke autentisk, men det med at den handler om rige unge folk fra nordsjælland som banker folk og tager stoffer er baseret på virkelige hændelser, som instruktøren har fra, at følge nogle unge i et halvt år.


    Han fortalte bl.a. at han havde inviteret disse folk på besøg, hvor de så begyndte at ligge kokain op inde på hans stuebord, hvilket han selvfølgelig ikke ville have.


    God film. Den kan varmt anbefales :)

  • Latterligt ringe film. I to må være de eneste i Danmark, der kunne lide den hehe.


    Syper tynd historie, frygteligt skuespil og fuldstændigt overdrevet instruktion gør filmen til dét, den er. Et makværk.


    Anmelderne ryster på hovedet af "Rich Kids"

  • Det er anden gang du reklamerer for en eller anden latterlig film, har du ikke andet at tage dig til? Hvad får du pr. klik?


    Sidst var det Anja & Viktor du promoverede, hvis jeg husker rigtigt...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af ayu
    Det er anden gang du reklamerer for en eller anden latterlig film, har du ikke andet at tage dig til? Hvad får du pr. klik?


    Sidst var det Anja & Viktor du promoverede, hvis jeg husker rigtigt...



    Det må han da gerne?




    Personligt, syntes jeg faktisk filmen var okay god. Så den sammen med min kæreste og hun var da helt chokeret bagefter, syntes det en god film, og kan godt lide måden den er bygget op på, ved at man ser et inteview også nogle scener fra historien der kører.
    Men de sniffer rimelig meget coke må man sige :D:D

  • Var også inde og se den hvor instruktøren kom ind bagefter og debaterede.


    Synes filmen er ret ringe, den handler primært om at fortælle at nogle personer i nordsjælland lever et overdrevet liv, men filmen kommer ikke i mine øjne med noget konstruktivt. Desuden havde ham instruktøren sat den holdning i sit hovede at alle mere eller mindre har dét liv med stoffer osv. meget tæt på, hvis man altså ikke selv lever det!


    Det er ret langt ude, og alle dem jeg kender kan slet ikke forholde sig til den verden, instruktøren altså mener vi alle er en del af. Han har jo nok håbet på at skabe debat om emnet, men som sagt mener jeg altså at mange mennesker ikke kan forholde sig til det, hvilket på en måde må være en forudsætning for at få noget ud af det, ud fra hvad instruktøren sagde i biografen.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af HuleFanden


    Kommende? - Den er da vidst kommet.
    Jeg synes filmen er god, dog kan de sniffe rimelig meget skulle jeg hilse og sige.


    Ellers ganske god filem.


    Kan jeg også? Wauw hva.. Amatører..


    IMO en mega dårlig og fuldstændig overdrevet film!


    Så er teaterstykket Jeppe på Bjerget fandme bedre :rolleyes:

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Kenny
    Synes det er en rigtig god film, og blev en smule chokeret da der til sidst stod at den var basaret på virkelige hændelser :)
    Smag kan ikke diskuteres... ;)


    Dette har også været debateret flere gange.. Filmen er baseret på virkelige hændelser - ja, men i en MEGET overdrevet stil ;)

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bonghat


    Dette har også været debateret flere gange.. Filmen er baseret på virkelige hændelser - ja, men i en MEGET overdrevet stil ;)


    Jaja, hehe.. Men har først lige set filmen for en uge siden :) Men jo, tror på den er overdreven en del..

  • Troede ikke det var tilladt at reklamere medmindre man havde en aftale med tweak, men jeg tager vel bare fejl.


    Bare lidt suspekt at de eneste tråde han opretter er omkring film som sjovt nok linker til den side, og som ligeledes sjovt nok er til at finde over hele nettet...

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Må må sige det er vildt overdrevet ja, jeg kender INGEN der lever på den måde som i filmen, men kender da faktisk en del stykker der efterhånden sniffer en del. De er ikke mine venner som sådan, ses bare til fester og i byen, men de får også revet en del ind, det er noget totalt lort for dem, og kan slet ikke forstå at de har brug for det.


    Jeg bor i (2970 Hørsholm) som I kan se, det er LIGE ved siden af (2960 Rungsted Kyst) hvor ham med det krøllede hård bor (i filmen).


    Nu ved jeg self. ikk hvordan problemet med coke er i andre byer og dele af landet, men der er en gruppe her i området som har rige forældre som har et problem med næsen. :rolleyes:


    Mvh Mads :T


  • Jeg bor også i Hørsholm, og jeg kan kun give dig ret, der er folk nede i Rungsted som simpelt hen har for mange penge, og vi ved jo alle hvad det ofte fører til.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Lecter
    Latterligt ringe film. I to må være de eneste i Danmark, der kunne lide den hehe.


    Syper tynd historie, frygteligt skuespil og fuldstændigt overdrevet instruktion gør filmen til dét, den er. Et makværk.


    Anmelderne ryster på hovedet af "Rich Kids"


    Kan kun give dig ret. Tvang virkelig mig selv til at se den, men nu har jeg set den og skal heller aldrig se den igen.

  • Worst movie ... ever. X(


    Det eneste seje er at der bliver filmet i Rungsted havn. (10 minutters gang fra mit hus.)


    Men ellers den værste bæ-film jeg nogensinde har set. Jeg kunne ikke tage mig sammen og se den færdig.