Tiesto i parken :D

  • Trækker lige tråden her frem igen, fordi jeg vil høre om der er andre end mig, der har bestilt SUPER VIP Billet? i så fald har i så modtaget den?


    For jeg har ikke modtaget noget, og den er sendt fra parken den 6. oktober.


    Posthuset siger de ikke kan hjælpe mig medmindre det har været rekommanderet, så er rimelig meget i knibe nu!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af D-Zs
    Trækker lige tråden her frem igen, fordi jeg vil høre om der er andre end mig, der har bestilt SUPER VIP Billet? i så fald har i så modtaget den?


    For jeg har ikke modtaget noget, og den er sendt fra parken den 6. oktober.


    Posthuset siger de ikke kan hjælpe mig medmindre det har været rekommanderet, så er rimelig meget i knibe nu!


    Der er gået 3 uger, og du har ikke reageret?


    Quote


    Modtager du ikke billetten med posten, kan Billetlugen udskrive en ny billet til dig uden omkostning og risiko for dig som kunde. Den nye billet vil have en ny stregkode. Den gamle billet vil blive annulleret og kan ikke anvendes i indgangen. For genudskrivning af billetter forsvundet i posten, skal du rette henvendelse til Billetlugen med ønske om genudskrivning SENEST 5 HVERDAGE efter dit køb. Retter du henvendelse senere end 5 dage efter køb - betragtes billetterne som mistet efter modtagelse og du skal betale nedenstående gebyr for genudskrivning.


    Mister du din billet efter modtagelse kan Billetlugen imod gebyr genudskrive din billet. Gebyret for at genudskrive en bortkommet billet er i dette tilfælde kr. 100,00 i ekspeditionsgebyr samt kr. 20,00 pr. billet. Det vil sige at genudskrivning af to billetter koster kr. 140.
    Når en genudskrivning er gennemført er det ikke muligt at fortryde genudskrivningen, da de oprindelige billetter er annulleret.


    Kilde: BilletLugen


    Går ud fra det er derigennem du har købt billet?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Jeg reagerede allerede da jeg kom hjem fra Barcelona ugen efter jeg havde bestilt, ringede til dem og de sagde de ville snakke med Parken, idag ringede billetlugen så for at følge op på det, og fik nummeret til en fra Parken som sagde jeg selv skulle ringe til post danmark som ikke var til meget hjælp...


    Fik at vide af en fra billetlugen at det er armbånd ikke billetter som sådan...

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Hardstyler
    Jeg vil ikke dømme ham som verdens bedste DJ men det er vel fordi hans musik er lidt for mildt til min smag.


    har diskuteret dette med nogle fra work.
    man kan ikke sige han er verdens bedste DJ fra alle genre.. fordi det tror jeg næppe han er..
    Men jeg er nu mere til det lidt vildere.. Qlimax FTW.. :) men ingen tvivl om at det er hygge at høre hans Musik ! :)

  • jep fed koncert.
    fedt lys og mange fede temaer


    Men Men


    Det var alt for koldt, var ikke til at komme til at købe noget at drikke, alt for lidt personale.


    Og ikke mindst SKOD ANLÆG, altså det er en dance koncert, så lad os høre det.
    og os der ikke er fra KBH så skal man åbenabart være 24 for at komme ind på luux, som holdte afterparty, ville have været meget rart hvis de havde skrevet det...



    Men tiesto you Rock :D

  • Det var satme en nice koncert, det var min fødselsdags gave fra min kæreste, og det var bare super. Han var for fed :dance: :dance: :T

    Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog
    nogen der ved hvornår der bliver udgivet en DVD af denne koncert?? :)


    Plejer de ikke kun at udgive fra de helt store events (Tiesto in Concert)?


    2eren af disse er nu ganske fed :9xo

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Firedog


    der står her: http://tiestodenmark.dk/desktop/index.html
    den vil blive lavet på dvd.. hvor lang tid efter sådan et event blvier det udgivet på dvd?? 2 uger??


    Inden til koncerten sagde han også, at han var glad for at DVDen var blevet optaget i DK. Så den kommer på et tidspunkt! Og jeg glæder mig til at se mig selv :D :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget


    Inden til koncerten sagde han også, at han var glad for at DVDen var blevet optaget i DK. Så den kommer på et tidspunkt! Og jeg glæder mig til at se mig selv :D :D


    hehe, hvorfor sku du være på :)) Der var jo en del andre også :D


    Da jeg var til Qlimax sidste år (det er på lørdag) kom jeg da i hvert fald ik med på dvden :P


    Mvh Mads :T


  • Fordi jeg stod HELT oppe foran, med 5 af mine veninder lige foran mig :D Piger sælger!

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Ramaskriget


    Fordi jeg stod HELT oppe foran, med 5 af mine veninder lige foran mig :D Piger sælger!


    Skal vi så holde øje med fyren bag alle damerne hvis vi vil få et glimt af dig? :))

  • Quote

    En dj (forkortelse for discjockey, som er engelsk for skiverytter,) er en person, der ved hjælp af en eller flere cd/pladespillere blander musik frembragt af andre kunstnere til ny musik. Mange dj's bruger også synthesizere og samplere til at tilføje nye elementer til deres frembringelser af musik.


    ...Dj Tiesto, simpelthen..