Er Getmore troværdige?

• Halløj folkens,

Den 18. august 2007, sendte jeg mit XFX Geforce 7900GT skærmkort retur pga. defekt.
    Kortet blev modtaget og der er kvitteret for det hos Getmore d. 21. august kl. 12.19.

Samme dag skrev jeg til dem for at få en status og fik hurtigt svaret at de havde en uges behandlingstid i forbindelse med registrering af returpakker.

Den 6. september, skriver jeg igen til Getmore for at få en status. Der foreligger dd. stadig intet svar fra dem.

Mailen blev gentaget dagen efter fra en anden computer. Kopi af mailen sendte jeg desuden til min Cybercity konto, hvor den ligger nu.

Den 12. september, altså i går, sendte jeg mailen en gang til! Denne gang fra min Cybercity konto.

Det virker på mig som at Getmore ikke har i sinde at besvare mig. De sidder inde med en vare, som tilhører mig og hvor der er garanti på. Kortets pris ligger på kr. 2.200+.

Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre som har haft lignende erfaringer med dem samt hvad de har gjort ved det. Jeg overvejer at sende dem en advarsel i et anbefalet brev, hvor jeg giver dem 8 dage til at få udbedret fejlen eller give mig pengene retur, hvor jeg ellers kører sag mod dem via forbrugerstyrelsen.

Venligst,

M. Norbert Petersen,
    http://www.funu.dk

• er der ikke en rma formular på deres side....og nej de er ikke et af branchens bedste butikker.

Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

• Nu er det sådan at getmore igen er blevet E-mærket, skriv til getmore at hvis ikke der sker noget mht din RMA vil du kontakte E-mærket (det hjalp på min rma)

cpu : E6850 3.0ghz
    mb: Asus p5k-e wifi
    gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
    ram: 2*2gb corsair extreme
    psu: chill innovation 510w
    mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
    cod4 nick: #DD|RAZOR

• Kan ikke anbefale dem, jeg havde en RMA på en fladskærm hos dem, hvilket tog 3 måneder. jeg blev faktisk nødsaget til at ringe Acer så de kunne rykke Getmore. Deres kunde service er mildt sagt ubrugeligt.
    Fik ingen svar fra Getmore over e-mail men da jeg skiftede over på en anden mail og skrev til dem om noget tilfældigt "udgav mig for at være en anden" så svarede de næsten prompte" sikket noget fis og fucking uærligt.

De er ligesom et tysk resteplads toilet, man kan sagtens skide i dem men de har intet lokums papir og somregel bare hul i jorden.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Rettet 3 gange, sidst af RAC ().

• En anden gang, så er det nok nemmere bare at lave en RMA hos XFX, mener de har RMA kontor i Belgien..

Lian Li V2000B - HX1000W
    DFI DK X58 - 920 - ATI 5870
    6GB OCZ PC12800 CL7 - 2*Samsung 2443BW - Samsung 240HD
    Seagate ES.2 32mb 250GB - 2*WD160GB RE SATA2 - 1 TB USB - 1TB Lan
    måske en MD20 til salg

• Jeg har også været igennem Getmore´s RMA procedure, og kan i den forbindelse heller ikke anbefale den skod butik til nogen!

Jeg modtog et kabinet fra dem som havde en ordentlig flænge i sideruden, og returnerede det dagen efter med et ønske om at få et nyt med det samme da jeg skulle bruge det til en ny pc. Efter adskillige mails frem og tilbage gik der 2 måneder inden jeg modtog et nyt. Det er bare ikke iorden...Og når du så påpeger for dem at man synes det er lang tid at vente, bliver du mødt med alverdens søforklaringer!

EDIT: HTI: Hvis du gider at bøvle med dem så bare fyr den af med "trusler" med forbrugerstyrelsen, så kan de sq lære det, selv om du nok skal regne med diverse undskyldninger og forklaringer!

• Vil meget kraftigt fraråde dem.

Prøv at lave en google søgning på dem.... de første par hits er deres side og edbpriser/pricerunner. Derefter kommer der ene sider om problemer med dem.

Blandt andet også tråde her fra tweak.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

• Hej "Getmore-fans" :D

Det er hvad jeg kalder for god respons. Jeg er tilsynelandende ikke den eneste som føler sig snydt af dem.

Jeg har skrevet med xt0m, som er administrator på http://www.octeamdenmark.com og han har anbefalet mig at besøge http://www.trustpilot.dk som er en webside, hvor man kan afgive forhandlerbedømmelser.

Jeg har sendt en mail til en god ven, som er advokat, for at høre hvad, han mener, men i korte træk - og med jeres hjælp - har jeg overvejet følgende:

1) Sende et anbefalet brev til Getmore, hvor jeg giver dem en frist på 8 dage til enten at returnere kortet i fungerende stand eller give mig pengene tilbage,
    2) Informere dem om at gå til forbrugerklagenævnet, hvilket jeg dernæst vil gøre,
    3) Kontakte emærket ang. sagen.
    4) Skrive til http://www.trustpilot.dk

Getmore sidder inde med en vare, der tilhører mig og som har en værdi på over 2.200 kr., og de har siddet inde med jeres ting også. Det skal ikke tolereres!

/M.

• Desværre står der i deres betingelser at RMA varer ikke vil blive behandlet før 14 efter modtagelse af varen.. Når de 14 dage er gået begynder den egentlige rMA procedure, dvs. der skal lægges tid til at de kan teste varen, findes den defekt skal den køres videre til importør eller distributør og man skal så vente på deres ventetid osv..

Desværre må man - mens man har en verserende RMA sag hos getmore - finde sig i at ens henvendelser ignoreres..

• Hejsa

har også haft meget bøvl med den biks de har mange gode priser, men ikke en skid styr på hvad der sker og hvad de har på lager, efter min mening er det ikke en butik der er besøget vær !!!

og ja deres RMA fungere også af H til som andre også skriver !!! :pokey:

PSU Corsair TX750W & Asus ROG STRIX B450-F GAMING
    Ryzen 5 3600 3.6GHz
    & Zalman CNPS7500-Cu LED

Kingston DDR4 PC3200 16GB CL16 HyperX Fury

Inno3D Geforce GTX 1060 3 GB
    Samsung 970 EVO 500 GB NVMe & 2 TB Seagate 7200rpm SATA3