Halløj folkens,
Den 18. august 2007, sendte jeg mit XFX Geforce 7900GT skærmkort retur pga. defekt.
Kortet blev modtaget og der er kvitteret for det hos Getmore d. 21. august kl. 12.19.
Samme dag skrev jeg til dem for at få en status og fik hurtigt svaret at de havde en uges behandlingstid i forbindelse med registrering af returpakker.
Den 6. september, skriver jeg igen til Getmore for at få en status. Der foreligger dd. stadig intet svar fra dem.
Mailen blev gentaget dagen efter fra en anden computer. Kopi af mailen sendte jeg desuden til min Cybercity konto, hvor den ligger nu.
Den 12. september, altså i går, sendte jeg mailen en gang til! Denne gang fra min Cybercity konto.
Det virker på mig som at Getmore ikke har i sinde at besvare mig. De sidder inde med en vare, som tilhører mig og hvor der er garanti på. Kortets pris ligger på kr. 2.200+.
Jeg kunne godt tænke mig at høre, om der er andre som har haft lignende erfaringer med dem samt hvad de har gjort ved det. Jeg overvejer at sende dem en advarsel i et anbefalet brev, hvor jeg giver dem 8 dage til at få udbedret fejlen eller give mig pengene retur, hvor jeg ellers kører sag mod dem via forbrugerstyrelsen.
Venligst,
M. Norbert Petersen,
http://www.funu.dk