IBM Thinkpad T30 Type 2366 til reservedele

  • IBM Thinkpad T30 Type 2366


    CPU: P4 1800mhz
    Ram: 256mb
    HDD: 40gb kan ikke åbnes der er lås på
    DVD: DVD?
    Batt: ok leve tid ukendt
    Lader: 2 stk. virker
    dockingstation: 1 stk


    computer vil ikke tænde kun vis man fjerne backup bat ud og sætter igen og piller laderen fra så starter den i get par sekundter
    der efter dør den
    har virket for en uge sidden. da jeg fik den var der pass på bios og hdd. kunne ikke komme igennem så prøved en guide jeg fandt på netted men kom ikke længer end at lodde ledingerne på men så gad jeg ikke mere
    print korted til skærmen er røget men virker på extern
    der er pass på hdd har tjeket den i en anden com kunne ikke komme igennem så nu gidder jeg ikke mere så nu skal den bare VÆK skal bruge penge til andre ting
    kan bruges til reserve dele


    der medfølger en strømfersyning fra ibm ander ikke hvad den er til passer ikke på labtopen der medfølger også en T21e der er godt og grundigt rippet


    nogle der kan bruge dem så kom med nogle bud


    der er windows xp pro sp1 licens på t30 og windows 98 se på t21e


    vil helst have den skal hentes i kalundborg men tror godt vi kan finde ud af det vis den skal sendes

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af gmtgmt
    nope har købt den for 300kr på et loppemarked så igen kviteringer


    Jeg vil gerne lægge hovedet på blokken på, at den pc er varm. Du kan jo prøve at se, om der ikke skulle være een, der har meldt den pc stjålet? Så kan du sikkert få en pæn sum i findeløn, hvis det er.

  • har du nogen beviser på den påstand...en kvittering eller lign erklæring ?

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.