Bedste film anno 2007

Oprindeligt indlæg af Schultz
    Hvad siger det så? og hvem har sagt han bliver kåd? styr nu dig nu lidt..

Jeg må gi macimuz og ayu ret, syns ikke sunshine var specielt god.. Ikke en film der kommer i samlingen..

1. Bourne Ultimatum
    2. 300
    Delt 3. plads til transformers og Simpsons

Tag en kiks tudefjæs.

Manden skriver at den har en helt essentiel plads i hans hjerte. Det er nogenlunde det samme i den her sammenhæng.

Men altså, ingen forventer at alle kan lide den samme film.

Det er da også fair nok, at man ikke kan eller gider tænke over den handling som er i filmen, som der jo mere eller mindre er fraværende i 300. Det er en god historie i fra det græske hjørne af verden, som bliver gjort totalt til skamme i en tegneserie og derefter spoleret med wanna-be tegneserie træk i effekterne.

300 er da en udmærket action film med gang i den, blandt en samling drengerøve. Hvis den film finder sig vej til min film-hylde, bliver det kun for at gøre nytte af min PS3's BD drev og et 1080i/p TV.

Oprindeligt indlæg af Spyro

At man så bliver helt kåd over en film hvor der ikke er meget andet end svulmende muskler og græker-blod, siger så heller ikke så lidt.

Har du overhovedet læst, hvorfor den står højt på min liste? Det har du åbenbart ikke, så gider du lige droppe de spydige bemærkning, tak !!!!

Jeg sviner da ikke dig til, fordi du kan lide Sunshine. Såååh, har du noget ellers, så skriv en PM.

• Synes selv det har været et ufatteligt godt filmår.
    på min liste står:

Simpons the movie
    300
    Transformers
    Die hard 4

- Core 2 Duo E6600 - Coolermaster V8
    - Asus P5K-E Wifi/AP - P35
    - Corsair XMS2-6400 - 4x1 Gb
    - Sapphire Radeon HD4850 - Standard Cooled
    - WD Raptor 36Gb - WD Caviar 320Gb
    - Antec p182 - Corsair HX520W
    - Samsung Syncmaster 2232BW
    - Logitech G15 - Razer Mamba

• Jeg syntes 300 var elendig og kandidat til mest "overrated" film i år. Den har nogle fede effekter og kampscener, men når historien er ikke eksisterende kan det sku være ligemeget, efter ca. 30min begyndte jeg at kede mig. Sunshine var heller ikke noget at råbe hurra for, men den havde i det mindste en historie.

Jeg glæder mig til Transformers og The Bourne Ultimatum kommer ud på R5 forhåbenligt engang i løbet af denne måned :clap:

Oprindeligt indlæg af Yilar
    Jeg syntes 300 var elendig og kandidat til mest "overrated" film i år. Den har nogle fede effekter og kampscener, men når historien er ikke eksisterende kan det sku være ligemeget, efter ca. 30min begyndte jeg at kede mig. Sunshine var heller ikke noget at råbe hurra for, men den havde i det mindste en historie.

Jeg glæder mig til Transformers og The Bourne Ultimatum kommer ud på R5 forhåbenligt engang i løbet af denne måned :clap:

Synes heller ikke at 300 er noget specielt - Meget overrated som du selv siger!

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
    Asus P5E
    XFX HD5850 BE
    4GB Corsair DHX PC6400
    Samsung 1TB F3
    Corsair TX650
    Antec Solo

• For mig er Sunshine bare en smuk film. Jeg synes den har en kunstnerisk værdi, en ting jeg er begyndt at gå mere op i efterhånden.
    Dette skyldes, som sagt, kombinationen flotte renderings, farver og scenerier samt musikken der akkompagnerer.

Smukt.

Man skal ikke sætte sig ned og forvente en hæsblæsende sci-fi film, hele vejen igennem, hvis man vil se Sunshine. Derimod syntes jeg den på mange måder er tankevækkende og god til at give én lidt myrekryb.

Det samme gælder The Fountain som kvalificerer sig til en af de 3 bedste film jeg nogensinde har set.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

• hvorfor er det du bliver ved med det pis der, stop da med at nedgøre folk hele tiden.. der er da slet ingen grund til det...

Kan udelukkende li' 300 grundet effekterne... Jeg bliver underholdt af både en god histrorie OG nogle skide gode effekter.. Der er så forskel på hvor høj de bliver prioriteret, hvilket IMO ikke gør noget... en gang i mellem er det sq da meget sjovt med en kompliceret handling, hvor man skal være på dupperne konstant.. og andre gange er det meget sjovt bare at nyde synet..

Grunden til jeg ikke var så tosset med Sunshiner kan godt hænge sammen med forventningerne.. Jeg regnede med noget helt andet, end det det var.. Det er nok min egen skyld, da jeg kunne sørge for at finde ud af hvilken changre det rent faktisk var inden jeg så den..

• Lad os i øvrigt stoppe flaming nu og holde os til at snakke om film og ikke hinanden.

AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

Oprindeligt indlæg af Schultz

hvorfor er det du bliver ved med det pis der, stop da med at nedgøre folk hele tiden..

Sådan er det at fejle i livet, så må man tage hævn på internettet.

Men derudover må jeg erklære mig enig med Spyro, 300 er en lortefilm og Sunshine er flere klasser over den.
    Tror nok Blades of Glory og Hot Fuzz gav mig den største griner i år indtil videre. Bourne Ultimatum tager præmien som bedste actionfilm - og The Prestige må nok være den bedste overall, efter min mening.

Oprindeligt indlæg af Svan
    Udkom the prestige i år... :crazyeyes:

For så skal den da klart på min liste syntes det var en genial og ond film...

Kan være det var en 2006'er, kan jeg ikke lige huske.

• Har ikke fået set Hot Fuzz endnu :oops:
    Men skal helt klart ses meget snart :)) Elsker Shaun of the Dead, så Hot Fuzz må være mindst lige så fed! (Det er de samme hovedpersoner i de to film ikk? eller husker jeg lidt forkert? :P )

Oprindeligt indlæg af Prectar
    Har ikke fået set Hot Fuzz endnu :oops:
    Men skal helt klart ses meget snart :)) Elsker Shaun of the Dead, så Hot Fuzz må være mindst lige så fed! (Det er de samme hovedpersoner i de to film ikk? eller husker jeg lidt forkert? :P )

Yup, og den er skam underholdende nok :)

• Gør ikke noget at nævne nogle gode 2006 film. De hænger bestemt lidt i luften stadigvæk.

Oprindeligt indlæg af Macimuz

Yup, og den er skam underholdende nok :)

Jeg var ikke synderligt imponeret af Shaun of the Dead, men synes nu stadig, at Hot Fuzz er en af de bedre britiske komedier. Så man kan roligt se den uden kendskab til hverken Shaun of the Dead eller de to hovedpersoner.

Hvis vi også må nævne 2006 film kommer jeg gerne med et par tilføjelser. Det var i mine øjne et langt bedre filmår end 2007.

1) Inland Empire
    2) Clerks 2
    3) Babel
    4) The Fountain
    5) Borat

De er naturligvis sat i korrekt rækkefølge alt efter egen fornøjelse.

Udover de, var der diverse småfilm som også var fine nok. Eksempelvis film som Crank eller Severence. Udmærkede, men dog ikke noget jeg ville smide penge efter på DVD. :crazyeyes:

Oprindeligt indlæg af Svan
    Udkom the prestige i år... :crazyeyes:

For så skal den da klart på min liste syntes det var en genial og ond film...

Havde bio-premiere her 5. Januar i år, så ja. :)

Har den dog selv tilgode, selvom jeg har hørt meget godt om den.

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Prestige var en okay fin film i min verden, men var meget mere betaget af The Illusionist.

Hvilket jeg heller ikke har set, har en del jeg skal have indhentet.
    Men hvad fanden med en skulder-operation incomming, så får jeg tid nok til at se film :))

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

Oprindeligt indlæg af ayu

Hvilket jeg heller ikke har set, har en del jeg skal have indhentet.
    Men hvad fanden med en skulder-operation incomming, så får jeg tid nok til at se film :))

Hehe, ja det samme siger jeg selv, når jeg nok ender med at gå arbejdsløs snart ...