hvilket dyr har flest halshvirvler.? en giraf eller en gråspurv
-
-
Nu har du jo skrevet at det var et "sjovt lille spørgsmål", og da det virker hamrende ulogisk at sammenligne de to dyr, ja så vil jeg gætte på at gråspurven har flest - det virker absurd, men sikkert rigtigt
-
Oprindeligt indlæg af Fruitloop
Nu har du jo skrevet at det var et "sjovt lille spørgsmål", og da det virker hamrende ulogisk at sammenligne de to dyr, ja så vil jeg gætte på at gråspurven har flest - det virker absurd, men sikkert rigtigtJa, det ville jeg også tro, for enhver normal person ved jo at en giraf har flest, men når du stiller sådan et lusket spørgsmål, så er det sikkert gråspurven
-
Oprindeligt indlæg af AbeTis
Ja, det ville jeg også tro, for enhver normal person ved jo at en giraf har flest, men når du stiller sådan et lusket spørgsmål, så er det sikkert gråspurven
Ja jeg er ihvertfald sikker på at der er flere nakkekotteletter i en Giraf !
-
Har en giraf ikke 9 nakkehvirvler?
På et billede jeg har over et fugleskelet, kan jeg tælle ?.
Så må i selv gætte hvad jeg har valgt
-
Well, et pindsvin?
Narj, det pudsige er jo sikkert, at det er gråspurven. ?
-
Gråspruv har flest halsvirler har jeg stemt på
-
Oprindeligt indlæg af Slammand
Har en giraf ikke 9 nakkehvirvler?På et billede jeg har over et fugleskelet, kan jeg tælle ?.
Så må i selv gætte hvad jeg har valgt
Den har 7.
-
Har ingen anelse.. Gættede på gråspurv..
-
Ender sikkert med at halvdelen af tweak har gættet på gråspurv og så var Giraffen det rigtige svar.
-
Hvad vejer mest 100 kg fjer eller 100 kg jern???
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Hvad vejer mest 100 kg fjer eller 100 kg jern???Min udrustning.. Haha
Well, så latterligt et spørgsmål kan man kun svare "Begge dele"?
-
Oprindeligt indlæg af Bonghat
Min udrustning.. Haha
Well, så latterligt et spørgsmål kan man kun svare "Begge dele"?
Godt gættet Sherlock.
-
Kunne egentlig også godt fristes til at tro en giraf og en gråspurv havde samme antal nakke vivler.
Jeg er ikke sikker på fugle men alle pattedyr har 7 og de har bare så forskellige størrelse, hvor giraffens nok er nogen af de største
-
ved godt at en giraf har 7 ligesom os mennesker, men aner ikke hvor mange en gråspurv har, så jeg gætter bare på giraffen
-
Oprindeligt indlæg af RAC
Hvad vejer mest 100 kg fjer eller 100 kg jern???det jo sjovt nok 100kg fjer
-
Oprindeligt indlæg af gonlaa
det jo sjovt nok 100kg fjer
huh?
-
Oprindeligt indlæg af gonlaa
det jo sjovt nok 100kg fjer
ROFL!
For lige et vende lidt tilbage til det med giraffen så syntes jeg mere det er et mysterie med dens blodtryk, gal der må være tryk på for at få blod til hjernen.
-
Oprindeligt indlæg af ayu
ROFL!
For lige et vende lidt tilbage til det med giraffen så syntes jeg mere det er et mysterie med dens blodtryk, gal der må være tryk på for at få blod til hjernen.
En girafs blodtryk er mega højt, fordi blodet skal så langt. Derfor bedøver man heller ikke så tit en giraf.
-
Oprindeligt indlæg af Carlsen
huh?
Amen, det er da KLART! Det må selv du da kunne se..