s: Bundkort, processor og grafikkort.

  • Hej.


    Jeg vil gerne sælge mit hardware, om det bliver solgt som et sæt, eller til forskellige betyder ikke noget for mig.
    Jeg vil gerne have at alle bud er med porto hvis det skal sendes.


    Processor: AMD Fx-53
    Bundkort: Abit Nforce 4Sli
    Grafikkort 2 stk. point of view geforce 6800 ultra.
    Et terra tech tv tuner kort kan indgå i en handel.


    Som samlet system kan det køre Battlefield 2142 i 1600*1200 i max opløsning.


    Intet har været over oc.
    Jeg har kvitteringer til det hele, men processoren er over 2 år gammel og bundkort er fra sep 2005 og grafikkort fra nov 2007.
    Jeg har orginal kasser samt alt tilbehør til bundkort og grafikkort, tror ikke at jeg har kassen til processeren.

  • Jeg sælger også mine ram, jeg har 4*512 md DDR ram.


    Da jeg ikke har skrevet det jeg til salg rigtigt, overvejer jeg at lukke denne tråd og starte en ny tråd hvor tingene står rigtigt, med mindre en kan fortælle mig hvordan jeg kan ændre i den opringelige tråd.


    Mvh.
    Lmg.

  • Du kan ændre dine poster med knappen "Rediger"...

    * 24/7: NUC6 i5, 950 Pro + 840 Pro, 16 GB PC4-2400 * VM/Test: GB Z68X-UD4-B3, i7-2600K, 16 GB KHX1866C9, Vertex 3 *
    * SRV: HP MS G8, i3-2120, 10 GB PC3-12800, Agility 3 + WD Black 2 TB * HTPC: BRIX i3-4010, Intel SSD 530 120 GB *

  • Hej.


    Det har jeg prøvet, men jeg får beskeden:


    Access to this page has been denied for one of the following reasons:


    You are not logged in. Some pages are restricted to users only. To login, fill in the information below. To register, click here.
    Your account is closed or not activated. Please contact the Administrator in this case.
    You are trying to access a page restricted to certain user groups. You do not have permission to enter this page.


    Jeg er logget på når jeg prøver.

  • Jeg vil gerne have 700 kr. pr grafikkort og 700 for processoren og 600 for bundkort.
    Jeg bor i Bramming. Hvis det skal sendes med posten sender jeg med post opkrævning eller hvis der bliver overført penge til min konto før jeg sender.
    Grafikkort er af mærket Inno 3D, jeg huskede forkert da jeg skrev annoncen.
    Jeg har også DDR ram: pc3500 4*512. dem vil jeg gerne have 500 kr for.
    Tv tuneren forventer jeg ikke at få noget særligt for.


    Kom med et bud.


    Mvh.
    Lmg.


  • Der vil jeg bare sige at du nok får svært ved at hive 700+ hjem på den cpu. Så imponerende er den heller ikke og hvis man sammenligner den den med dual core Opteron 165 til 750kr og X2 4200+ til 731 kr helt nye er de 2 cpuér et bedre køb. Det kan godt være FX-53 har kostet en høj pris engang men det er ikke relavant i dag. :dance:

  • Jeg kender ikke ny priserne på tilsvarende vare, det var derfor jeg helst ville have at folk kom med et bud. De tal jeg skrev er hvad jeg håbede at få for det.


    Jeg vil gerne sælge til dem der kommer med det højeste bud.