1øre pr sec. du sakker, ingen opkalds afgift!

  • Hey...


    nogle der har hørt om det nye Mobil selvskab?
    http://www.bibob.dk


    1 øre pr sec du snakket, man kan spare mange penge!!
    ingen opkaldsafgift!!
    15øre pr sms


    det er de ca priser de er komme ud med ind til vider!


    Det er stifteren af telmore som er begyndt på et nyt selvskab, men TDC er ikke så glade for ham, og deres priser, så der er lidt bøvl der hehe


    Quote

    Citer
    https://www.bibob.dk/3/produkter.html
    Siden TDC købte Telmore og Sonofon fulgte trop med at købe CBB, er opkaldsafgifter på langt hovedparten af alle mobil produkter steget med op til 100% (et enkelt eksempel på 200%), og det er et af de steder hvor vi lægger hårdt ud. Opkaldsafgiften skal væk, og vi er det første selskab med det budskab.

  • Ja, jeg har læst om det og M1 har kopieret hans 'ide' og har lavet et abb. uden opkaldsafgift. Det er dejligt med noget konkurrence efter Telmore og CBB er blevet opkøbt :boxing:


    Ved du hvilket net han lejer sig ind på?

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SarC
    Ja, jeg har læst om det og M1 har kopieret hans 'ide' og har lavet et abb. uden opkaldsafgift. Det er dejligt med noget konkurrence efter Telmore og CBB er blevet opkøbt :boxing:


    Ved du hvilket net han lejer sig ind på?


    Iflg. ham selv, så har M1 bare pakket det fint ind. For at opnå gratis opkaldsafgift, så skulle ingen tage telefonen i den anden ende. Fik man bare fat i en telefonsvare, ja så kostede det jo minutpriser, da man hos M1 ikke bliver takseret pr. sekund men pr. påbegyndt minut.


    Anyhow, ser ikke rigtig nogen grund til at skifte. Er skam stadig fint tilfreds med Telmore.

  • Kan da slet ikke komme på ord for hvor stor en bøde tdc bør have for ikke at overholde levering af sådan en fiber for at forvride konkurrencen. Det er sgu direkte til grin og burde koste dem millioner men det er jo DK og tdc så der sker nok ikke en skid :pokey:

    | asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
    Common sense is creativities biggest enemy

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Bubbi
    Står under FAQ:


    Tak...havde håbet han ville benytte tdc...


    Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Iflg. ham selv, så har M1 bare pakket det fint ind. For at opnå gratis opkaldsafgift, så skulle ingen tage telefonen i den anden ende. Fik man bare fat i en telefonsvare, ja så kostede det jo minutpriser, da man hos M1 ikke bliver takseret pr. sekund men pr. påbegyndt minut.


    Anyhow, ser ikke rigtig nogen grund til at skifte. Er skam stadig fint tilfreds med Telmore.


    Der er jo stadig gratis opkaldsafgift, da du ellers ville betale opkaldsafgift+1 minuts samtale, men klart at sekundafregning er bedre.
    Holder mig til unotel indtil videre...

    (\__/)Intel C2D E6320/Scythe Ninja Gigabyte 965P-DS3
    (='.'=)2x1024 Mb Corsair PC6400 GeForce 8800 320mb
    (")_(")Antec Super Lanboy 160+250Gb SATA
    Corsair 520HX Samsung SyncMaster 206bw

    Rettet en gang, sidst af SarC ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af SarC


    Tak...havde håbet han ville benytte tdc...



    Der er jo stadig gratis opkaldsafgift, da du ellers ville betale opkaldsafgift+1 minuts samtale, men klart at sekundafregning er bedre.
    Holder mig til unotel indtil videre...


    Joh, men det lyder bare bedre end det egentlig er - men sådan er markedsføring jo!

  • Hehe er der ingen af jer der har tænkt over hvor dumt det ville være af Frank Rasmussen at offentliggøre sine priser 2mdr. før bibob går i luften??
    Og Frank er ikke dum... Han ved sQ hvad han laver.. Jeg tror at vi først ser den "rigtige" bombe falde den dag de går i luften!
    Det her er bare for at få konkurrenterne til at begynde at matche det udspil... Og når dagen den så kommer hvor bibob starter, ja så falder bomben...


    Han siger selv at de har et par esser i ærmet, så tror ikke dette udspil er de endelige priser...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Hvis priserne holder stik eller bare bliver deromkring, så køber jeg det og ser hvad det er for noget :) Det er nemlig for dyrt at ringe med Telia Express.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Hvis priserne holder stik eller bare bliver deromkring, så køber jeg det og ser hvad det er for noget :) Det er nemlig for dyrt at ringe med Telia Express.


    Priserne holder helt sikkert stik... Og mere til... Jeg er 99% sikker på at de bliver endnu bedre den dag der er launch!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Priserne holder helt sikkert stik... Og mere til... Jeg er 99% sikker på at de bliver endnu bedre den dag der er launch!


    Jeg glæder mig hvert fald til at høre nærmere om det :)


    Synes klart at det lyder som et lækkert produkt. De eneste negative ting jeg pt. kan sige, er at deres udvalg af mobiltelefoner pt. ikke er så stort, og så at de kører over Sonofons net.


    I5 4670K @ H100i, ASUS Z87-K, ASUS GTX980 STRIX , 16 GB ram, 250 GB SSD + 500 GB lager, XFX 650W
    MacBook Pro 13,3" Retina

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af _WHAT_
    Kan da slet ikke komme på ord for hvor stor en bøde tdc bør have for ikke at overholde levering af sådan en fiber for at forvride konkurrencen. Det er sgu direkte til grin og burde koste dem millioner men det er jo DK og tdc så der sker nok ikke en skid :pokey:


    Fuldkommen enig det er simpelthen noget svineri med deres monopol misbrug...

  • Ind til det er startet og priserne er fastsat så stå der UNOTEL på menuen, der ved man hvad man ha! :finger:

    ASUS P6X58D-E + Xeon X5675 @ 4400 mHz

    MSI 1080Ti Armor OC ed

    12 gb Kingston Hyper X

    Samsung 840 Evo 120GB + WD 500 3ABYX

    28" Samsung U28D590D

    CreativeSB Audigy 4 ~ Logitech Z-2300 ~ Kingston Hyper X

    1000W Corsair ~ LianLi PC-P60 Armorsuit

  • Er ikke glad for Sonofons net... har altid haft problemer med det. Ærgeligt det ikke er TDCs

    [i]Asus P5N-E Sli nForce 650i --------------------- Aerocoool Extremengine T3
    Geforce 8800GTS 320MB Inno3D ------------------------ WD 160GB SATAII
    Core 2 Duo E6400 2,1 @ 2,6 GHz ----------------------- Samsung DVD±RW
    Cosair Twin 2 x 2048 PC5400 ------------------------------- SHG PSU 500W

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Don_Jabbe
    Hvis priserne holder stik eller bare bliver deromkring, så køber jeg det og ser hvad det er for noget :) Det er nemlig for dyrt at ringe med Telia Express.


    det jo heller ikke et abb. man skal bruge på at ringe, jeg havde det og ringede meget men sms'ede også meget men fik en regning på 1200kr 8o så det fik jeg meget hurtig skiftet ud.


    tror også det nye der vil remme meget godt, kender da ihvertfald nogle stykker der med glæde vil skifte.


    jeg selv beholder mit abb hos tdc. gider ikke det der taletid hvor man skal fylde på når man løber tør, har det bedst med jeg ved jeg altid kan ringe når jeg har lyst eller brug for det.


  • De fleste har så vidt jeg ved Automatisk Optankning :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af nonsens


    har ikke læst eller sat mig så meget ind i det, men tror nu hellere ikke det kan gøre meget billigere end det jeg har, men kunne da være man skulle regne på det.


    Hvis man bruger mobiler meget, så tror jeg bestemt det kunne være en idé, men man skal nu også huske at have sådan noget som service i tankerne.


    Nok kan noget være billigt, men ikke nødvendigvis det bedste.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz


    Hvis man bruger mobiler meget, så tror jeg bestemt det kunne være en idé, men man skal nu også huske at have sådan noget som service i tankerne.


    Nok kan noget være billigt, men ikke nødvendigvis det bedste.


    jeg bruger min telefon rimelig meget.


    har det der med 100 kr om mdr og så har jeg fri sms.
    og så betaler jeg vist 400 kr om mdr og så kan jeg tale i 30 timer skal betale ekstra hvis jeg snakker ud over de 30 timer men det har jeg nu ikke oplevet endnu, men man kan jo regne minut prisen ud og så se om det kan gøres billiger ( kan det jo nok )


    ja servicen har jo også noget at sige, men vil jo gerne have noget ordentligt.