Den BEDSTE Zepto.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    Jeg tror vi misforstår hinanden. Jeg har heletiden prøvet at sige, at man ikke kan udnytte de lovet trådløse hastigheder. Jeg siger ikke, at man ikke kan have 20Mbit gennem en trådløs router


    Der er jeg også med, men så forstår jeg ikke ret meget af din citering. Men fair nok.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Carlsen
    Der er jeg også med, men så forstår jeg ikke ret meget af din citering. Men fair nok.


    Hehe jeg forstår heller ingenting.!?


    Altså jeg er udemærket klar på at jeg med en 54mbit trådløs netværks forbindelse ikke kan overføre 6,75 megabyte pr. sek, som 54mbit i teorien burde (54 delt med 8 for at få byte)... Men de ca. 700 kilobyte pr. sek som jeg kan udnytte på en 6mbit forbindelse er jo intet problem?? Så jeg fatter ikke hvad bublegum mener..!? Er da ligeglad med ikke at kunne udnytte 54mbit fuldt ud når jeg "kun" har 6mbit internet?? Det er jo flaskehalsen i det system, hvis man kan sige det??

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Hold jer nu til topic, han har jo selv sagt i snakker forbi hinanden.

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Ny har jeg fået min znote 3415 og den virker bare perfekt, skærmen er god, man kan sagtens arbejde/spille selv om man har et vindue i ryggen, blutooth virker perfekt, fineraftrykslæseren virker perfekt, den er hurtig og kan lige det jeg har brug for, det eneste lidt negative er at da jeg fik den bulede den underligt op på midtten ved on/off knappen. Jeg ringede straks til support med dystre tanker om at skulle sende den ind til 3 ugers RMA, men der gik 2.5 min. så havde jeg en zepto medarbejder i røret der fortalte at det skyldes at post danmark måske har været lidt hårde ved den ved forsendelsen så den var klikket løs og at det bare kunne presses på plads. Det kunne det også og nu kan man slet ikke se det. Alt i alt en god bærbar som jeg har ofret ca. 9900. Jeg er godt tilfreds indtil videre :D

  • Nu har jeg også fået min 6224W ind af døren og den virker bare perfekt... :D Har absolut intet at klage over.. Har brugt ca. 7000kr. på denne computer og den trækker fint BioShock og andre lidt nyere spil jeg har udsat den for.. Så alt i alt SUPER tilfreds med mit køb ;)

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • nice - hvilken CPU og ram har du valgt i dein 6224W?

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af jK^
    nice - hvilken CPU og ram har du valgt i dein 6224W?


    Har valgt en T7250 altså en 2GHz core2duo CPU
    Og har valgt 1 GB PC2-5300 ram.. Gad ikke at gi' 418 kr for 2 GB ram, da jeg selv kan bestille en ekstra 1GB blok hjem inkl. fragt til 217 kr...

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

    Rettet en gang, sidst af xdream ().

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Har valgt en T7250 altså en 2GHz core2duo CPU
    Og har valgt 1 GB PC2-5300 ram.. Gad ikke at gi' 418 kr for 2 GB ram, da jeg selv kan bestille en ekstra 1GB blok hjem inkl. fragt til 217 kr...



    Det så forståeligt nok - dog ryger garantien så :) - har kun valgt den T5250 1,5 GHZ da jeg ikke har brug for alt den cpu kraft - og den jeg har valgt burde nu også være nok til det meste :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Yilar
    Nu er det ikke sværere end at pille den ekstra blok ud igen før du sender den ind...


    Præcis... Altså ved ikke lige hvad der sker med garantien i det tilfælde?? Hvis man køber en computer må man så ikke selv smide ekstra ram i..?!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Præcis... Altså ved ikke lige hvad der sker med garantien i det tilfælde?? Hvis man køber en computer må man så ikke selv smide ekstra ram i..?!


    RAM må skiftes hvi maskinen ikke skal adskilles når RAM sidder under tastatur

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af bublegum


    RAM må skiftes hvi maskinen ikke skal adskilles når RAM sidder under tastatur


    Jah?? jeg har dog ikke lige fået undersøgt om de sidder under tastaturet eller hvad..?! Normalt sidder de vel bag en af klapperne bagpå..?!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Jah?? jeg har dog ikke lige fået undersøgt om de sidder under tastaturet eller hvad..?! Normalt sidder de vel bag en af klapperne bagpå..?!


    RAM sidder oftest under en plade bagpå..


    .. det sker dog også jævnligt, at de sidder placeret under tastaturet..


    .. og til tider er de faktisk umulige at skifte :)

    [ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]


    [ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Fra hvad jeg har læst er der ikke ret stor ydelses mæssig forskel på T7300 med 4mb cache og så til T7250 med 2mb cache... T7250 har bare den fordel at den ikke bliver nær så varm som T7300 pga. af den lavere cache... Så jeg er sQ meget godt tilfreds.... Men skal da afprøve bioshock når jeg får den hjem, vil da lige se hvad den kan :D


    Hehe er enig i at man ikke kan sammenligne det med en stationær E6850, et 8800 GTX osv. Men jeg er rimelig meget på farten og har behov for en computer jeg kan tage med mig... Så synes faktisk at Zepto'en her er rimelig kraftig, faktisk noget af det kraftigste jeg har set på det bærbare marked... med mindre man vil rende rundt med en 17" slæbbar med SLi grafikkort... Så jeg glæder mig sQ :D


    Hvem snakker om T7300 ? Hvem vil have noget så tøset som en 2.0 GHz CPU?


    Der er ingen der har sagt den kan sammenlignes med en stationær til samme pris.


    Nu er der jo også noget der hedder 15,4", og der kan man få mere power i. Det koster dog ekstra i de fleste tilfælde, men er som regel hver en øre værd.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Dare_Devil
    RAM sidder oftest under en plade bagpå..


    .. det sker dog også jævnligt, at de sidder placeret under tastaturet..


    .. og til tider er de faktisk umulige at skifte :)


    Ja det passer så ikke.


    RAM kan altid skiftes. Det er bare ikke altid man selv kan gå ud og købe nye moduler, da disse kan være helt anderledes end dem man ser i de gængse bærbare computere.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spyro
    Hvem snakker om T7300 ? Hvem vil have noget så tøset som en 2.0 GHz CPU?


    Der er ingen der har sagt den kan sammenlignes med en stationær til samme pris.


    Nu er der jo også noget der hedder 15,4", og der kan man få mere power i. Det koster dog ekstra i de fleste tilfælde, men er som regel hver en øre værd.


    Hmm tror altså ikke at den nyeste 2,40 GHz T7700 er så meget hurtigere end T7250... Der er i hvert fald ikke en hel verden til forskel... Men har du nogensinde prøvet en T7250?? Jeg synes sgu de køre meget godt må jeg indrømme?? Har da ikke fundet noget den ikke kunne trække ved maks opløsning endnu??


    Selv BioShock, som jeg frygtede lidt kan den trække ved max opløsning og max details.. Det synes jeg fandme er lækkert på en bærbar!

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream
    Hmm tror altså ikke at den nyeste 2,40 GHz T7700 er så meget hurtigere end T7250... Der er i hvert fald ikke en hel verden til forskel... Men har du nogensinde prøvet en T7250?? Jeg synes sgu de køre meget godt må jeg indrømme?? Har da ikke fundet noget den ikke kunne trække ved maks opløsning endnu??


    Selv BioShock, som jeg frygtede lidt kan den trække ved max opløsning og max details.. Det synes jeg fandme er lækkert på en bærbar!


    Du tror simpelthen ikke der er forskel på 2.0 - 2.4 GHz ? Så er der sgu noget galt. Det er jo ikke for sjov man laver CPU'er med forskellige clocks.


    Hmm, CPU krafter og opløsninger har INTET med hinanden at gøre. Det er din grafikchip.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Spyro


    Du tror simpelthen ikke der er forskel på 2.0 - 2.4 GHz ? Så er der sgu noget galt. Det er jo ikke for sjov man laver CPU'er med forskellige clocks.


    Hmm, CPU krafter og opløsninger har INTET med hinanden at gøre. Det er din grafikchip.


    Altså i 3Dmark osv vil du jo sikker se forskel, men tvivler kraftigt på om du vil mærke forskel hvis du fik 2 bærbare foran dig og ikke viste hvad for en der var 2,00 GHz og hvilken der var 2,40 GHz.... Det er sølle 400 MHz?? Men kan da være jeg tager fejl... CPU kræfter og grafik har også lidt med hinanden at gøre... Med en for langsom CPU kan du have det vildeste grafikkort i hele verden og stadig ikke kunne trække BioShock.. Så at det er INTET med hinanden at gøre passer ikke..

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Tja det har du ret i Xdream - men har selv lige testet BioShock og har absolut heller ingen probs i det spil på min bærbar :)


    Og denne type bærbar er den kraftigste type i forhold til størrelsen :)

    Intel i5 760 @ 3.8 GHZ
    Asus P7P55E-LX
    8GB Kingston DDR3
    Asus HD 5850 1GB GDDR5
    Intel X25-V 40 SSD OS system
    4xWD 120GB Sata in Raid 0
    All powered by Corsair 600W
    Samsung SyncMaster 2493HM

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af xdream


    Altså i 3Dmark osv vil du jo sikker se forskel, men tvivler kraftigt på om du vil mærke forskel hvis du fik 2 bærbare foran dig og ikke viste hvad for en der var 2,00 GHz og hvilken der var 2,40 GHz.... Det er sølle 400 MHz?? Men kan da være jeg tager fejl... CPU kræfter og grafik har også lidt med hinanden at gøre... Med en for langsom CPU kan du have det vildeste grafikkort i hele verden og stadig ikke kunne trække BioShock.. Så at det er INTET med hinanden at gøre passer ikke..


    Kan ikke være mere forkert!
    forskellen på f. eks 2.0GHz og 2.4GHz er kæmpe stor. Det handler om hvilke applikationer processoren bruges i. Snakker vi f. eks en/decoding, editing large pictures, ripping, udpakning af mega filer, så er der shit load til forskel!


    Hertil handel det om antallet af clockcycles en processor foretager ved hver frekvens.
    Ulempen er afladningen på en laptop med T7700. Den vil dræne batteriet brutalt. I det daglige brug eller spil vil der ikke være mærkbar forskel.