BioShock boucut lortet


  • Jamen ligesom med windows når det nægter at reaktivere kan du ringe til 2K og få ordnet problemet.

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL


    har jeg overhovedet ikke de er ansat i et totalt latterlig firma der totalt har tabt alt fornuft.


    Normalt blander jeg mig ikke i disse diskusioner, men nu er bunden altså nået: Telefonsupportere, også kaldet call center agents er i stor grad IKKE ansat af de firmaer, som de levere support til! 2K. De er ansat i et Call center, som sælger deres service ydelse til f. eks. 2K - en forretningsdeal, som supporteren normalt overhovedet ingen indflyedelse har på!!
    Så når du så ringer og overfuser den stakkels satan så går det ud over en fuldstændig uskyldig Person!
    - Det er snarere dig vi skulle have medlidenhed med på grund af dit noget indskrænkede syn på verden.
    Og noget helt andet: Har du indflyedelse på det hvad din Chef beslutter/gør? Siger du dit job op, hvis dit firma producere en vare, som det måske er en fejl ved? Tænk lige lidt over det, inden du begynder at hidse dig op over en telefonservice.
    Jeg giver dog alle ret i, at det er træls med kopisikringer der forhindre en lovlydig borger at bruge sin (på lovlig vis beskaffet) vare.


    Musen

    AMD X2 4400 2200@2700mhz (257x10,5) .
    ASUS A8N SLI Premium (HTT 257x4=1028 mhz)
    ASUS EAX1900XT 512 mb Ram
    2 Gb OCZ 2,0-2-3-5 1T, 207 mhz FSB
    Enermax Liberty 500
    Maxtor NCQ Sata2 HDD
    CPU+GFX med Alphacool vandkøl
    Viewsonic VX2025VM 20" Widescreen

  • Tror desværre ikke de vil tjene mange penge på spillet efter det her, folk vil hellere ha en pirat kopi så.

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

  • Ja, nu har jeg ikke prøvet det her spil, men har da lagt mærke til folks interesse heri.


    Måske er kopisikring træls, men har folk ikke bare ondt i røven over de forkerte ting? Mener squ nok man burde bekymre sig om mere væsentlige ting her i livet.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Måske er kopisikring træls, men har folk ikke bare ondt i røven over de forkerte ting? Mener squ nok man burde bekymre sig om mere væsentlige ting her i livet.


    Nu er mennesker altså forskellige. Hvad du synes er vigtigt, synes jeg måske er ligegyldigt

      i5 2500k @ 4.4GHz w/ Antec Kühler 620

      GIGABYTE GA-Z68AP-D3

      Corsair Vengeance 2x4GB 1600MHz

      XFX Radeon HD 5850 BE

      Corsair TX650 V2

      Creative SB Audigy SE


  • du kender overhovedet ikke mig så at kalde mig indskrænket er jo dybt latterlig.


    jeg kunne aldrig finde på at ringe at overfuse sådan en supporter for det hjælper nada.
    derfor laver jeg denne tråd for at få folk til ikke at købe spillet.


    man kan bare ringe og få den genaktiveret ? ta og læs tråden før du udtaler dig
    det var jo netup det man ikke kunne forde de ikke havde fået lavet det endnu.


    man kan vel altid forsøge at skuppe chefen i en anden retning hvis man mener firmaet gør noget forkert.
    hvis man er ansta i et firma hvor chefen slet ikke høre på en ja så ville jeg sige op med det samme.
    har jeg da gjordt flere gange.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Macimuz
    Ja, nu har jeg ikke prøvet det her spil, men har da lagt mærke til folks interesse heri.


    Måske er kopisikring træls, men har folk ikke bare ondt i røven over de forkerte ting? Mener squ nok man burde bekymre sig om mere væsentlige ting her i livet.


    Det vil sige som forbruger skal vi bare finde os i alt producenterne laver, for der er jo vigtigere ting i livet.


    dette er måske ikke en af livets store vigtige ting men , når de laver ting som dette skyder de sig selv i foden, de gør det så besværlig at bruge spillet man hellere bruger den i en warez udgave, hvilket så igen gør at de næste gang laver endnu mere kopisikring, hvilket så gør endnu flere bruger warez............... kan du se skruen uden ende ?

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Nice2u


    Nu er mennesker altså forskellige. Hvad du synes er vigtigt, synes jeg måske er ligegyldigt


    Ja, mennesker er forskellige, så langt kan vi nemt blive enige. Dette er bare et computerspil, så forstår ikke man bliver så hysterisk. Om det så var jordens fedeste computerspil, så forstår jeg ikke hysterikken - langt hen ad vejen.


    Quote

    Oprindeligt indlæg af DKsDEVIL


    Det vil sige som forbruger skal vi bare finde os i alt producenterne laver, for der er jo vigtigere ting i livet.


    dette er måske ikke en af livets store vigtige ting men , når de laver ting som dette skyder de sig selv i foden, de gør det så besværlig at bruge spillet man hellere bruger den i en warez udgave, hvilket så igen gør at de næste gang laver endnu mere kopisikring, hvilket så gør endnu flere bruger warez............... kan du se skruen uden ende ?


    Narj, man skal måske ikke være ligeglad, men som nævnt ovenfor, så er det altså et computerspil. Dit liv bliver da ikke værre af det?


    Hvis det er så stort et problem, så lad være at købe det? Og som jeg kunne forstå var man oppe på 5 aktiveringer. Nu ved jeg ikke hvor tit du installere windows om, men mon ikke det rækker til lang tid. Og når de så er brugt i løbet af et års tid, er det så så svært at ringe til dem?


    Beklager, men jeg kan altså ikke bliver så sur over den slags, som andre kan.

  • nogle har principper mens andre ikke har, sådan er folk så forskellige.....og imo bør der afgjort sættes præcedens overfor den slags...det har intet med at det "blot er et spil" ...det er mere hvad det kan udvikle sig til og hvad man skal finde sig i.

    Asrock x570 Taichi, Asrock 5700XT Challenger 8GB@AMD ryzen 7 2700X 3,7mhz, 4*16Gb DDR4g. G-skill TridentZ neo 3600, Seasonic 700W PSU, Kingston SSD M.2 1TB Harddrive.

  • Ville da være ret skod og installere spillet et par gange fordi man kommer til at fucke et eller andet op ligepludselig siger den du har mistet rettighederne til spillet dvs. at de 300-400 kr. er lige til smide ud af vinduet???


    Hvad hvis Microsoft sagde at deres Retail versioner kun kunne installeres 2 gange på en maskine. Woops der røg lige en Vista Ultimate til 4000.


    Fuldstændig enig med Fragman.


    Skal vi ikke bare sige at dem med Xbox 360 kun kan sætte skiven i 20 gange og så skal de købe en ny skive?

    i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

    Rettet 3 gange, sidst af RAC ().

  • De kan gøre ved deres software som de har lyst til. Jeg er sgu ligeglad. Hvis de går over stregen sælger de jo bare ikke så mange spil, men når man laver et spil der er så flot som Bioshock kan man tillade sig meget.

  • Synes det er meget ærgeligt at deres kopibeskyttelse skal være så omfattende... For dem der vil snyde kan ALTID komme til det... Sådan har det altid været og sådan vil det altid være i fremtiden...
    Jeg har ingen planer om at købe dette spil anyways da mit grafikkort ikke understøtter det.. Rimelig surt, da jeg jo sagtens kan trække stortset alle andre spil på markedet.. Men det skal Udviklerne ikke have 100% skylden for... ATI skulle bare have lavet det med SM3.0 dengang.. :S
    Men sådan er det jo... :boxed:

    i7 2600k, Asus P8Z77-V, 16GB Corsair Vengeance, 120GB OCZ Agility4, GTX560+Antec 620 kühler, AX750.
    iPhone 5, iPad 4.

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    nogle har principper mens andre ikke har, sådan er folk så forskellige.....og imo bør der afgjort sættes præcedens overfor den slags...det har intet med at det "blot er et spil" ...det er mere hvad det kan udvikle sig til og hvad man skal finde sig i.


    Enig.


    DRM er noget fanden har skabt - paradoksalt nok er det til større gene for de lovlydige forbrugere end for piraterne. Men så længe vi bliver ved med at købe software med DRM (var der nogen som sagde Vista?...) - ja, så vil producenterne blot fortsætte med at genere almindelige mennesker. Derfor siger jeg også: boycut lortet!.


    Hvad blev der i øvrigt af det retsprincip som siger, at man er uskyldig indtil andet er bevist?. Vi skal åbenbart kontrolleres i hoved og i røv - for set nu vi gjorde noget ulovligt.
    DRM er et sygdomstegn - det er en syg tankegang at enhver forbruger blot er en potentiel lovovertræder. DRM er ligesom den øgede overvågning og kontrol i vores samfund et sygdomstegn og en glidebane. Hvis man modsætter sig den konstante overvågning/kontrol står der altid en nyttig idiot klar med sit pseudoargument: "hvis man ikke har gjort noget galt er der jo ikke noget at bekymre sig om...".


  • der det ikke dig der inde på hol altid angriber DRM ?
    jeg har brugt min pc til alt og er endnu ikke løbet ind i DRM problemer.


    men der er rigtig mange der løber ind i problemer med dette spil og andre forde deres sikkerheds lort er lavet på en toset måde.


    når nu de forlanger man skal aktivere online for et single player spil er toppen ved at være nået.
    hvorfor lave x antal gange man kan aktivere spillet, hvorfor skal spillet installere em masse der begrenser hvad jeg kan bruge af software på min pc.


    Jeg forstår ikke det kan være lovlig at lavet et program der siger at hvis du har et andet program inde virker dette ikke.


    M$ skulle lige lave så fierfox eller andre non M$ ting ikke virkede i M$ styrestystemer sikker en blade der ville blive.


  • Jeg forholder mig KUN til din sætning: "har jeg overhovedet ikke de er ansat i et totalt latterlig firma der totalt har tabt alt fornuft" - og dermed har de ikke fortjent medlidenhed?? - du kender jo helder ikke de personer der er ansat i supporten. Og vi snakker her om supporten, ikke om 2K


    Næste sætning: jeg kunne aldrig finde på at ringe at overfuse sådan en supporter for det hjælper nada.
    derfor laver jeg denne tråd for at få folk til ikke at købe spillet. - Fair nok, Men du synes stadigvæk at de er ansat i et totalt latterligt firma og derfor kan man ikke have medlidenhed med dem hvis de bliver overfuset??...


    næste sætning:man kan bare ringe og få den genaktiveret ? ta og læs tråden før du udtaler dig - det er ikke det jeg udtaler mig om. Det der irreterede mig er, at du er fuldstøndig ligeglad med folk der arbejder iu supportfirmaer - da de jo arbejder for et totalt åndsvagt firma...


    Sidste kommentar: man kan vel altid forsøge at skuppe chefen i en anden retning hvis man mener firmaet gør noget forkert.
    hvis man er ansta i et firma hvor chefen slet ikke høre på en ja så ville jeg sige op med det samme.
    har jeg da gjordt flere gange. - Hvad med om du læste hvad JEG skriver inden du kommentere det: Det drejer sig IKKE om at skubbe chefen i en anden retning, men derimod om du vil sige dit job op, hvis firmaet havde solgt en Fejlproduceret Vare??. Jeg har endnu ikke sagt mit job op, bare fordi en vare er blevet fejlproduceret - snarere tværtimod - man forsøger at forhindre, at den fejl opstår igen.


    Nå, fortsat god weekend til alle.


    Musen

    AMD X2 4400 2200@2700mhz (257x10,5) .
    ASUS A8N SLI Premium (HTT 257x4=1028 mhz)
    ASUS EAX1900XT 512 mb Ram
    2 Gb OCZ 2,0-2-3-5 1T, 207 mhz FSB
    Enermax Liberty 500
    Maxtor NCQ Sata2 HDD
    CPU+GFX med Alphacool vandkøl
    Viewsonic VX2025VM 20" Widescreen