The Bourne Ultimatum

  • Jeg var ved at falde i søvn til de 2 første og har bestemt ikke tænkt mig at se denne her for så går jeg da i koma.. :S


    Og gider i lige lade være med at sammenligne den med Die Hard.. Bourne filmne er slet ikke i samme liga som Die Hard.. selv den dårligste die hard film er bedre end den bedste bourne film..


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Jeg var ved at falde i søvn til de 2 første og har bestemt ikke tænkt mig at se denne her for så går jeg da i koma.. :S


    Og gider i lige lade være med at sammenligne den med Die Hard.. Bourne filmne er slet ikke i samme liga som Die Hard.. selv den dårligste die hard film er bedre end den bedste bourne film..


    Fed7haS


    Du beder os om at lade være at sammenligne Bourne med Die Hard, og så gør du det efterfølgende selv?


    :boxed:

    AMD Ryzen 7 2700X | Corsair H100i RGB Platinum RGB | ASUS ROG Strix X470-F Gaming | ASUS ROG Strix GeForce RTX 2080 OC 8 GB GDDR6 | G.Skill Trident Z 16 GB 3200 MHz | Samsung 970 EVO 500 GB | Samsung 850 EVO 500 GB | Seagate Barracuda 3 TB | Corsair RM750x v2 | Corsair Obsidian 500D RGB SE | Alienware AW3418DW (34"/3440x1440@120 Hz) | ASUS ROG Claymore | Logitech G PRO Wireless

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Jeg var ved at falde i søvn til de 2 første og har bestemt ikke tænkt mig at se denne her for så går jeg da i koma.. :S


    Og gider i lige lade være med at sammenligne den med Die Hard.. Bourne filmne er slet ikke i samme liga som Die Hard.. selv den dårligste die hard film er bedre end den bedste bourne film..


    Fed7haS


    Dagens, nej undskyld månedens vittighed! :D


    Smag er heldigvist forskellig, elsker Die Hard-filmene, de har nogle af de fedeste one-liners overhovedet og er actionpacked, men de har slet ikke samme spændingsniveau som Bourne.

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

  • Haha Fed7haS.. Det var da nok det mærkligste kommentar...


    til topic: Håber faktisk de laver 4'eren da der, som nogle af jer andre også påpeger, mangler noget historie mellem nicky og boure. Nu er jeg ikke typen der læser meget, men en der har læst der lige kan skrive bagsiden af så vi ved hva den handler om ? :D

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Berleburg


    Du beder os om at lade være at sammenligne Bourne med Die Hard, og så gør du det efterfølgende selv?


    :boxed:


    Gør jeg da ikke... at jeg siger en gokart ikke kan følge med en formel 1 er da ikke at sammenligne det er et faktim.. ligesom det er et faktim at bourne filmne stinker og diehard ikke gør-


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS


    Gør jeg da ikke... at jeg siger en gokart ikke kan følge med en formel 1 er da ikke at sammenligne det er et faktim.. ligesom det er et faktim at bourne filmne stinker og diehard ikke gør-


    Fed7haS


    Det er da ikke et faktum, det er din personlige mening. Det er ikke en mening vi alle deler !

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Jeg var ved at falde i søvn til de 2 første og har bestemt ikke tænkt mig at se denne her for så går jeg da i koma.. :S


    Og gider i lige lade være med at sammenligne den med Die Hard.. Bourne filmne er slet ikke i samme liga som Die Hard.. selv den dårligste die hard film er bedre end den bedste bourne film..


    Fed7haS


    Aah, nu må du lige spænde hjelmen. Bourne sparker da ukristeligt meget røv på Die Hard.


    Die Hard er nærmest en gang Hollywood-afføring. De tager udgangspunkt et par af de manuskripter skrevet af producerens børnebørn (sprængfarlig bombe?), bruger det resterende års-budget på krudt og sprænger hele årets gamle film-kolisser i luften. Som prikken over i'et ansætter de så Bruce Willis til at brøle det halve af filmen igennem. Seriøst, Die Hard er for filmverdenen hvad monstertrucks er for motorsport :))


    [Blocked Image: http://www.penny-arcade.com/images/2007/20070716.jpg]


  • Og hvad fanden er der galt i det :) jeg går i biffen for at blive underholdt og det gør bourne ikke.. det er en sovepille.. :D


    Fed7haS

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af Fed7haS
    Gør jeg da ikke... at jeg siger en gokart ikke kan følge med en formel 1 er da ikke at sammenligne det er et faktim.. ligesom det er et faktim at bourne filmne stinker og diehard ikke gør-


    Fed7haS


    Nu må du sq spænde hjelmen, du argumentere imho som en 10 årig... du kan da på ingen måde samlige to film på den måde? Det er det samme som at sige: Peter Plys er bedre end Peter Pedal, ligesom en bil er hurtigere end en ellert?


    Faktum er du kan bedst li' Die hard, hvor nogle af os andre bedre kan li' bourne. Så er den hverken længere eller kortere..

  • Quote

    Oprindeligt indlæg af WebT


    Der er jo skrevet to yderligere bøger på baggrund af Robert Ludlums triologi, så man ved aldrig ;) men håber også de stopper her.


    Synes helt klart også det var en fed film - og den får også 5/6 i min verden, klart 1eren og 3eren der er de bedste her, og selvom jeg har 1eren så kryber jeg nok til korset og køber en box når 3eren kommer ud heh - har aldrig ville købe 2eren da jeg ikke var speciel vild med den


    Øh, kunne du lige oplyse hvad de hedder. Reol-tjek:
    Manden uden navn
    Bourne duellen
    Bourne komplottet