Vista super-administrator

  • Hey.
    Kører med vista Ultimate, og er ved at være noget træt af at skulle give administratortilladelse til ALT.
    Jeg har fundet ud af hvordan man aktiverer superadministrator
    1. Gå til start
    2. Alle programmer
    3. Tilbehør
    4. Højreklik på command prompt og vælg kør som administrator
    5. skriv "Net user administrator /active:yes"
    6. Tryk ok


    Mit spørgsmål er om man på en eller anden måde kan gøre sin alm administrator profil til superadministrator. Der er nemlig nogle funktioner jeg ikke kan få til at virke under min superadministrator. F.eks. kan jeg ikke bruge Windows Billedegalleri i denne profil.


    Så er der nogen der har en løsning på dette ?

  • Ok. Mange takker.
    Nogen der ved om man så er superadministrator. Nogle ting vil simpelthen ikke kører hvis ikke.
    F.eks. jeg ikke ikke spille BF2 hvis ikke jeg er SUperadmin ...

  • Hey igen. Nu har jeg fået slået UAC meddelelserne fra. Nice nice.
    Nu er mit problem et andet irritationsmoment. Nu skriver Windows Sikkerhedscenter hele tiden at jeg skal kontrollere mine sikkerhedsinstillinger, og slå brugerkontokontrol fra.
    Nogen der så ved hvordan jeg slår det fra ? :P

  • Egenskaber for start-> meddelelsesområde-> tilpas ikoner, vælg skjul ud for ikonet :)

    Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
    Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
    ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
    3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
    Intel 320 128Gb SSD
    2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
    My flickr

  • Quote

    Originally posted by sonico
    Hey igen. Nu har jeg fået slået UAC meddelelserne fra. Nice nice.
    Nu er mit problem et andet irritationsmoment. Nu skriver Windows Sikkerhedscenter hele tiden at jeg skal kontrollere mine sikkerhedsinstillinger, og slå brugerkontokontrol fra.
    Nogen der så ved hvordan jeg slår det fra ? :P


    Når det røde advarsels ikon i systray popper op, så trykker du på det. Derefter vælger du "Skift måden windows sikkerhedscenter advarer mig på", og så gætter du selv den sidste :crazyeyes: