Jeg skal bruge et gangster kostume eller måske bare en hat og et gevær/pistol. Hvor dælen finder jeg det henne? Bor i Århus
Er der andre ting man lige kunne bruge til et gangster outfit?
Gangster kostume
- Sukkerfar
- Lukket
-
-
Originally posted by Sukkerfar
Jeg skal bruge et gangster kostume eller måske bare en hat og et gevær/pistol. Hvor dælen finder jeg det henne? Bor i Århus
Er der andre ting man lige kunne bruge til et gangster outfit?KÆMPE bling bling halskæde med stort emblem af en art.
Finger ringe af samme bling kaliber. -
Snakker vi 1930 eller snakker vi 50 cent neger?
-
Hvis vi snakker gangster anno 1930´erne, så er det egentlig sådan noget som et nålestribet jakkesæt, en hat og en frakke. Det kan du jo finde alle mulige steder.
Al Capone:
-
Originally posted by RAC
Snakker vi 1930 eller snakker vi 50 cent neger?Vi snakker 1930 Capones dage
-
En ægte gangster er dem fra mafiaen
En 50'cent/G-Unit/G-unot "gangster" er ikke en gangster, de er wanksters -
Originally posted by Prectar
En 50'cent/G-Unit/G-unot "gangster" er ikke en gangster, de er wankstersJa li præsis, gik bare udfra det var den moderne version han mente.
Tag et kig på karakterene i Godfather filmene
-
Originally posted by Sukkerfar
Er der andre ting man lige kunne bruge til et gangster outfit?http://gag.dk/kostumer/maend/gangster_kostume_345_da.html her er lidt til billige penge ser det ud til
-
Originally posted by Prectar
En 50'cent/G-Unit/G-unot "gangster" er ikke en gangster, de er wankstersDu er klar over at der stadig findes mafia i New York som ikke render rundt med Thompson maskingeværer og revolvere?
-
Du kan bruge Spats (overtræks gemacher til sko), seler, capone hat, pistol og pistol hylster.
Jeg reklamerer lige et andet sted!
-
Oprindeligt indlæg af darlov
Du kan bruge Spats (overtræks gemacher til sko), seler, capone hat, pistol og pistol hylster.Det er en voldsomt dårlig idé at reklamere for det website man under oprettelsen af sin bruger har tilføjet som sit eget site. Hvis du absolut mener, at det er fair, at du skal have lov til at reklamere gratis, så kan du da i det mindste gøre det mere svært for teamet at regne ud.
Du er meget velkommen her på siden, men det kræver så, at du for det første ikke reklamerer for din egen virksomhed (læs bl.a. reglerne), og at du ikke vækker gamle tråde til live igen.
Tråd lukket.