Gangster kostume

• Jeg skal bruge et gangster kostume eller måske bare en hat og et gevær/pistol. Hvor dælen finder jeg det henne? Bor i Århus
    Er der andre ting man lige kunne bruge til et gangster outfit?

Originally posted by Sukkerfar
    Jeg skal bruge et gangster kostume eller måske bare en hat og et gevær/pistol. Hvor dælen finder jeg det henne? Bor i Århus
    Er der andre ting man lige kunne bruge til et gangster outfit?

KÆMPE bling bling halskæde med stort emblem af en art.
    Finger ringe af samme bling kaliber.

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Snakker vi 1930 eller snakker vi 50 cent neger?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Hvis vi snakker gangster anno 1930´erne, så er det egentlig sådan noget som et nålestribet jakkesæt, en hat og en frakke. Det kan du jo finde alle mulige steder.

Al Capone:

Originally posted by Prectar
    En ægte gangster er dem fra mafiaen :P
    En 50'cent/G-Unit/G-unot "gangster" er ikke en gangster, de er wanksters :boxing:

Ja li præsis, gik bare udfra det var den moderne version han mente.

Tag et kig på karakterene i Godfather filmene :)

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

Originally posted by Prectar
    En ægte gangster er dem fra mafiaen :P
    En 50'cent/G-Unit/G-unot "gangster" er ikke en gangster, de er wanksters :boxing:

Du er klar over at der stadig findes mafia i New York som ikke render rundt med Thompson maskingeværer og revolvere?

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

Oprindeligt indlæg af darlov
    Du kan bruge Spats (overtræks gemacher til sko), seler, capone hat, pistol og pistol hylster.

Det er en voldsomt dårlig idé at reklamere for det website man under oprettelsen af sin bruger har tilføjet som sit eget site. Hvis du absolut mener, at det er fair, at du skal have lov til at reklamere gratis, så kan du da i det mindste gøre det mere svært for teamet at regne ud.

Du er meget velkommen her på siden, men det kræver så, at du for det første ikke reklamerer for din egen virksomhed (læs bl.a. reglerne), og at du ikke vækker gamle tråde til live igen.

Tråd lukket.