Hey. Hvad siger i om min wannabe muscle car? har lige fået plader på igår

wannabe amislæde
-
-
Tjo det er jo vel en smagssag, men på det billede man kan se af den så ligner den ikke en bil som snart er en veteranbil ... på den ufede måde
[Blocked Image: http://www.bilgalleri.dk/uploads_large_wm/884201.jpg]
Personligt ville jeg nu nok have købt en nyere bil med en mindre motor.
Hvad har den kostet ? - og hvad kører den på literen ?
Ps. Hvad siger synshallen til at du har udskiftet 2,8L motoren med en 3,5L ?
Det her er sgu god stil " Styling : Gummi " .... :hb: Hvem har brug for andet ?
-
Gummi? Ja så er den da sikker i det mindste
Synes også det er en lidt for gammel model til at være gejl.... -
Jeg ved ikke hvor langt den kører på literen idet vi har bøvlet med at skifte motor osv. Men jeg ved at vi har kørt cirka 270km og den har slugt godt 35-40 liter. Men tændingen er heller ikke indstillet, og der er gået en del brændstof til da den anden motor stod af.
Styling gummi - det passer! heckspoileren ER af gummi, og det samme gælder underlæben foran.
hvad angår syn - ingen problem. Den nye motor har kun 5 heste mere end den gamle, så jeg er langt under de 20% - og bilen er synet med motoren før (konstruktive ændringer).
-
Hehe fed nok stodderslæde IMO, mangler bare et par fede fælge. Ikke noget brian agtigt, men noget der passer ind i stilen
-
Jeg skal i hvertfald have fat i et sæt fælge et nummer større eller to. Speedometeret måler 15km for meget ved 85 - og jeg gider ikke have traktordæk på.... men det må lige vente lidt. Skal lige have køberet af min gamle bil til at betale sin gæld først
-
Den har sgu en vis charme den bil.