S: 2x BeoCom 6000 & BeoCom 4

  • Hey...


    jeg har sådan en 2 her, af den nye model, med seberat sender, lader og Håndsæt.
    der er en med Væg og en medbord lader...
    de er begge sorte og er ikke mere end 1-2 måneder..


    Plus en BeoCom 4, også sort/mørkegrå


    Jeg vandt dem på mit arbejde for ikke ret længe siden, men har ingen fastnet linje, så har ikke noget at bruge dem til... de koster lige omkring 9500 fra ny af... så kom med nogle Ordenlige bud!


    har alt andet til dem, men bare ikke lige kviteringerne i hånden



    Det jeg kunne være interessert i at bytte med er:
    XboX 360, 2 trådløse remote, plus spil
    Nokia 6300
    Sonyeriksson w880i SORT!!! ikke sølv!
    Flipskærm/dvd til bilen
    +penge til mig

  • Kunne du være intresseret i at bytte den Beocom 4 til følgende Xbox360 spil:


    CrackDown
    Saint Row
    Oblivion
    Kameo
    Dead or alive 4


    alle er i fin stand

    Gigabyte EG41MF-US2H - Silverstone Suge 03
    Xeon 3060 + Silverstone NT-06 lite
    2 x 2 GB corsiar PC2-6400 - GeForce 8800GTS


    Canon 40D + Sigma 18-50mm F/2.8 + Sigma 50-150mm F/2.8

  • Nej tak til spil til xbox, da jeg ikke har en, skal jeg ikke bruge nogle spil ,)


    weah69
    hvis du læser post 1... ka du se jeg ikke gider useriøse bud, som dit der!


    Jeg ville gerne sælge de 2 beocom 6000 samlet, da der er en del folk der gerne vil ha 2... og så beocom 4'eren alene...

  • Det eneste jeg kan se er du skriver de koster 9500 kr fra nye. men uanset hvor jeg søger kan jeg aldrig få prisen derop. Men 500,- pp er nok i underkanten så det var måske en ide hvis du satte et HBO på. :dance:

  • Quote

    Originally posted by weah69
    Det eneste jeg kan se er du skriver de koster 9500 kr fra nye. men uanset hvor jeg søger kan jeg aldrig få prisen derop. Men 500,- pp er nok i underkanten så det var måske en ide hvis du satte et HBO på. :dance:


    en beocom 4 koster 2300-2400... og en helt ny en byder du 500 på... tsk tsk

  • 1999,- på tilbud hos TDC. Og du gir hverken garanti eller en skid mig bekendt da det er noget du har vundet. X( SMID nu det HBO i stedet for alt det vrøvl! Måske sælger du den hurtigt.

  • Quote

    Originally posted by weah69
    1999,- på tilbud hos TDC. Og du gir hverken garanti eller en skid mig bekendt da det er noget du har vundet. X( SMID nu det HBO i stedet for alt det vrøvl! Måske sælger du den hurtigt.


    tror nu ikke jeg gider sælge til dig, du virker ret sur :s
    Jeg gir garenti, jo, jeg kan nok godt skaffe en kvitt på dem, og jeg arbejder selv i TDC.. såå... ingen problemer der


    Ville sige et hbo lyder nok noget nær:
    2xBeoCom 6000 5800,- (ny pris 6600,- som de billigste hos tdc)
    BeoCom 4 1800,- (ny pris ved tdc 2300,-)


    Ellers kom med nogle bud der ikke er skam bud, som weah69 har gjort

  • :dance:Det skal du heller ikke gøre for 1800,- vil jeg aldrig give for noget du har vundet på dit arb. :))
    Jeg tvivler på nogen vil give det her men held og lykke.
    P:S jeg er ikke sur så tør øjnene fister.

  • Quote

    Originally posted by TheOriginalTB
    Priserne er alt for urealistisk høje til at jeg gider være med.


    kan slet ikke se de er urealistiske... :s
    I spare penge på en ny, som i lige så godt kunne ha købt i butikken :s kvitt skal i nok få.. så kan overhovede ikke se hvad der snakkes om...

  • Ikke for at lyde som en slimet tissemand, men jeg giver nu de andre opbakning.


    Du skal langt ned i pris før du får noget solgt..


    De par hundrede kroner folk sparer er jo nærmset til grin.


    Jeg ville da hellere lægge et par hundrede oven i, og så købe noget med kvittering ihvertfald!

  • Helt ærligt piger, tag jer nu sammen og lad være med at fucke mandens salgstråd op!


    Byd, eller hold kæft!?!


    Har i indsigelser så skriv dog ham en PM?

    Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

    Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m


  • som sagt.. så skal jeg nok skrive en kvitt med det samme på dem, og så snakke med baglandet ved tdc, min arbejdsplads og høre hvordan jeg får en org.