ATI X1950 Pro 512 vil ikke køre med 2 skærme.

  • Hejsa folkens...


    Jeg har lige fået et ATI Sapphire X1950 Pro kort ind af døren - og i maskinen.


    Men jeg kan simpelthen ikke få det til at køre med 2 skærme?



    Jeg har 2 22" samsung 226bw skærme - og min sekundærer skærm vil overhovedet ikke tænde efter jeg har fået det nye kort i. Det skal siges at den sekundærer skærm kører anlog lige nu fordi jeg mangler et digital kabel...


    Der skal to strøm stik til, kan det være fordi jeg kører med en for lille PSU?


    Nogen gode ideer?



    Min maskine er en Asus P4P800S-se deluxe?



    Arvad

  • Du kan ikke enable skærmen i Catalyst Control Center? X1950 serien kan godt have lidt bugs med 2 skærme, hvis du har enablet dem begge og genstarter kan det godt være at den starter op med den ene, men det skulle gerne kunne enables via Catalyst Control Center! Hvis det ikke virker, så prøv lige at koble den skærm fra som virker og start op med den anden på, hvis det kun er i windows der ikke er billede, så skyldes det en driver bug. Men er der heller ikke boot, så kunen det være porten på grafikkortet.

    Chieftec DragonMidi 750W Silverstone Gold PSU E6400@3,3GHz 32GB GSKILL 3200MHz (capped 2933), 1TB Evo 960, 2x500GB EVO 850, NEC4551A, Sapphire RVII, Asus Pro Gaming Z170

  • Hmmmm,


    Jeg sad lige og læste på kassen til kortet, der står fra 450Watt psu og op....


    Kan se der sidder en 400Watt strømforsyning i min - hvor der kun var et enkelt ledigt strøm stik - kortet skal have 2 forbindelser fra strøm forsyningen..


    Tror dette kunne være problemet? jeg kan godt sætte maskinen op til 2 skærme i Control center, og det fungere faktisk også (kan køre musen ud af skærmen) men den anden skærm tænder bare ikke - og viser dermed ikke et billede..


    Ville bare gern høre jeres erfaringer, inden jeg smutter ud og henter en ny strøm forsyning.


    Arvad

  • Nå jeg hentede en 600watt PSU hos SHG idag, samt et ekstra DVI kabel og vupti så var jeg kørende....



    Om det var DVI kablet eller PSU'en, ved jeg ikke men det virker...


    Arvad