Indlæg af Ehlers

    Hola


    Gennem længere tid har jeg bøvlet med mit nye grafikkort. Det kan ikke trække cs (1.6) på 100 fps -hvilket det burde kunne.
    Når men så fandt jeg ud af jeg sikkert skulle have en ny PSU så jeg købte en 550 watts. Men ligelidt hjalp det!
    Jeg har skrevet inde på sapphires forum og der fortæller de mig at jeg skal have en bedre PSU - JESUS! de mener jeg skal have en der køre 30amp~12v. Kan det virkelig passe? jeg har ikke andet end et dvd-drev,cpu,hardisk og grafikkort i maskinen.


    Min nuværende PSU: LC Power - LC6550G-V2, Gigant Silent PSU 550Watt.


    Hvis i også mener jeg skal købe en ny, hvilken skal det så være?



    Ps. i der der 3DMark for jeg cs 6600.


    Specs;
    AMD Athlon 3200+
    1024DDR
    x1950pro 512 AGP
    asrock bundkort.

    Hej


    Jeg har problemer med dette kort, i cstrike køre jeg ikke 100 fps som jeg vel burde den falder gerne til 70. Jeg har den nyeste driver har prøvet at formatere har hentet chipset driver, købt ny strømforsyning (550) watt. Mit kort er sat rigtig op skulle jeg mene. Omega driver er prøvet men intet hjælper, er ved at gå amok over dette problem


    Specs:


    Amd 3200+ athlon.
    1 kilo ram pc 3200
    X1950Pro 512MB GDDR3
    550 watt psu.



    Har lavet at link til hvordan det sermud i smartgart;


    http://img521.imageshack.us/img521/7601/mmsaqv0.jpg


    Noget der skal ændres ?



    Håber i kan hjælpe, forhånd tak!

    Hola


    Jeg havde lige formateret min computer og cstrike kørte 100 fps hvilket var super;) og det lå den konstant. Men pludselig begyndte den at falde til 90-80 stykker. Jeg havde ikke ændret på noget. Nu har jeg prøvet at install. både min driver og cstrike men intet hjælper.


    Grafikkort; Sapphire radeon x1959 pro 512gddr3 agp8, har install driver til agp og bundkort og alt det der.

    Hej



    Jeg har lige fået mit nytgrafikkort ;) ATI 1950 pro 512gddr3, og har install. driveren fra cden. MEN når jeg forsøger at lave settings om inde i Catalyst control center kommer fejlen "Windowed Preview Application" har medført er fejl.


    Hvordan kan det løses?



    Problem nr. 2 - Kan ikke få mine powerstrib hotkeys til at virke, har install. det igen efter jeg har fået nyt kort med ligelidt hjælper det.



    Forhånd tak!

    Lige som du skrev satte jeg begge mine ram i og startede op igen, nu ser det ud til at virke. Men alt var taget fra da jeg begyndte at tage dele ud, det kan ikke have været det. Men takker for svaret med tror det virker igen nu :)

    Hola!


    Jeg har et lille problem, jeg har lige skilt min computer og samlet den igen. Nu er problemet, jeg kan kun køre med 512 ram, så snart jeg sætter de andre 512 i genstarter den. Har prøvet med forskellige ram så det er ikke dem der er ødelagt, har også byttet om på de 2.


    Nogen der ved hvad problemet kan skyldes og gerne hvordan det kan løses?