jeres værste stunt med jeres hw

• Bortset fra brændt lydudgang på et gammelt S370 MB, har jeg heldigvis kun været tæt på.

Købte et kabinet med indbygget temp-målere. Den ene ville jeg selfølgelig montere på mit R9800 Pro, men da jeg, dengang, ikke havde mod på at pille køleren af mit gfx, blev propen skubbet ned i profilen. -problemet var bare at jeg havde sat den, så ledningen blev vilket ind i blæseren.
    Jeg kikker ned på displayet og der stod ~90* ...idle :$
    ...for satan jeg fik hurtigt flået stikket ud af stikkontakten, hvilket resulteret en ødelagt win-install. (jeg havde self IKKE taget backup af mine data) :oops: ...men stadig billigt sluppet.

Light travels faster than sound. This is why some people appear bright until you hear them speak.

Rettet 2 gange, sidst af Ciric ().

• Kan fortælle at man skal ikke prøve at tage stik ud af cdrom drev, imens der er gang i pcén. Skulle lige teste om det kunne lade sig gøre. Puuuhhh det lugtede.

Har også brændt et 9700 pro af. havde tidligere skiftet køler derpå, og ville så skifte tilbage til original køler. Self sad den originale kølerpasta ikke på, så kom et tyndt lag dyrtindkøbt kølerpasta på. Det viste sig bare at originalpastaen havde en ganske anden tykkelse end det fine tynde lag jeg smurte på. ihvert fald var der absolut ingen kontakt imellem køler og GPU. Den blev hurtigt meget varm, hvorefter den blev kold for altid

• Det bedste jeg har præsteret var at stikke ild i en 160 GB SATA disk. Endnu til den dag idag har jeg ikke kunne finde ud af hvordan. Stikkene sad som de skulle og der var ingen kontakt med kabinettet ud over skruehullerne.
    Det ene øjeblik var der kun røg. Det næste øjeblik stod der flammer ud under harddiskken.
    Bundkortet døde forresten i samme stund - no wonder why...

Ellers er der kun småting som døde grafikkort som aldrig nogen sinde har brudt sig om mig.
    Et med en synlig brændt AGP-port
    Og et med defekte RAM.
    Begge blev refunderet...

Originally posted by Dare_Devil
    .. skulle pille køleren (RAM-køleblokkene) af et 6800GT (under 1 uge gammelt) med det resultat at kølerne - og rammene kom af..
    - så havde jeg et 6800GT med 0 MB GDDR3 RAM

Minder mig om et billede jeg har liggende på computeren :P
    "Good bye Leadtek 6800GT" (Vedhæftet)

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet 2 gange, sidst af Slammand ().

• Uha har lavet en del ting. Arbejder dagligt med pc'er så der kan ske mange ting. MEn det væreste var nok, en pc der ikke virkede som den skulle og så skulle jeg lige ha den over fra testbænken og over på mit bord.

Jeg havde gået mange gange den samme rute den dag og jeg kunne tydligt huske at der lå en papkasse på gulvet. Men jeg var godt nok træt af den pc så jeg skulle bare over og ha den ned fra tæstbænken. Da jeg så endelig får den ned og begynder at gå over til mit bord glemmer jeg alt om papkassen. Og Vupti snupler jeg over den kasse med et kæmpe Raidmax kabinet, jeg forsøger at redde lortet men det var simpelhen ikke muligt. Der lå jeg så på gulvet med kabi foran mig i 1000 småstykker og de andre medarbejder stod bare og grinte ad mig :crazyeyes:

Three swiss witch-bitches, which wished to be switched swiss witch-bitches, wish to watch swiss Swatch watch switches. Which swiss witch-bitch which wishes to be a switched swiss witch-bitch, wishes to watch which swiss Swatch watch switch?"

Originally posted by Slammand

Minder mig om et billede jeg har liggende på computeren :P
    "Good bye Leadtek 6800GT" (Vedhæftet)

Argh, det ligner mit! :))

... tænk, at nogen har været lidt så dumme som mig? - for mit var ikke et leadtek :$

[ - EOS 400D - ] - [ - HP EliteBook - ] - [ - iPhone 5 - ] - [ - Thinkpad X430s - ]

[ - AMD PII 545 - 4 GB RAM - M4A78-EM - 10TB - ][/size]

• arghh hvorfor stopper vi så tidligt. vi er jo kun begyndt

ja så har i heldigvis ikke hørt hvor uheldig jeg var med en af mine 10 pdaer

jo det var hvor jeg på lejrskole med min gamle skole hvor vi sov i køjesenge hvor jeg sov øverst. hvor min pda tilfældigvis lå. så jeg skulle da op i min køje hvor jeg kom til at sætte mit mnæ oven på skærmen på min dejlige gamle acer n30 hvor jeg kunne høre lyden af noget der blev knust. hvilket der jo var min dejlige acer n30 der havde fået knust skærmen :oops: så jeg havde jo self ingen pda resten af ugen. hvilket der jo var pænt nedern

• De eneste 3 ting jeg har ødelagt er:

Et sæt PC6400 Corsair RAM da jeg skulle installere en Thermalright HR07 på dem, var ikke helt forsigtigt nok, og en hobby kniv + vold er ikke en god idé. Satte de gamle heatsinks på igen, og sendte dem til RMA, fik nogle nye en uge senere :D

Den anden fejl var også med en Thermalright køler, nemlig HR05 skulle lige prøve dem på mit P5N32- E SLI. En nat vågnede ved jeg ved en meget mærke lyd et "boing" efterfulgt af et "skramle skramle" tænke ikke mere over det. Næste da da jeg starter min pc op virker den bare ikke, sært tænker jeg og prøver at genstarte et par gange. Tager mig endelig sammen og piller siden af, der ser jeg så at mit NB køler hænger og dingler - det var det bundkort.

Sidst men ikke mindst har jeg ødelagt et Lian li v1200 B plus i et forsøg på at modde det - tsk tsk, det var en dyr oplevelse.

Mvh Stubkier

• tror det er den "klassiske" - sætter mobo (amd3000+) i kabinettet
    skruer fast - BANG - da jeg tænder for strømmen

(manglede afstandsstykke = mobo + cpu + psu stod af)

PC: Defini Mini, Asus GENE VIII Maximus, 6700 K , Noctura 12S, 2 x 8 gb Vengance 3000 MHz

Samsung pro 850, GTX 970 KFA 2 , 750 W psu EVGA G2

Server/TV PC:Silverstone Sugo SG05 Black,Intel H57 M-ITX mobo 2x2 gb ram
    slimdvd, 80 SSD+ 1500 gb lager

• Hvis vi kan smide telefoner etc. ind så har jeg faktisk også prøvet noget rimlig tumpet...

Mine venner gik hen til kanten på en mur af en slags for at skyde genvej det satte sig alle ned på kanten og nærmest faldt ned, jeg tænkt der kan sku ikke være så langt... så jeg går bare hen og hopper ud over småkage så lå jeg oven på min 6610 som nu havde fået en pæn revne i displayet... :D

• Det lykkedes mig engang at brænde en thermaltake fan controller af, da jeg satte den til.. Havde kørt et par ledninger lidt forkert, og det fik den til at brænde af..

Sgu surt, 500kr lige ud af vinduet..

(\__/)
    (O.o )
    (#|#) This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination!

• Tror det var da jeg sammen med brian skulle give ram 3.3+v mod på et gammelt Gigabyte A64 board. Men vi havde misforstået det screenshot der var givet på Xs.org-- Hvilket resuterede i at vi fik givet CPU'en 12v ... = 2 brændte A64 FX55 .. For man skal da lige se om det er CPUen der er futtet af, så vi smider da også den anden i... :S

shhhhh :idea:

• Har lavet en ret stor bummert med en strømforsyning engang.. :P

Skulle sleve kablerne på PSU'en så skiller dem alle ad.. Og samler det hele igen da sleevet er kommet på .. Og starter .. Var så bare kommet til at bytte om på den røde og gule ledning på nogle af 12v stikkene.. :)) Så da jeg tændte gik den ud .. what tænkte jeg.. og tændte igen, dum som jeg var.. Og først.. Røg fra grafikkort ! NOOOO ! Røg fra mit nye DVD drev! SHIT! Og til sidst men ikke mindst .... ! Røg, flammer og gnister fra den 3 måneder gamle harddisk ! NONONO !

Var også ude for at min grafikkort en dag stod af .. Hvor der kom lidt røg fra nogle komponenter og ingen billede på skærmen.. Men hva faen tænkte jeg og begyndte at lodde lidt på kortet hvor der kom røg fra og pang så virkede det igen... ! :boxed:

Core i7 920 @ 4.2 GHz
    Corsair XMS3 3x 2GB DDR3-1600 Ram
    2x GeForce GTX295
    EVGA X58 Classified 3x SLI
    2x VelociRaptor 150 GB @ RAID 0
    Corsair HX1000 PSU
    Corsair 800D Kabinet

Oprindeligt indlæg af FonZi
    Har lavet en ret stor bummert med en strømforsyning engang.. :P

Skulle sleve kablerne på PSU'en så skiller dem alle ad.. Og samler det hele igen da sleevet er kommet på .. Og starter .. Var så bare kommet til at bytte om på den røde og gule ledning på nogle af 12v stikkene.. :)) Så da jeg tændte gik den ud .. what tænkte jeg.. og tændte igen, dum som jeg var.. Og først.. Røg fra grafikkort ! NOOOO ! Røg fra mit nye DVD drev! SHIT! Og til sidst men ikke mindst .... ! Røg, flammer og gnister fra den 3 måneder gamle harddisk ! NONONO !

Var også ude for at min grafikkort en dag stod af .. Hvor der kom lidt røg fra nogle komponenter og ingen billede på skærmen.. Men hva faen tænkte jeg og begyndte at lodde lidt på kortet hvor der kom røg fra og pang så virkede det igen... ! :boxed:

Har lavet en alla' den, det var bare Y-stikket til fire harddiske der lige skulle sleves.

[Workstation]Intel i7-2600K
    Asus Maximus IV Extreme-Z
    Corsair 1600 MHz Vengeance 4x4 GB
    Gainward 780 GTX Phantom-> BenQ 24" XL2410T 120Hz & BenQ 27" M2700HD
    Samsung 850 Evo 256GB (System)

Samsung 850 Evo 512GB (Games)
    4x4TB (Storage)
    Roccak Kave XTD 5.1 Digital | Roccat Kone XTD | Logitech G15
    Corsair 800D | Corsair HW850

• hmm...

Geforce 6600GT: næsten splinternyt, men ville have køleren af og andet kølepasta på... på grund af de SKIDE IRRITERRENDE plasticting, som alle holder kølere fast med, endte det med at der blev ridset et par printbaner op... blev nødt til at køre med et gammelt matrox pci gfx kort i en uges tid, indtil jeg havde fået et nyt gfx (blev så til det Radeon X800GTO jeg har kørt med indtil for nylig.)

2 AT bundkort: Fra nogle gamle maskiner jeg havde fået... vidste dengang intet om den klassiske "sort mod sort" regel...

40 GB WD harddisk: gik en dag død med at den ik kunne findes i BIOS. Tog den ud og lod den ligge... et halvt år efter ville jeg se om den virkede, og UNDERLIGT nok var den genopstået fra de døde... den kører stadig fint.

2 Pentium 1 CPUer: i forvejen brændt af... fik en med en hammer, bare for sjov

en kasse fuld af ældgammelt hardware: havde stået udenfor i et par år inden det kom til genbrug... noget af det virkede faktisk stadig.

en Pentium III til slot 1: skulle monteres i porten... KNÆK

et netkort: skulle i PCI porten... igen KNÆK... har ingen ide om hvordan det kunne knække på den måde... for det var ikke det stykke der skulle ned i porten der knækkede... I stedet var det på den lodrette led... det samme gjaldt PIII'eren

et af de klassiske IBM tastaturer er fylder en bondegård: noget af et stunt... kom til at vælte en nyåbnet 1½ liters cola ned i det... virker utroligt nok stadig 8o

kommer nok i tanke om mere :P

CPU: Pentium III 500 MHz
    RAM: 256 MB PC133 SD RAM
    Bundkort: HP bundkort
    GPU: Matrox MGA G200