Tøjbutikker i Århus?

• Er der nogle som bor i eller blot er velkendt med Århus, som kan fortælle mig om de gode tøjbutikker inden jeg skal derover tirsdag? Jeg har været der et par gange før, men synes ikke helt jeg spotter nogle nye butikker. Har dog også primært gået omkring centrum, så tænkte på, om der måske lå nogle butikker i sidestræderne jeg kan have overset.

Det skal være med udvalg i stil med Axel eller Kaufmann. Jeg er ikke så meget til det der farverige halløj som eksempelvis ei'kon, Butler og hvad der ellers er af den slags butikker.

På forhånd tak. :crazyeyes:

• Junk de Luxe - Studsgade 2 .
    Diesel - Guldsmedgade 22 .
    Samsøe & Samsøe - der er både i Bruuns Galleri og Klostergade 15 .
    Sand - Immervad 2-8 .
    Mulberry - Vestergade 7 .

Det var nogen af dem jeg kunne ..
    Så er der selvfølgelig også Magasin, Salling Og Bruuns .. :rolleyes:

• Jeg vil forslå, at du tager et kig i SOHO, en super fremragende butik med rigtig fedt tøj.. Den er ejet af 2 ældre damer som er super flinke :D

Den ligger i en sidegade fra Hotel Royal. Når du står foran indgangen, så tag gaden til højre hen af siden af Royal, så ligger butikken på højre hånd :)

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

• Loftet på strøget

Intel i5-4690K @ 4,7ghz
    Coolmaster EVO212
    ASUS Z97-A
    Crucial Ballistix Sport 2x4GB
    Crucial MX100 240GB SSD
    Gigabyte 970 G1 4GB
    Fractal Design Arc Midi R2

Originally posted by Brition
    Tak for forslagene, det er dog ikke lige så meget mig de der butikker. :D

Er der nogle som ved om Magasin har det samme udvalg som i København?

Jeg mener de har lidt mere i Kbh, men de følger nu godt med hos den i Århus. ;)

Har du været inde og kigge i Bruuns Galleri (bycenter)? Det ligger i forlængelse af stationsbygningen.

• BUTLER den klart fedeste butik med det fedeste tøj i aarhus :) det ligger lige rundt om hovedpladsen :D kan sgu ikke huske hvad gaden hedder... men fede sælgere og det hele, klimaet derinde er også fedt..!

• Magasin Immervad 2-8

De har super mange fede ting, ret dyre dog men der er jo også udsalg i øjeblikket!

Butler Store Tov 7

temmelig poppet med The Voice kørende på fuld knald, men de har nogle fede ting. Husk dog også en masse penge hvis du vælger at gå derind, mærkevarer er bestemt ikke billige! De har forresten andet end farvestrålende ting som du nævner.

• mærkevarer er overvuderet