SilverStone Temjin TJ07 Silver kabinet med vindue

• SilverStone Temjin TJ07 Silver kabinet med vindue
    SilverStone Technology blev grundlagt i Taiwan tilbage i maj 2003. Deres kabinet var Lascala LC01 der er et HTPC kabinet, og allerede senere det år så det første Temjin TJ01 kabinet dagens lys. Siden da har SilverStone været kendt for deres design kabinetter i høj kvalitet. Det kabinet vi skal se nærmere på her, er deres Temjin TJ07 i en silver version med vindue i siden. Kabinettet findes også i en sort version, og igen er der også en version uden plexiglas vindue i siden.

Læs testen af SilverStone Temjin TJ07

[Blocked Image: http://www.tweak.dk/uploads/test1202a.jpg] [Blocked Image: http://www.tweak.dk/uploads/test1202b.jpg] [Blocked Image: http://www.tweak.dk/uploads/test1202c.jpg]

• Ihh hvorfor skal det koste så meget :( Ser bare så lækkert ud.

Apple Macbook Pro 13" | Intel Core 2 Duo 2.4Ghz | Nvidia GeForce 320M | 4GB RAM | 250GB SATA @ 5400 rpm | AVI ADM 9,1 | 1 TB Ekstern | Logitech MX518 | Steelpad S&S

• Jeg havde valget mellem TJ07 eller 09 og 09 så mere lækkert ud, men ingen tvivl om at 07 er et nizzel kabi.. :D

Derudover så syntes jeg da ikke 2k er meget for et kabi. tænk på en lille CPU der udgår og er ingen ting efter 1 år eller lignende hvis man passer på kabinettet, har man det meget længere...

• Er glad for at jeg kom af med det alu-lort! X(

Det kan ikke bruges til noget som helst fornuftigt.. Og så mangler der tilmed en 3,5" adapter..!

Det er altså meget rart at have et floppy drev i fronten, hvis man skal flashe GFX bios eller indlæse RAID drivers til XP.. Smart silverstone, meget smart. :crazyeyes:

Originally posted by Rasmus_yamaha
    mener du sådan en lille plade til at sætte ind et sted for det har silverstone også tænkt på for sådan en er lavet

Sikkert til at købe som ekstra udstyr ja..

Men til et kabinet til over 2.000 danske kroner, burde sådan en lille adapter altså ikke være for meget at forlange! X(

Originally posted by Spyro

Sikkert til at købe som ekstra udstyr ja..

Men til et kabinet til over 2.000 danske kroner, burde sådan en lille adapter altså ikke være for meget at forlange! X(

Well, korrekt at det er lidt plat at de - i så dyrt et kabinet ikke lige ofre de 2,75,- de koster dem at smide sådan en adapter med..

Men på den anden side.. Hvor tit Flasher man eller indlæser SATA drivers? Man kan jo lige lukke siden op, og så tilslutte dimserne, og så pille det fra igen.. Jeg ser det ikke som et problem, men det er klart lidt for tørt fra Silverstone's side..

• Lige en kommentar til billederne. Jeg synes at det er ret skidt at der ikke er ET billede af hele fronten. Det er lykkeds med siderne, toppen og bagsiden, men ikke den side som man med 100% sikkerhed ser allermest på - uanset hvad.

Ikke specielt imponerende, det burde ikke ske. ;)

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
    nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
    Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
    Dell 2007FP || Vandkølet
    DD || HW Labs || Laing

Rettet en gang, sidst af Slammand ().

Originally posted by Bonghat
    Well, korrekt at det er lidt plat at de - i så dyrt et kabinet ikke lige ofre de 2,75,- de koster dem at smide sådan en adapter med..

Men på den anden side.. Hvor tit Flasher man eller indlæser SATA drivers? Man kan jo lige lukke siden op, og så tilslutte dimserne, og så pille det fra igen.. Jeg ser det ikke som et problem, men det er klart lidt for tørt fra Silverstone's side..

Præcis.

Ja det er så rigtig nok.. Men jeg havde en periode hvor jeg ændrede på grafikkort bios.. Så der skulle jeg hele tiden have fat i mit USB floppy drev.. Og jeg har altså et godt fyldt skrivebord, så gider ikke have det liggende i længere tid.. Det bliver også for irriterende at skulle ned og rode på gulvet, hver gang man skal sætte sit floppy til eller pille det ud, imo!