SHG.DK var før i tiden kendt for god service og hurtig levering - den tid er over!
Lørdag d. 7 juli bestiller jeg to ting fra SHG.dk - en cpu køler på ca 800 gr og en anden lille casekøler. Begge to ting der var på lager hos shg.dk da jeg bestilte det.
Mandag d. 9 tjekker jeg min mail for et trackandtrace nummer så jeg kan se hvornår jeg får min pakke.
Tirsdag d. 10 opdager jeg at der på shg.dk hjemmeside pludselig er en box hvori der står: "På grund af indkøring af nyt lagersystem, vil der kunne forekomme ekstraordinære lange ventetider i butikken og vi anbefaler derfor du får dine varer sendt. "
Det betyder i bund og grund: "Vi skulle installere nyt lagersystem, men så fuckede vi det op - os computer eksperter"
Ikke noget der står noget om på f.eks. edbpriser.dk når man ser på deres levering. Det hedder stadig 1-2 dage på de varer de har på lager.
Torsdag d. 12 ringer jeg til shg.dk's support for at hører om de har tænkt sig at levere min varer på et eller andet tidspunkt. Her får jeg fortalt at min vare er pakket og bare venter på at blive sent, så jeg burde have den inden for de næste to dage.
Tirsdag d. 17 (idag) ringer jeg igen til shg.dk's support for at høre hvad fanden der foregår for deres "super dag-til-dag" levering.
Her får jeg efter at have ventet i over 20 min, en eller anden nar i røret der bl.a. siger hvis jeg er så utilfreds med leveringen så kan jeg da bare afbestille varen til de par hundrede. Det betyder sådan set bare, du er en nar fordi du brokker dig over en levering på små 400 kr.
Ja rend mig i røven mand jeg har da bestilt for flere tusind kroner hos dem igennem tiden. Og jeg HAVDE da også tænkt mig at fortsætte med det.
Men fandme ikke nu når SHG.DK betyder levering på +10 dage, dårlig og langsom service og ukorrekte leveringstider. HMF!