ADVARSEL, SHG.DK's leveringstid er på over 10 dage på alle varer!

• SHG.DK var før i tiden kendt for god service og hurtig levering - den tid er over!

Lørdag d. 7 juli bestiller jeg to ting fra SHG.dk - en cpu køler på ca 800 gr og en anden lille casekøler. Begge to ting der var på lager hos shg.dk da jeg bestilte det.

Mandag d. 9 tjekker jeg min mail for et trackandtrace nummer så jeg kan se hvornår jeg får min pakke.

Tirsdag d. 10 opdager jeg at der på shg.dk hjemmeside pludselig er en box hvori der står: "På grund af indkøring af nyt lagersystem, vil der kunne forekomme ekstraordinære lange ventetider i butikken og vi anbefaler derfor du får dine varer sendt. "
    Det betyder i bund og grund: "Vi skulle installere nyt lagersystem, men så fuckede vi det op - os computer eksperter"
    Ikke noget der står noget om på f.eks. edbpriser.dk når man ser på deres levering. Det hedder stadig 1-2 dage på de varer de har på lager.

Torsdag d. 12 ringer jeg til shg.dk's support for at hører om de har tænkt sig at levere min varer på et eller andet tidspunkt. Her får jeg fortalt at min vare er pakket og bare venter på at blive sent, så jeg burde have den inden for de næste to dage.

Tirsdag d. 17 (idag) ringer jeg igen til shg.dk's support for at høre hvad fanden der foregår for deres "super dag-til-dag" levering.
    Her får jeg efter at have ventet i over 20 min, en eller anden nar i røret der bl.a. siger hvis jeg er så utilfreds med leveringen så kan jeg da bare afbestille varen til de par hundrede. Det betyder sådan set bare, du er en nar fordi du brokker dig over en levering på små 400 kr.

Ja rend mig i røven mand jeg har da bestilt for flere tusind kroner hos dem igennem tiden. Og jeg HAVDE da også tænkt mig at fortsætte med det.

Men fandme ikke nu når SHG.DK betyder levering på +10 dage, dårlig og langsom service og ukorrekte leveringstider. HMF! :pokey:

• Håber du fik luftet dine frustrationer..... hvorfor handler du hos SHG ? fordi de har kanon service, priser, levering, ombytning osv. ??? og én gang går det galt og ovenikøbet mens de er ved at køre et nyt logistiksystem ind.....hold kæft hvor lyder du som en forkælet møgunge som altid har fået hvad du peger på...... giv dem sgu da en chance - de gør det jo helt sikkert for at optimere deres forretning så de kan følge med udviklingen og du fremover kan få dit hardware til billige penge......

• Der vil altid være svipsere hos et hvert firma, især med den størrelsesorden SHG har. Bestilte selv noget fra SHG og fik også at vide at de skulle køre noget ny lager halløj ind.

Selvfølgelig er det ikke tilfredsstillende med den behandling telefonsælgeren har givet dig. Men stik nu lige en finger i jorden og tænk på alle de gange SHG har leveret til UG med kryds og slange.

Desunde skal nok lige passe på med den overskrift, for hvordan i alverden kan du vide at ALLE deres varer ikke bliver leveret til tiden, og at det ikke bare er en svipser fra deres side??

Det jeg nok i bund og grund prøver at sige med de pæne ord: Tudefjæs... ;)

• Må gi Ghe2 ret her, du har ingen ret til at svine shg.dk til på så aggresiv en måde bare fordi vinden ikke går i din retning X(

Medarbejderne hos shg er sku også mennesker, ikke robotter som du måske har forestillet dig, så når et nyt system skal implementeres vil der forekomme problemer. Vil vædde med at du ikke kunne sætte sådan et lager system op, så lad være og disse folk når du ikke ved hvad de skal igennem!

B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

• Come on!
    At vente 10 sølle dage i denne ferie tid kan du på ingenmåde klage over :ph34r:

• må gi ham ret... selv uden for ferein, så har de fået en del langsom service... jeg bestilte 4gb ram ved dem for et par måneder siden, dagen efter, inden jeg havde fået en bekraftelse mail fra dem, så mailede jeg dem og sagde jeg kun skulle bruge 2gb, så de måtte godt beholde den ene... men 1 uge efter, kom ram'ene så... uden nogle form form mail eller noget fra dem, og der var begge ram i... de havde voer 20 af dem på lager, så det var ikke fordi de skulle hjem...

deres service er ikke hvad det har været...

• Jeg synes du skal bruge al den energi på noget mere fornuftigt end at brokke dig over små menneskelige fejl hos firmaer der generelt gør et godt stykke arbejde. :rolleyes:

Hvis man kun vil handle hos firmaer som aldrig begår fejl skal man lede længe, for jeg har i hvert fald aldrig set nogen.

Originally posted by Angelus
    må gi ham ret... selv uden for ferein, så har de fået en del langsom service... jeg bestilte 4gb ram ved dem for et par måneder siden, dagen efter, inden jeg havde fået en bekraftelse mail fra dem, så mailede jeg dem og sagde jeg kun skulle bruge 2gb, så de måtte godt beholde den ene... men 1 uge efter, kom ram'ene så... uden nogle form form mail eller noget fra dem, og der var begge ram i... de havde voer 20 af dem på lager, så det var ikke fordi de skulle hjem...

deres service er ikke hvad det har været...

Du kunne jo følge din bestilling på deres hjemmeside, så du kunne jo selv have taget affære inden uheldet var ude. ;)

• det har intet med det af gøre...det har med at gøre, at de ikke følger op på deres egne fejl, eller deres order som de gjorde før hen... har en ven der sendte hans pc ind til rep. de sage, højst 2 uger... som max. der er nu gået 5uger, de har ikke svaret på opringninger eller mails, og har ikke selv kunne forstå hvorfor det tog den tid... de er ikke hvad de har været

Originally posted by Slacker
    Jeg synes det er klamt at vente 20 min i telefonen og de så bare fortæller en at de er pisse ligeglade med en.

ved os (tdc) venter du Kun 20 min hvis du er heldig hehe... ellers 40-60min hehe

og ja.. det er Så latterligt!

Originally posted by Slacker
    Jeg synes det er klamt at vente 20 min i telefonen og de så bare fortæller en at de er pisse ligeglade med en.

Jo men hvis man har hørt på brok hele dagen fra sure kunder, kan ens lunte godt være lidt kort engang imellem.... ikke at det giver ham ret til at svine en kunde til, men det er jo kun et menneske der sidder i den anden ende og man kan ikke være lalleglad hver eneste dag.

Jeg sidder selv i en RMA / Support afdeling hos en distributør....hvor SHG handler bl.a. og hører osse en masse brok fra nogle kunder som helt sikkert tror de er de vigtigste i verden....og det er små fisk i vores system..... tit starter de en samtale med en verbal skideballe.....hvilken reaktion tror i sådan en kunde får ????

Hvad med jer....hvis i mødte en gammel idiot som stod og råbte af jer.....kaldte jer en masse lort.... villle i hjælpe ham hvis der var en eller anden der stod og tæskede løs på ham fordi han ikke villle finde sig i det.....nope vel ?? man må lige huske at tale til andre som man selv vil tales til.

ved os (tdc) venter du Kun 20 min hvis du er heldig hehe... ellers 40-60min hehe

og ja.. det er Så latterligt!

Hvor sidder du i for en afdeling? Jeg troede du var hos Peugeot...

• hvis du arbejder i tdc, som jeg gør, i butikken, så kommer der næsten kun sure kunder ind hehe... men ud af 10 går der msåke 1-2 sure ud igen når jeg har haft fat i dem... hele dagen igennem, hele ugen... ja jeg gider ikke høre på det, men jeg bliver ikke sur og gør som mange gør i telefonen, som det også lyder til dug gør.. bare er ligeglad istedet for at hjælpe, som du får penge for... derfor di fik jobbet, for at hjælpe... så hvis de starter med at gi dig en skideballe, så bare vær ligeglad med det, for de gir den ikke til dig, men Firmaet...

Originally posted by Mikkel

Hvor sidder du i for en afdeling? Jeg troede du var hos Peugeot...

nej nej, peugeot var et lorte job... jeg var bare deres lille arbejdes dreng, de var sq ligeglad med en, jeg sad bare min min flade hele dagen og ikke gjorde en skid af det de lovet mig.. så jeg sagde op og gik over som butiks ansat i TDC

hvis du arbejder i tdc, som jeg gør, i butikken, så kommer der næsten kun sure kunder ind hehe... men ud af 10 går der msåke 1-2 sure ud igen når jeg har haft fat i dem... hele dagen igennem, hele ugen... ja jeg gider ikke høre på det, men jeg bliver ikke sur og gør som mange gør i telefonen, som det også lyder til dug gør.. bare er ligeglad istedet for at hjælpe, som du får penge for... derfor di fik jobbet, for at hjælpe... så hvis de starter med at gi dig en skideballe, så bare vær ligeglad med det, for de gir den ikke til dig, men Firmaet...

Vi er meget enige :D bortset fra jeg ikke bliver sur, men nærmest ligeglad og jeg vil da ikke lave en masse ekstra arbejde for at gøre denne kunde tilfreds når han har den indgang til tingene....

Og jeg tager det da heller ikke personligt længere.....men første gang man oplever det, får man da et totalt chok og går fuldstændigt i forsvar...pulsen stiger og adrenalinen flyder rundt i blodet..... det sker for alle og der går da et godt stykke tid før man kan stå helt roligt og smile, mens en eller anden sur stodder står og råber af dig.

• Vi har haft en del at se til med det nye system. og derfor har der jo været nogen problemer som der jo altid kommer med noget nyt. Jeg var selv ude og hjælpe på lageret i dag, selvom jeg normalt er et andet sted. Men der går ikke langt tid så er vi tilbage igen.

Jeg jeg ved godt at jeg ikke burde sige at jeg arbejder der, for at jeg sikkert bare bliver flamet osv pga det. Men hader sku sådan nogen folk som ham der oprettede den her tråd.