ADVARSEL, SHG.DK's leveringstid er på over 10 dage på alle varer!

Længere levering end forventet kan ske, men at de siger sådan en gang pis der, det er sgu ringe. Du skulle have bedt om hans navn, og så sagt at du gerne ville snakke med hans overordnede. Kunne være det havde sat lidt skub i ham.

viper --> SHG's nye lagersystem er 100% automatisk. De taster bare ind hvad de skal bruge af vare, og så henter en robot det. Så vidt jeg husker ihvertfald ;) Det er snart en ting der er brugt mange steder.
    Så faktisk burde de bliver hurtigere..

True true.. men vi har stadig problemer med det.. Hvad ved jeg ikke, men vi har haft mange problemer med systemet lige pt. Vi har pisse travlt, og prøver at nå alt vi kan.. Vi pakker som sindsyge, og plukker endnu hurtigere.. men ja, et nyt system kan fucke det hele op mildest talt..
    Arbejder der også, hvis der er nogen der skulle være i tvivl.

Når en kvinde bliver videnskabsmand, er det oftest et tegn på,
    at der er noget galt med hendes kønsdele.

-Friedrich Nietzsche-

Rettet en gang, sidst af AbeTis ().

• hehe...

Giver de fleste ret i denne tråd - rolig nu! 8o

Skiftede netop fra Midtdata til SHG for, at få en bedre kundeservice og levering, men vi har vel alle en meningen om de forskellige virksomheder.

Og man har mulighed for, at give sin vurdering af de forskellige forhandlere her på siden, at oprette en tråd og give den sviner og endda på flere fora, så har man da for lidt, at lave efter min mening!

Kunne nok forstå det hvis de havde snydt en for penge eller lavet noget på kanten med loven, men det der er vist noget flueknepperi... :D

Tror ikke man kan indføre sådanne system 100 % problem frit, så forsinkelser må være acceptabelt. Har faktisk ikke set om de har sendt en mail ud med en notits om de skulle indføre det nye system...
    Og så kunne det jo også være PostDK der har lavet fejl i leveringen, er da set før...

Så slå kold vand i blodet og nyd den "gode" danske sommer... :)

• en ting vil aldrig ændres med internet handel.

nogle vil få en super service og rose firmaet til skyerne, hvor andre er uheldige og føler de bliver røvrendt.

jeg har aldrig haft noget imod shg hvor jeg har ikke haft andet en problemer med midt data, og jeg er sikker på at der nogen der har det lige modsat

Originally posted by Boris

Det er da fair nok at de tilbyder ham at lade handlen gå tilbage, når nu han er utilfreds.....Kan ærlig talt slet ikke se problemet.

Det er fint at de informerer på hjemmesiden - det er helt i orden. Men lidt skidt at de siger den er klar til at blive sendt, og at der så går yderligere 5 dage inden han må ringe og høre hvad der sker.

Men generalt plejer SHG at have styr på det de laver - jeg har ihvertfald ikke haft de store problemer endnu.