Hej. Om zepto.dk
Jeg sendte min bærbar ind til Zepto for 7 uger siden. Efter de 3 første uger ringede jeg ik for at høre hvordan det gik med den. De fortæller at de ville kigge på den i næste uge, da de ikke kunne finde den rigtige fejl. De ringer så til min fars firma som ikke har noget med sagen at gøre, jeg tjekker så inde på deres hjemmeside for at se om de har opdateret deres rma-gøjl. Så jeg ringer til dem dagen efter for at høre dem hvad de har fundet ud af. De siger så at jeg nok ville få en ny bærbar da delene ikke er så lette at få fat i til min model, fair nok tænker jeg så. Dagene går og høre ikke en SKID fra dem. Ringer så til dem omkring en uge senere for at høre hvordan og hvorledes, de fortæller så at de har bestilt et bundkort til min bærbar, da det åbenbart var det som er brændt af.
Efter jeg snakkede med dem sidst er der ikke sket en skid i sagen. Hver gang jeg ringer til dem siger de at de har bestilt bundkortet men det kan ikke komme ud af tolden i kina, så tænker jeg bare ja det er fandme den dårligste undskyldning jeg nogensinde har hørt.
Det er så min lille historie om Zepto.dk's dejlige service.
/Piter