Apocalypto

• nogen der har set den ??

jeg så den igår med min far og woohh en fed film !!

alt forgår på indiansk og syntes den er meget rørende og virkelig barsk med spædbørn der bliver revet op i benene og man ser virkelig hvordan de forskellige bliver myrdet brutalt. virkelig en film der er værd og se IMO

her kan i se trailer http://www.youtube.com/watch?v=8eE1hxj1yzU

• Efter hånden nogen tid siden den gik i biffen, men ja, en yderst seværdig film Mel Gibson har lavet sig der. Og det er ikke indiansk de snakker, men Mayasprog :D

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Dell UltraSharp U2410 | Windows 7 Home Premium 64 | 80GB x25-m

• Var inde at se den i biffen i sin tid.

En anderledes film end, hvad jeg normalt ser.

Tror dog ikke, at den bliver en del af min dvd-samling. Ikke fordi filmen er dårlig i den forstand.

Originally posted by Macimuz
    Var inde at se den i biffen i sin tid.

En anderledes film end, hvad jeg normalt ser.

Tror dog ikke, at den bliver en del af min dvd-samling. Ikke fordi filmen er dårlig i den forstand.

kan godt lide den er som den er sad helt klisteret til skærmen ( nok mest fordi jeg ikke kan se en skid og man skal læse undertekster hele filmen igennem )
    syntes bare der er sådan noge virkelig fede scener i hvor man virkelig ser hvordan folk bliver myrdet..!!

Originally posted by nonsens

kan godt lide den er som den er sad helt klisteret til skærmen ( nok mest fordi jeg ikke kan se en skid og man skal læse undertekster hele filmen igennem )
    syntes bare der er sådan noge virkelig fede scener i hvor man virkelig ser hvordan folk bliver myrdet..!!

Ja, man er virkelig nødt til at følge underteksterne, hver et ord ellers er man lost.

Det kan både være godt og skidt i min verden, da jeg egentlig hader undertekster :crazyeyes:

Men altså jo, filmens stærke side er den følelse af realitet og nærhed. Ja, eller hvordan man nu skal udtrykke det.

• syntes nu du udtrykker det meget fint ;)

hader også undertekster..!! X(

mig og min far er gået total i film hygge i aften står den på blood diamond

• Ser aldrig film med undertekster, men lige med Apocalypto var det altså nødvendigt. :razz:

Blood Diamond er nu også en ganske fin film, blev faktisk overrasket over den. Er ikke specielt vild med ham Leonardo (flødebollen), men filmen overraskede mig faktisk.

Ser aldrig film med undertekster, men lige med Apocalypto var det altså nødvendigt. :razz:

Blood Diamond er nu også en ganske fin film, blev faktisk overrasket over den. Er ikke specielt vild med ham Leonardo (flødebollen), men filmen overraskede mig faktisk.

Han spiller ikke bare godt i Blood Diamond, han spiller pissegodt! Jeg syntes generelt han har gjort det godt i hans sidste par film: Catch Me If You Can, Aviator og selvfølgelig The Departed. Det skal lige siges jeg var heller ikke "vild" med ham engang, men nu syntes jeg tværtimod han gør det rigtigt godt!

Q9450 | Asus P5Q3 Deluxe | 4GB Corsair DDR3 (1600MHz, CL7) | Sapphire 7870XT Boost

Originally posted by ayu

Han spiller ikke bare godt i Blood Diamond, han spiller pissegodt! Jeg syntes generelt han har gjort det godt i hans sidste par film: Catch Me If You Can, Aviator og selvfølgelig The Departed. Det skal lige siges jeg var heller ikke "vild" med ham engang, men nu syntes jeg tværtimod han gør det rigtigt godt!

Narj, han har vel lagt Titanic, The Beach og andet skrammel bag sig. Rettere, han er blevet ældre :)

Men ja, han var faktisk også fin nok i Catch Me If You Can.

Har stadig The Departed tilgode. Rettere, har ikke taget mig sammen til at få den set.

Narj, han har vel lagt Titanic, The Beach og andet skrammel bag sig. Rettere, han er blevet ældre :)

Men ja, han var faktisk også fin nok i Catch Me If You Can.

Har stadig The Departed tilgode. Rettere, har ikke taget mig sammen til at få den set.

Det er nemlige korrekt ;)

Nu havde jeg set Infernal Affairs inden jeg så The Departed, så jeg kendte historien og udfaldet inden jeg smed DVD'en i maskinen (Infernal Affairs er originalen fra Hong Kong som Scorsese har "oversat"). Men det er skam også en rigtig god film! :9xo

• Har ikke fået set Apocalypto syntes ikke lige det jeg har fået spottet af den er noget som jeg er intra i... men Blood Diamond kan jeg dog være med.

Dog bliver The Aviator omtalt, og den syntes jeg var noget af en skuffelse sad virklig og keded mig og så den ikke færdig heller, stikket blev mystisk nok hevet ud:D

• Jeg så den heller ikke i bioen, men da jeg endelig så den på dvd, må jeg sige jeg blev gladeligt overrasket! Det var en kanon film, og den kan godt anbefales :D

• Jeg var også ret vild med Apocalypto. Dejligt at der kan komme andet fra USA end de sædvanlige Hollywood-film.

Jeg har som regel undertekster slået til, også ved engelsktalende film. Selv om jeg er ok til engelsk så kan der godt være ting man indimellem misser hvis man er lidt ukoncentreret et øjeblik. Samtidig sidder jeg og lægger mærke til dårlige og indimellem direkte forkerte oversættelser. Så kan jeg more mig lidt over det.

Blood Diamond er bestemt en god film også, ret barsk. Leonardo-drengen er efterhånden blevet en ret god skuespiller efter i en årrække at være noget skravl. Faktisk synes jeg i mange år at den eneste gode præstation var i filmen "Hva' så, Gilbert Grape?" hvor han dog også var ret fremragende.

Nu jeg tænker over det klarede han den faktisk også ret godt i "De Hurtige og De Døde"

- Anders

---------------------------------------------------------------
    Bærbar computer
    10 fingre
    2 øjne
    1 hjerne
    ---------------------------------------------------------------

Rettet en gang, sidst af dna ().

• Synes det var rimelig fed i Apocalyto tilsidst hvor han går Rambo på de der psykopater.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe

• Kunne da også være jeg skulle se Apocolypto, men vil egentlig hellere se Letters from Iwo Jima & Flags of our Fathers.

Kan også lige tilføje, at Blood Daimond er en meget brutal, men fantastisk film.

Der kommer også Braveheart iaften! :clap:

I5 760 @ 3.6 ghz
    Club3D HD 7950 13' Series @ 1100/1575 mhz
    8gb Crucial SP ram 1600 mhz
    Gigabyte GA-P55-USB3

Rettet en gang, sidst af chili ().

Originally posted by chili
    Kunne da også være jeg skulle se Apocolypto, men vil egentlig hellere se Letters from Iwo Jima & Flags of our Fathers.

Kan også lige tilføje, at Blood Daimond er en meget brutal, men fantastisk film.

Der kommer også Braveheart iaften! :clap:

Jeg kunne ikke så godt lide Letters from Iwo Jima, jeg har dog ikke set Flag of our fathers... udemærket, men ikke noget udover det sædvanglige...