Jeg købte i søndags noget på eBay der blev sendt fra England her igår - hvor lang tid tager en lille pakke ca. at komme derfra og til Danmark med standart Royal Air Mail??

Post fra England??
-
-
Hver gang jeg har købt noget fra england, har det altid taget en uge før jeg fik det
-
Alt mellem 3dage og 3 uger...
Det er meget svært at forudsige leveringstiderne på breve/pakker fra udlandet. Medmindre tingene bliver sendt med et fragfirma, som har en eller anden leveringsgaranti.
-
Ca. 4 dage
-
Parcelforce, som de som regel bruger hvis det er registered mail, siger som retningslinje max 7-10 working days.
Jeg har altid fået mit hurtigere -
Det er meget forskelligt hvor lang tid det tager kommer an på hvordan det er sendt. Hvis det er ups så er det typisk 2 dage men svinger som sagt meget 2 dage til 3-4 uger alt efter hvordan det er sendt.
Det du skriver gætter jeg på 3-4 dage hvis du er heldig og måske op til 7-10 dage hvis du ikke er.
-
Hmm 3 dage er der budt - det kunne være lidt rart hvis det var korrekt, så vil jeg få pakken imorgen
-
Altid oplevet 7-8 dages leveringstid.
-
Ifølge den flinke postdame på odense posthus, så er englands post system langsomme til tider.
Så tiden for hvornår du får pakken er helt tilfældigt (ifølge hende)
Den ene gang jeg har bestilt, gik der 3uger... De havde glemt den..
-
Plejer at få det 1-2 dage efter.. Det længste har været 4 dage, men det var os afsendt fredag..
-
2 - 30 dage.. Afhænger af mange ting. Jeg fik fx en pakke fra Taiwan, den var kun 3 dage undervejs.
-
Jeg har noget stuff på vej fra england. Bestilte i fredags, og skulle gerne komme mandag eller tirsdag
Betalte forresten kun 6£ i fragt og det syntes jeg nu ikke er så galt derover fra. -
Originally posted by lp-freak
Jeg har noget stuff på vej fra england. Bestilte i fredags, og skulle gerne komme mandag eller tirsdag
Betalte forresten kun 6£ i fragt og det syntes jeg nu ikke er så galt derover fra.Min pakke blev sendt tirsdag og er endnu ikke dukket op..
-håber ekstremt meget at den dukker op mandag, ellers må jeg lige kontakte sælger og høre hvad der sker.
Jeg betalte kun £5 for at få den sendt til DK -
Originally posted by dB1
Min pakke blev sendt tirsdag og er endnu ikke dukket op..
-håber ekstremt meget at den dukker op mandag, ellers må jeg lige kontakte sælger og høre hvad der sker.
Jeg betalte kun £5 for at få den sendt til DKI tirsdags, jeg bestilte en del dage før dig så, og der stod der at jeg ville få den inden for 6-7 hverdage, hvilket så er mandag-tirsdag i næste uge
Så bare slå koldt vand i blodet
-
Originally posted by lp-freak
I tirsdags, jeg bestilte en del dage før dig så, og der stod der at jeg ville få den inden for 6-7 hverdage, hvilket så er mandag-tirsdag i næste uge
Så bare slå koldt vand i blodet
Im cool
-
Wuhuu!
Jeg kan nu berette at det tager 5 arbejdsdage at få en pakke fra Norwich, Norfolk, England til København.
-har lige haft en meget morgenfrisk postmand på besøg med en pakke til mig.