Hvem kender en grafiti maler?

  • hey...


    nogle der kender en der er KANON til det? mener ikke nybegynder, men noget seriøst...
    Eller et forum hvor de holder til


    Går med tankerne om at få malet bilen af en grafiti maler... så skal ha lidt kontakt til en der er kanon til det

  • Vi fik lavet noget grafiti på vores skole indendørs som blev rigtig flot, prøver li at snakke med ham der stod for at kontakte en grafiti maler.


    Vender tilbage ASAP:)

    B&W DM683 - B&W HTM62 - Onkyo TX-NR616 - Samsung UE55ES7005 - Synology DS212 - PlayStation 4 - OpenElec @ Rpi2

  • Quote

    Originally posted by nonsens
    min mor har fået malet sin mur af nogle som er rigtig rigtig dytige.. kan skaffe deres hjemmeside adr.


    LOL ved ikke om jeg skal tage det der seriøst? :clap:
    Var hun selv med på idéen eller kom det helt af sig selv? :P


    :offtopic:

  • Hvad er det for en slags bil og hvad havde du i tankerne? Nogen bestemt stilart eller en bestemt figur eller noget?


    Jeg er sikker på jeg kender manden til det.

    Whenever I’m about to do something,
    I think “would an idiot do that?” and if they would,
    I do not do that thing.


    - Dwight Schrute (The Office)

  • Quote

    Originally posted by Aagaard1000
    Hvad er det for en slags bil og hvad havde du i tankerne? Nogen bestemt stilart eller en bestemt figur eller noget?


    Jeg er sikker på jeg kender manden til det.


    det er en helt alm. Peugeot 306 4 døret...
    havde tænket på noget teskt på en eller begge sider og noget fedt mønster på taget og hjælmen... der sal være noget engle over det, enten go engel eller ond engel.. det finder vi ud af.. den skal ikke overmales med det, men f.eks. ha en bund farve i srot, og så gratifi oven på. så det skal ikke KUN være gratifi
    her er en som har gjort det: http://www.bilgalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=96710
    Og det syntes jeg er grimt, det skal ikke vær sådan der, men det er bare for at vise hvordan det ikke skal være ;)


    har din ven nogle billeder af hans arbejde?

  • Er selv en flittig maler, og har malet sammen med MOAS, og maler fra tid til anden sammen med More..


    Jeg er selv pænt skilled, og kender en del der er super sprøde med cans, men..


    Hvad prisleje ligger vi i, og i hvilken stil?


    Skriv evt en PM for min msn. (:

  • Quote

    Originally posted by Paphovedet
    Lige et spørgsmål :


    Holder det maling lige så godt som lak? Og hvor pænt bliver det? (Altså, selve farven. Tvivler ikke på
    I er dårlige til det ;))


    Well, når det er på en bil vil det jo nok anbefales at smide klarlak hen over bagefter.


    Men ja, med det rigtige maling holder det ordentligt.. Har du aldrig set et S-Tog? :))

  • Quote

    Originally posted by Angelus
    nu kan jeg se i begge er fra KBH... dem i kender, er de også selv der fra?
    for jeg er jo fra Midtjylland hehe...


    Dem jeg kender er også her ovre fra ja..


    Men nye udfordringer rejser man jo gerne for at prøve.. Ingen af os har prøvet med en bil før :P


    Men for mig og et par af dem jeg har snakket med lyder det da som noget meget interessant at prøve, men det kommer jo self. an på stilen du vil have, og hvad du vil give :D


    Minimum maling + rejse.. Kan nok godt lokke de andre til at male for hyggens skyld ;)


    Man skal jo altid hjælpe en tweaker :D


  • Lyder godt...


    Men ja, jeg kender ikke rigtig til det, så jeg har bare nogle "billeder" inde i mit hovede...


    Men jeg vil ha noget med en engel, måske dødsengel... og så noget skrift, måske Angelus som jeg "hedder" og så noget med noget viking måske også :)


    Man kan jo sige, man har 3/4 sider... højre, venstre og hjælp/tag...


    havde regnet med at male bilen sort først, sådan en mellemting mellem mat og klar sort... og så selv 3-4 gange klarlak bagefter...


    Men har i ikke nogle billeder af det i har lavet eller noget ligende?



  • Må lige give SproNx noget credit til hans venner.


    For More er rigtig dygtig !! og det er nogle af MoA drengene også !


    Så du skal sku ikke være bange for at give din bil til deres hænder!

  • Quote

    Originally posted by Raller
    Må lige give SproNx noget credit til hans venner.


    For More er rigtig dygtig !! og det er nogle af MoA drengene også !


    Så du skal sku ikke være bange for at give din bil til deres hænder!


    Hehe, jo tak.. (:


    Men ja, More er nok en af de bedste jeg nogensinde har kendt inde for det område.


    Men så har du jo også set til mit er jeg sikker på. Jeg har sat mine streger på mange af de støre mere udførte "MOAS" tegninger (: Sammen med More har jeg mest kun fået lov til Aura og skygger :P


    Til Angelus:


    Skal lige hisle og sige, at bilen nok skal grundes med en forholdsvis lys farve, da sort er noget bræk af få farver til at se ordentlige ud på.


    Yderligere skal du ikke give den klar-lak. Det er optakt til løbere, og bobler i malingen.


    Graffiti projektet på din bil vil blive din lakering, og derefter skal den have klarlak til sidst.


    Vi malede engang på en gammel markræs bil oven på den originale lak, og det bliver rent ud sagt noget tis.


    Så spraymalingen skal betraktes som din lakering :)

  • Quote

    Originally posted by SproNx


    Well, når det er på en bil vil det jo nok anbefales at smide klarlak hen over bagefter.


    Men ja, med det rigtige maling holder det ordentligt.. Har du aldrig set et S-Tog? :))


    Jow har jeg da :roller: Men har set nogen male i en tunnel, og et stykke tid efter de havde malet det,
    kunne man fjerne det med en tandbørst.. Derfor jeg spurgte :crazyeyes: