overlord hjæææælp

• nu bliver jeg snart skør af at spille jeg er næsten lige startet tror jeg er under oplæring, der jeg er kommet til er hvor jeg har hentet den blå kugle og kommet tibage til tower og jeg har vist ingen quest men aner bare ikke hvad jeg skal for at komme videre jeg har kun fået skrabet 108 af undersåtter sammen som man kun kan have 5 af, og spm jeg skal bruge 10 for at kunne flytte den pæl inde i haven.
    nogen der kan sige hvad man skal????

• Så skal du finde en anden dimmer at samle op, hvorefter du så kan ha 10 "undersåtter" . Kan ærlig talt ikke huske hvor den er. Dem finder man nogle stykker af hen af vejen, og den sidste lange tid har jeg kunne ha 20..

MB: Asus Rampage V Extreme, CPU: I7 5820K@4.4Ghz, Ram: 4x4Gb Corsair PC2400
    PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Det ting man skal samle op for at kunne få flere Minions, er sådan nogle runde "høje" ting.
    Lissom en af dem som er ude i vandet henne ved fårene, der hvor du starter. Den kan man bare kun få fat i, ved at få de blå mænd.

-Men led lidt rundt omkring..
    Der skal 3 minions til at bære dem mener jeg, og de flytter dem selv hen til nærmeste start, hvor de skal være.

PSU: Corsair HX1000watt, GFX: Asus Gtx980ti Strix, Main-HDD: 1x Samsung 850Pro, 250Gb

• Kan desværre ikke huske hvad jeg gjorde. Somme tider render jeg rundt i 2-3 timer, det samme sted, og pludselig falder jeg bare over en ting som gør jeg kommer videre.. Så kører det godt i 4 timer, og så sidder jeg fast igen :D .

-Men tro mig, det burde være til at finde en vej ud, eller finde noget så du i hvert fald kan komme videre.

• Kan du engelsk? For alt hvad man skal gøre får man fortalt.

i7-7700K@5.1GHz (delidded - delid.dk )- Corsair H115i Pro AIO- ROG STRIX 2080 ti OC - Asus Prime-P Z270 - 16 GB DDR4 Corsair Vengeance 3200 MHz - Corsair 750TX - 500GB EVO 960 NVMe