Indlæg af thybo

    Jeg sider med en Dell studio computer fra 2009.
    Jeg har lagt windows 7 på den, men nu vil jeg have lagt den recovery fra dell på så den bliver som da den bliv købt, pga den skal sendes til rep.
    men jeg kan ikke få den til at genskabe fra den RECOVERY som ligger på dens egen harddisk på computeren fra Dell.


    Jeg har forsøgt med at trykke F8 under opstart men den finder ikke Recovery disken og hvis man manuel finder den vil den ikke have den med at gøre.
    Hjæææælp :)

    Jeg har en netgear trådløs router med kabel tv fra yousee.


    Jeg vil gerne vide hvordan jeg kan reset ip'en så jeg kan få en ny, jeg har prøvet at reset routeren bagpå.


    for et godt stykke tid siden vist ved et uheld fik jeg et nyt ip, men nu hvor jeg så vil prøve det bevist så kan jeg ikke få den til det.



    HJÆLP..

    Jeg håber i begavede folk her kan hjælpe mig lidt efter min søgen på en NAS server.


    Vil lige ligge ud med at jeg har en mac computer, så den skal kunne undestøtte den.


    jeg vil have en NAS server fordi: Bruge den som billed bank da jeg har pæn mange billeder, plus det løse. og skal selvf. kunne
    komme på den hos en anden hvis man nu skulle have noget fra den som man ikke fik med.


    og tænker på den ligeså godt kan bruges som Backup disk også, igennem time machine (mac) så den skal kunne dele harddisken op i 2 dele (en til backup og resten som lager)


    Skal selvf. kunne overføre data til den trødløst.



    Hvilken kan i anbefale og skal have ca 1 TB plads


    OG hvad er egentlig den rigtige overførsel hastighed pr mb i sek?



    Har kig på den her http://www.buffalotech.com/pro…/linkstation-live-ls-chl/


    ellers nogle forslag i pris klassen 900-1400 kr

    Nu er det så ikke lige mig der skal have en men en ven og han vil have en bærbar og skal bare have fundet den som er stærkest til spil som muligt for maks 5000 bobs...


    og da jeg ikke længere er inde i de forskellige grafikkort hvor gode de er de forskellige, håbede jeg nogle var lidt friske på et par gode bud på dette,

    Jeg har en kammerat som gerne vil have en bærbar til max 5000 kr og så skal vi bare have fundet den som bedst er til spil, og jeg kender slet ikke de nye grafik kort til bærbar hvor gode de forskellige er resten kan jeg godt, og jeg syntes han skal have en med core2duo cpu bare for at slå det fast..


    men hvilken bærbar er stærkest til spil til de max 5000 kr???

    Jeg vil gerne høre om der er nogle som har prøvet yousee web tv, om det køre flydende og i god kvalitet.


    jeg kunne nogle gange godt bruge det hvis det fungere ordentlig, har bare hørt det ikke køre så godt men om det er for folk ikke har nok net forbindelse.

    ja den er da lille men men men, til det jeg skal bruge den til kan det nok godt gå an til jeg en dag for råd til en rigtig bærbar,


    men mange tak for respons.


    andre må også gerne lige komme med et kald :)

    Da finanserne ikke pt er til det og har brug for en lille bærbar til farten har jeg kigget lidt på samsung nc10, men kan den godt køre photoshop cs3 eller 8.0?


    er godt klar over at det er en lille computer men kan den godt køre med photoshop cs3 uden den går hel kold (fryser) (flere minuter ved en smule redigering) som beskære, lys justere og den dur og komprimere billeder til web.


    håber nogle har prøvet det, eller måske vil teste det og komme med et lille svar :)


    venter spændt :)

    Hejsa


    står og vil have en lille bærbar til når jeg er på farten, den skal kunne køre photoshop CS3 nogenlunde, og må max have en skærm på 14.1 tommer, da den skulle kunne være i fototasken.
    skal nok helst have core2duo cpu i.



    ellers skal kæresten bruge den til at surfe på til daglig.



    Men har kigget lidt på Lenovo Thinkpad, jeg har fået afvide af IBM som T61 skulle være tiptop men hvad med Levono som er ejer nu holder de stadig en bedre byggekvalitet forhold til andre mærker i samme pris klasse?


    Har nu også gerne ville have en MAC men prisen er jo 7300 for den mindste :(





    Håber nogle vil gribe tasterne og bidrage med viden

    Hejsa


    Jeg tænker på at få en ny grafikkort da min ikke er for god mere.


    Skal have en som kan køre GTA 4 og Call Of Duty uden de store problemer, altså det
    behøver ikke kunne køre i fuld opløsning.


    Min comp. består af: core2duo E6600
    Kingston hyperx 5400 og 6400 ram ialt 4 GB
    :boxed: ATI X1900


    Kan men få en grafikkort for under 1000 kr (400-600) gerne?
    havde kigget lidt på Radeon HD 4830 men kan mindre gøre det ville det være fint

    jeg har fået den 2 gange inden for et par dage og har ikke rørt dem, alt hvad med har kode til og den slags skal man aldrig give til noget som slet ikke ligner selvskabets hjemmeside hvis man forstår..

    tror du skal smide vista cd'en i og når du kommer til hvor den skal ligge tror jeg det er så er der et sted hvor du vælger udvidet mulighed, kan ikke huske hvad det hedder men der kan du få den til at formatere hdd og så sæt den til at gøre dette og så ikke mere og prøv så at sætte xp cd i

    Quote

    Oprindeligt indlæg af Fragman
    1. check om der er noget der hedder pci eller pci-e frekvens eller lign. de SKAL låses til henholdvis 33/100 slå desuden EIST fra ellers sætter den multiplier ned når cpuen ikke laver noget......sæt FSB (den som er 290 nu) op med 10 ad gange, og smut ind i windows og test med programmer som orthos og lign for at se om det er stabilt. dine ram kører også hurtigere når du øger fsb så hold øje med om de kan følge med også....cpu, chipset og muligvis ram skal på et tidspunkt have flere volt.


    tak for din beskrivelse det vil jeg lige prøve at tjekke ud.